חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה בשנת 2010

מאת: עידית גלדיאטה ותזונה07/12/2010954 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שריפת קלוריות היא משהו שרבים בוחרים לנהוג בו כדי להרזות. עם זאת, שריפת קלוריות בדרך כלל מתייחסת לפן מאוד קטן – כאשר כל מה שאנחנו מתייחסים אליו הוא קלוריות, ומתעלמים לחלוטין מתזונה מאוזנת או פעילות גופנית הדרגתית ויעילה, אנחנו בדרך כלל גורמים הרבה יותר נזק מאשר תועלת.

הידעתם? הגוף שלכם זקוק לאבני בניין כדי לפעול בצורה יעילה – פחמימות ושומנים הם לא מילה גסה, בטח ובטח שלא אויב. הם אפילו הכרחיים לפעילות תקינה. שריפת קלוריות אינה הימנעות משומנים, שכן אלה הכרחיים לנו על מנת לתפקד. הם גם לא אכילה של מאכל אחד בלבד, מכיוון שכך אנחנו לא משיגים את כל הויטמינים והמינרלים שאנחנו זקוקים להם. שריפת קלוריות היא נכונה, במידה מסוימת, אבל בצורה פשוטה מאוד – כדי לרזות אנחנו צריכים לשרוף יותר קלוריות ממה שאנחנו צורכים. ההבדל בין זה לבין הרעבה או אכילה לא מאוזנת גדול.

שריפת שומנים – שומן הוא חבר:

שומן הוא לא האויב שלנו. הוא אפילו הכרחי לפעילות תקינה של הגוף. אז למה רבים מתייחסים אל שריפת שומנים כאל דבר קדוש, ויהי מה? מרעיבים את עצמם, מתישים את עצמם בפעילות גופנית ועוברים ניתוחים להסרת שומנים בלי להתייחס לאחד הדברים החשובים ביותר – ההרגלים שלנו.

הרגלי האכילה שלנו, פעילות גופנית ובאופן כללי הרגלי החיים שלנו חשובים הרבה יותר עבור שריפת שומנים מכל שיטת קסם שאתם מוצאים, כי לא משנה כמה השיטה המוצלחת, כל עוד לא שיניתם את הרגלי החיים שלכם, שריפת שומנים פשוט לא תהיה אפקטיבית.

חיטוב ועיצוב – באיזה מחיר?

חיטוב ועיצוב הם תופעת לוואי יותר מאשר מטרה, אך לא כך מתייחסים אליהם – רבים בוחרים בפיתוח גוף, חיטוב ועיצוב בתור מטרה עיקרית, כדי להראות יותר טוב. ואכן, יש לכך חשיבות עבור רבים, ואולי בצדק, אבל כאשר זה בא על חשבון הבריאות האישית, אולי כדאי לשקול אלטרנטיבות?

כולם היו רוצים גוף מושלם, חיטוב ועיצוב צריך להיעשות בצורה שקולה, נכונה, יעילה ובעיקר בריאה. חיטוב ועיצוב לא מתמקד בהכרח באזור מסוים של הגוף, אלא בגוף כולו כמכלול של מערכת שרירים שלמה. במידה ותיקחו בחשבון את כל שהוזכר לעיל, תוכלו לייעל את הדיאטה שלכם בצורה משמעותית, להפחית בצלוליט וההרזיה תהייה רלוונטית לטווח רחוק יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית גל

מאת: עידית גלדיאטה08/02/111186 צפיות
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

מאת: עידית גלדיאטה05/02/111278 צפיות
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

מאת: עידית גלדיאטה18/01/111233 צפיות
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

מאת: עידית גלקוסמטיקה16/01/111272 צפיות
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

מאת: עידית גלדיאטה13/01/111250 צפיות
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

מאת: עידית גלדיאטה04/01/111083 צפיות
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

מאת: עידית גליופי וטיפוח - כללי03/01/111257 צפיות
יופי הינו מושג חמקמק שרבים מאיתנו מנסים לאחוז בו במשך כל חיינו, אך רק מעטים נועזים מספיק כדי להכריז על עצמם שמצאו אותו. אז מה הוא אותו יופי, ומה אנחנו עושים על מנת להשיג אותו?

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189689 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica