חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה לפני חתונה

יש סטיגמה מסוימת שכלה לעתיד חייבת להיות בדיאטה. יצא לי לשמוע לא פעם אחת על בנות שעמדו להתחתן ושמעו הערות כמו "איך את אוכלת גלידה שבוע לפני החתונה?" או "את בטח לא אוכלת כלום כי את צריכה להיכנס לשמלה לבנה" יש מעין ציפייה חברתית שכלה לעתיד תהיה בדיאטה. אני לא יודעת מה קדם למה הביצה או התרנגולת, הציפייה החברתית או הפנטזיה שלנו להיות כלות רזות ויפות אך בשני המקרים לדיאטה יש השפעה משמעותית בתקופה שכזו ואני אסביר.

התקופה שלפני החתונה היא מאוד לחוצה, יש הרבה הכנות, התרגשות, דאגות לפעמים אפילו וויכוחים ומריבות את מי להזמין ומי לא ואיזה צלם הכי כדאי לקחת. עכשיו תחשבו על בחורה שלא אוכלת כלום ורוצה להרזות עד החתונה וצריכה להתמודד עם כל הלחץ הזה. אני לא הייתי רוצה להיות בסביבתה בתקופה הזו, סביר להניח שהיא תהיה מאוד עצבנית וחסרת מנוחה ובטח שזה לא יתרום לחיי הזוגיות שלה שהיא רק בתחילת דרכה. אני רוצה לבקש מכן, אם אתן לא צריכות דיאטה, אל תתחילו בה עכשיו לפני החתונה, בטח שלא דיאטה שאין בה אוכל, אל תוסיפו לעצמכן לחצים מיותרים לפני החתונה. אני יכולה להבטיח לכן שקילו שניים לפה או לפה לא יהיו משמעותיים ואף אחד לא יראה אותם וההשלכות של דיאטה שבה אתן לא נותנות לגוף שלכן מספיק אוכל, ילכו אתכן לכל החיים.

מעבר לזה, אם הגוף שלכן לא יקבל את מה שהוא צריך ולא תספקו לו מזון, יכול להיות שתגיעו ליום החתונה באפיסת כוחות. לא חסרות בנות שהתמוטטו ביום החתונה בגלל דיאטה לא מבוקרת.

לכל אלו שרוצות לרדת במשקל לקראת החתונה וזקוקות לזה, אני רוצה להגיד, מה שיורד מהר עולה מהר וחבל שאת כל מה שתרדו לפני היום הגדול תעלו מיד אחרי וכשתגיעו לקחת אחרי חודש את התמונות מהצלם תתבאסו על כך שעליתן ואתן כבר לא נראות כמו ביום החתונה.

אז מה אפשר לעשות כדי להרזות בצורה שפויה בדרך לחופה?

ראשית, אני מאמינה גדולה של אורח חיים בריא שמשלב אכילה נכונה ומסודרת ופעילות גופנית. אני לא מאמינה בדיאטות כסאח או בדיאטה שלא משולבים בה כל אבות המזון. אני חושבת שהרזיה המכוונת למטרה מסוימת, נפסקת ביום שמגיעים לאותה המטרה וזה כולל גם דיאטה לקראת החתונה.

אבל אם נצא מנקודת הנחה שאתם לא נמנים בין אלו שסיגלו לעצמם אורח חיים בריא שכזה (אחרת לא הייתם קוראים את המאמר הזה) ואתם רוצים לרדת בגדול לקראת החתונה. ונניח גם שקבעתם את תאריך החתונה לפחות חצי שנה קדימה, זה אומר שיש לכם מספיק זמן לרדת במשקל בצורה בריאה מבלי לצום ומבלי לעשות דיאטה לא בריאה שתזיק לגופכם. קצב ירידה בריא ונכון הוא בין חצי קילו לקילו בשבוע, זה אומר 12-24 קילו בחצי שנה שזה הרבה מאוד. תוכלו לרדת בצורה כזו בעזרת תפריט מדיאטנית או תוכנית של אחת מקבוצות התמיכה וכך, מבלי לרעוב, מבלי לצום ומבלי למנוע מעצמכם אוכל תוכלו לרדת במשקל בקצב מצוין שיביא אתכם ליום החתונה בהרגשה הרבה יותר טובה.

מעבר לזה, אני ממליצה לכן לשלב ספורט, גם כי זה יעזור לכן לתהליך הירידה וגם כי זו דרך מעולה לפרוק מתחים ועצבים ויהיו לכן הרבה כאלו בחודשים שלפני החתונה.

עוד דבר שחשוב שתזכרו הוא ששמלת כלה שתיתפר למידותיכן ותתאים לאופייכן תחמיא לכן גם אם לא תרדו את כל מה שתכננתן כי היא תשקף את מי שאתן, אז תורידו את הלחץ הזה מכן, יש לכן מספיק דברים אחרים להתעסק בהם.

נצלו את התקופה הזו כדי לרכוש לעצמכן הרגלי אכילה נכונים שתוכלו להשתמש בהם גם אחרי החתונה, אל תשכחו שהרגלים כאלו יעזרו לכם להתמודד גם עם ההשמנה של ההיריון והלידה.

הכי חשוב זה שתיהנו מהתקופה הזו, זו אחת מהתקופות היפות בחייכן, אתן עטופות באהבה ובחום מכל הקרובים אליכן שאוהבים אתכן גם אם אתן שוקלות קילו יותר

שיהיה לכן מזל טוב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת לובלינסקי-אינדיך

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה08/12/091079 צפיות
איך למצוא את האור ולעשות לעצמנו נס חנוכה משלנו....

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךפוריות12/10/092207 צפיות
טיפולי פוריות וניסיונות חוזרים להרות יכולים להשפיע רבות על מצב רוחה של האישה. זוהי תקופה קשה, עם מצבי רוח משתנים, דיכאונות ואכזבות שיכולים להשפיע על המשקל ועל התזונה של האישה. במאמר הקרוב אני אתייחס קצת לנושא הדיאטה, התזונה והפעילות הגופנית ממקום של התמודדות עם הכאב וניסיון לעבור את התקופה הקשה הזו בצורה אופטימית וחיובית יותר

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה23/09/091181 צפיות
טיפים לתזונה נכונה לפני ואחרי צום יום כיפור

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה31/08/091273 צפיות
ניהול זמן לא נכון הוא אחד הגורמים לאי התמדה בדיאטות ולמשברים. במאמר הבא אני אתן כלים חשובים לניהול זמן בשביל הצלחה בדיאטה!

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה30/07/091188 צפיות
לקראת חג האהבה בואו ללמוד איך להשקיע בעצמכם ולאהוב את עצמכם!

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה15/07/091235 צפיות
ההחלטה להתחיל דיאטה היא מאוד קלה, אנחנו מקבלים את ההחלטה הזו מספר רב של פעמים במהלך החיים שלנו, מה שקשה בתהליך ההרזיה זה להמשיך ולהתמיד בו לאורך זמן, לחיות חיים בריאים ולעשות ויתורים גם כשקשה. הרבה מהלקוחות שמגיעים אלי לא מבינים למה הם לא מצליחים, למה כל פעם שהם החליטו שהפעם הם יגשימו את המטרות שלהם ויהיו רזים לתמיד, זה לא הלך ושוב הם חוזרים להרגלים הישנים שלהם, למה הם לא בוחרים בעצמם והולכים אחרי החלומות שלהם. אז מה כל כך קשה שם? למה אנחנו פוגעים בעצמנו ומחזירים את עצמנו כל פעם לנקודות ההתחלה? במאמר הקרוב אני אנסה לתת את התשובות לשאלות האלו.

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה29/06/091195 צפיות
הקיץ כבר כאן ומתקפת הדיאטות בעיצומה. כולנו רוצים להיכנס לבגד הים שלנו ולהרגיש נוח להסתובב איתו בים ובבריכה. אנחנו כבר לא יכולים להסתתר מאחורי בגדים ארוכים במטרה להסוות את מה שהעלנו במהלך החורף ואנחנו גם רוצים להתחדש בבגדים חדשים וליהנות ממבצעי סוף העונה שהחלו השנה מוקדם מהרגיל.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189699 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181495 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica