חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי לדיאטה וחשיבה רזה

למה צריך אימון אישי? 

אנשים שצריכים לעשות דיאטה כדי לרדת במשקל ולא משנה כרגע מאיזו סיבה, אם זה מבחינה בריאותית או אסטטית, נמצאים בדרך כלל במקום לא טוב. הם לא אוהבים את איך שהם נראים, קשה להם לעשות פעילויות יומיומיות פשוטות, הם שונאים לקנות בגדים כי שום דבר לא עולה עליהם, הם מונעים מעצמם פעילויות חברתיות רבות כי לא נוח להם עם איך שהם נראים וכו'. זהו מקום שהם מאוד לא אוהבים להיות בו וכל חייהם הם מחפשים את הדרכים לצאת מהמקום הזה ולברוח ממנו למקום יותר טוב בעזרת דיאטות כאלה ואחרות. אך יחד עם כל זה שלא טוב להם במקום הזה, הם תמיד בוחרים לחזור אליו בגלל סיבות רבות ובעזרת כל התירוצים שבעולם הם חוזרים ושבים לאותו המקום שהם כל כך לא רוצים להיות בו במקום הנוח. ולמה קוראים לו המקום הנוח אם כל כך לא טוב שם? כי שם מותר לאכול הכל, שם לא צריך להתאמץ, שם הם יכולים להסתתר מאחורי השומן שמגן עליהם. לכל אחד יש את הסיבה שלו שמסבירה למה זה מקום נוח עבורו, אבל אצל כולם אותו מקום נוח, מונע מהם להצליח ולהתמיד בדיאטה ולשמור על תוצאותיה.

פתרון - אימון אישי לחשיבה רזה. 

אימון דיאטה אישי עוזר לאותם אנשים להבין מהו המקום הנוח שהם רגילים לברוח אליו שוב ושוב, מה טוב להם שם? מה עוצר אותם ומונע מהם להצליח? ואיזה תפקיד ממלא האוכל בחייהם? המטרה של אימון דיאטה אישי היא לעזור למתאמן לפרוץ את החומות שמפרידות בין המקום הנוח שהוא נמצא בו לבין החיים שהוא תמיד חלם עליהם. בעזרת המאמן שמלווה את התהליך בליווי אישי וצמוד, המתאמן לומד לשבור את ההרגלים שמנהלים את חייו וללמוד לבנות לעצמו מערכת יחסים בריאה עם האוכל.

אז למה קוראים לזה אימון אישי ? מפני שבדיוק כמו באימוני ספורט שבהם לא מספיק להיות רשומים לכושר אלא צריך גם להתאמן ולתרגל כדי להגיע לתוצאות הרצויות ולהישגים. כך גם באימון אישי לדיאטה, זה לא מספיק להחליט להתחיל דיאטה, בשביל להצליח בה ולהרזות ולשמור על התוצאות לטווח הארוך, צריך להתאמן על שינוי ההרגלים ולתרגל את זה עד לפריצת החומות, היציאה מהמקום הנוח והגשמת המטרות. וכמו באימון כושר, גם באימון אישי לדיאטה זה לא קורה ביום אחד וזה תהליך שדורש אימון, תרגול ומחויבות.

רבים שואלים אותי למה ללכת לאימון דיאטה אישי ולא לדיאטנית? ולאלה אני מסבירה כי דיאטנית נותנת את המסגרת של התפריט, היא מסבירה מה מותר לאכול ומה לא ודואגת שתפריט הדיאטה יהיה בריא, יכיל את כל אבות המזון ויתאים לאורח החיים של המטופל. כמובן שאין להפחית מחשיבות תפקידה של הדיאטנית אך מה קורה כשנשברים בדיאטה? מה קורה כשהרגלי העבר משתלטים ומחזירים לדפוסי האכילה הישנים? מה לגבי היכולת לצאת מהמקום הנוח? האם דיאטנית יכולה לאמן ולהביא לפריצת החומות שמקבעות ומשאירות במקום הכל כך לא טוב? זהו תפקידו של מאמן אישי מוסמך. הרי בינינו, הבעיה היא לא איזו דיאטה תתחילו, אלא האם תתמידו בה ואיך? אימון אישי לחשיבה רזה מסייע לכם להימנע מדפוסי התנהגות שלילייים ומכוון אתכם לעבר אורח חיים נכון ובריא יותר. 

ולכל אלו שמהססים ולא בטוחים בדרך האימון האישי, אני מזמינה אתכם לנסות ולהיווכח, אימון אישי לחשיבה רזה זהו הצעד הראשון שלכם לעבר השינוי וההצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת לובלינסקי-אינדיך

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה08/12/091075 צפיות
איך למצוא את האור ולעשות לעצמנו נס חנוכה משלנו....

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךפוריות12/10/092205 צפיות
טיפולי פוריות וניסיונות חוזרים להרות יכולים להשפיע רבות על מצב רוחה של האישה. זוהי תקופה קשה, עם מצבי רוח משתנים, דיכאונות ואכזבות שיכולים להשפיע על המשקל ועל התזונה של האישה. במאמר הקרוב אני אתייחס קצת לנושא הדיאטה, התזונה והפעילות הגופנית ממקום של התמודדות עם הכאב וניסיון לעבור את התקופה הקשה הזו בצורה אופטימית וחיובית יותר

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה23/09/091180 צפיות
טיפים לתזונה נכונה לפני ואחרי צום יום כיפור

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה31/08/091272 צפיות
ניהול זמן לא נכון הוא אחד הגורמים לאי התמדה בדיאטות ולמשברים. במאמר הבא אני אתן כלים חשובים לניהול זמן בשביל הצלחה בדיאטה!

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה30/07/091187 צפיות
לקראת חג האהבה בואו ללמוד איך להשקיע בעצמכם ולאהוב את עצמכם!

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה15/07/091235 צפיות
ההחלטה להתחיל דיאטה היא מאוד קלה, אנחנו מקבלים את ההחלטה הזו מספר רב של פעמים במהלך החיים שלנו, מה שקשה בתהליך ההרזיה זה להמשיך ולהתמיד בו לאורך זמן, לחיות חיים בריאים ולעשות ויתורים גם כשקשה. הרבה מהלקוחות שמגיעים אלי לא מבינים למה הם לא מצליחים, למה כל פעם שהם החליטו שהפעם הם יגשימו את המטרות שלהם ויהיו רזים לתמיד, זה לא הלך ושוב הם חוזרים להרגלים הישנים שלהם, למה הם לא בוחרים בעצמם והולכים אחרי החלומות שלהם. אז מה כל כך קשה שם? למה אנחנו פוגעים בעצמנו ומחזירים את עצמנו כל פעם לנקודות ההתחלה? במאמר הקרוב אני אנסה לתת את התשובות לשאלות האלו.

מאת: ענת לובלינסקי-אינדיךדיאטה ותזונה29/06/091195 צפיות
הקיץ כבר כאן ומתקפת הדיאטות בעיצומה. כולנו רוצים להיכנס לבגד הים שלנו ולהרגיש נוח להסתובב איתו בים ובבריכה. אנחנו כבר לא יכולים להסתתר מאחורי בגדים ארוכים במטרה להסוות את מה שהעלנו במהלך החורף ואנחנו גם רוצים להתחדש בבגדים חדשים וליהנות ממבצעי סוף העונה שהחלו השנה מוקדם מהרגיל.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191993 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189686 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181493 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica