חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמר דעה מתוך YNET ישראל זינגר-דווקא יותר אנטנות

מאת: ישראל זינגרשלטון מקומי18/12/20101373 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

''

מאמר דעה זה פורסם ב mynet ב-14/12/2010

כבר בשנת 2007 הציע ישראל זינגר במועצת העיר הצעה לסדר, שכותרתה: "אפשרויות העירייה לפעול בנושא האנטנות הסלולאריות , לטובת תושבי העיר".

מאת:ישראל זינגר

עיקרי ההצעה

א. על כל תיק בניין עיר , יש לשים הערה בולטת , לגבי קיום אנטנה על הבניין.
ב. יש לפרסם באופן בולט כל בקשה להקמת אנטנה , כדי לאפשר לתושבים להתנגד.
ג. לגבי אחסון אנטנות וציוד ב"דירות מסתור" – דירות פרטיות , שבעליהןמשכירים אותן לחברות הסלולאריות , כדי שיתקינו בתוכן אנטנות קטנות , שאינןמחויבות בהיתר בנייה – העירייה תדרוש רישיון עסק , תוך הסתמכות על חוקרישוי עסקים.
ד. הקמת ועדה מקצועית , שתכלול – מלבד מומחים מהעירייה , גם תושבים /אנשימקצוע , שיכינו חומר רקע , ניירות עמדה , המלצות , וכו' (וגם אני מוכןלתרום מניסיוני בתחום , כפיזיקאי).


מספר הצעות ייעול בנושא

אמנם הצעה זו התקבלה ע"י כל חברי המועצה , פה אחד, אולם היא לא יושמה מאז.
כעת, לאחר עיון במחקרים חדשים ובהתייחס לדיונים שהתקיימו בוועדות הארציותהשונות, ברצוני לפרט בחלק מהנושאים הנ"ל ולהוסיף מספר נקודות חשובות,שהעירייה יכולה לבצע בעצמה:

1) ניתן לפרסם באופן בולט לגבי קיומה של אנטנה על בניין – בארכיב ובאתרהאינטרנט של העירייה , בהתייחס לחוק התכנון והבנייה סעיף 145. כמו כן הוספתאנטנה יכולה להיחשב כתוספת בנייה לכל דבר.

2) היום כבר ניתן להיסמך על פסיקות בהן ראו בבעלי דירות שהשכירו אותן לחברות הסלולר ככאלה שניתן להשית עליהן ארנונה לעסקים.

3) ניתן לגבות היטל השבחה מאזרח שמאחסן אנטנות , שהרי ערך דירתו גדל .קיים תקדים בעניין זה , מבית המשפט ברמלה. הדבר יהפוך את אחסון האנטנות ללאכדאי.

4) הרעיון החדש, שמיושם כבר בעולם: הקמת הרבה אנטנות בעלות עוצמת הקרנהשל לא יותר מ 1 מיקרו ואט לסמ"ר , מאחר ועוצמת הקרנה זו אינה מזיקה (והיהויתגלה במחקרים מאוחר יותר כי זה מזיק תורד עוצמת ההקרנה).

5) בהמשך לסעיף הקודם, יש לעודד הסרת אנטנות בעלות עוצמה גבוהה, והקמתןשל הרבה אנטנות בעלות עוצמה נמוכה. במסגרת תפיסה זו וע"פ תמ"א 36 א' סעיף19 , יש להסיר אתרי שידור-תרנים המשתפלים מהקרקע ועליהם אנטנות. סעיף 19לתמ"א אומר: "לא תותר באיזור בניה עירונית הקמת אתר שידור על הקרקע" .

6) כדי ליצור שקיפות כלפי הציבור ומניעת חשש מפני קרינה – יש לחייב כיכל אנטנה חדשה בעלת עוצמת הקרנה של 1 מיקרו ואט לסמ"ר , תחובר למרכז ניטורובקרה, נגיש אינטרנטי, שיציג את עוצמת ההקרנה של אותה אנטנה בכל רגע נתון.יש לנהוג כך גם לגבי האנטנות הקיימות.

7) העירייה תרכוש מכשירי מדידה לשימוש תושבי העיר על מנת לתן קנה מידהראשוני על עוצמת ההקרנה. יבדקו קרינות:סלולר, חשמל ו- Wi-Fi– הבדיקותתתבצענה ע"י פקחים שהוכשרו לכך ובכפוף לאישורו של הממונה על הקרינה.

8 ) מוצע להרחיק אנטנות בעלות קרינה חזקה מבתי חוסים, חולים, זקנים, חינוך וכו'.

אמנם קשה להאמין כי חברות הסלולאר תורדנה את עוצמת הקרינה ותוספנה אנטנות, אך אם זה עובד בעולם, זה יכול לעבוד גם פה.


ישראל זינגר משמש כתובת ,לעיתים יחידה ,לתושבים רבים שנגרם להם עוול ושנתקלו בקיר אטוםלנוכח מצוקותיהם , להם נותן זינגר אוזן קשבת, ומסייע ככל יכולתו.
כמו כן, זינגר יוזם ושותף פעיל למאבקים ציבוריים של שכונות רבות ברמת-גן,לתיקון מפגעים בנושאי תכנון ובניה, אנטנות סלולאריות, איכות הסביבה,ארנונה, ועוד.
בשנת 2008 ציינה אותו לשבח החברה להגנת הטבע, כחבר המועצה (ברמת-גן) הפעיל ביותר בתחום המאבק למען איכות הסביבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראל זינגר - למען תושבים הרוצים מהפך אמיתי בעיר

אודות:
יליד רומניה,. נשוי לחגית, אב לרן, גלית וניצן.
משנת 2003 מכהן כחבר מועצת העיר רמת-גן.
במשך 18 מנהל את בית הספר התיכון \"בליך\". 2007 - מנהל פדגוגי של הפרויקט הארצי של משרד החינוך לשיפור הבגרויות.

2006 - מנהל מכללת רעננה.
2006 - דירקטור בחברת התקשורת הבינלאומית XFONE.
2005 - חבר הנהלת המכללה לביטחון לאומי לנוער.
2005 - ניהול כולל של אליפות העולם לנבחרות שחמט (מונדיאל השחמט) , באר-שבע.
2004 - חבר הנהלת אופק 2000, המועצה הציבורית להכוונת מקצועות העתיד בישראל.
2004 - יועץ ועדת החינוך של הכנסת.
2004 - מנחה בפיסיקה באוניברסיטה הפתוחה.
2003 - חבר מועצת העיר רמת-גן וחבר בוועדות העירוניות - חינוך, כספים, שלום הילד ושימור.
1998 - מייסד ויו'ר אגודת הכדורסל נשים מכבי בליך-רמת חן ופרויקט הילדות העירוני.
1992 - עוזר למנהל אגף החינוך ברמת-גן בנושאי פרויקטים חינוכיים.

1991 - דירקטור בחברת Rada.
1985 - מנהל בית הספר התיכון בליך ברמת-גן במשך 18 שנה.

1984 - סגן-מנהל בית הספר התיכון בן-צבי בקרית-אונו.
1978 - תואר שני בפיסיקה גרעינית(חלקיקים אלמנטריים), אוניברסיטת תל-אביב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל זינגר

מאת: ישראל זינגרדמוקרטיה ושלטון09/03/111095 צפיות
המושג "התחדשות עירונית" מתייחס למגוון רב של תהליכים פיזיים (מרחביים) וחברתיים, המביאים לשינוי לטובה בפעילות הכלכלית והתרבותית של העיר. התהליכים המרחביים מתבטאים הן בחידוש מאגר המגורים הקיים ע"י שיפוץ והרחבת דירות קיימות, והן בתוספת דירות חדשות לאזורי מגורים ותיקים. בשני המקרים, תהליך ההתחדשות מעודד כניסה של אוכלוסיה צעירה וחדשה לאזורים ותיקים.

מאת: ישראל זינגרשלטון מקומי26/02/111376 צפיות
כמו הורים רבים שפנו אלי בימים האחרונים, נדהמתי לגלות כי למעט בית הספר תיכון עירוני ממלכתי דתי לבנות הרוא"ה, לא נכנסנו אהל-שם ובליך אפילו לתחתית רשימת "20 בתי הספר המובילים באחוזי הזכאות לבגרות". אז מה קרה? הרי המורים מלמדים באותה מסירות, הילדים אינטליגנטים כשהיו, ההנהלות עושות עבודתן נאמנה וההורים תומכים כבעבר.

מאת: ישראל זינגרשלטון מקומי30/12/101438 צפיות
שילוב מרתק בין עריסת הלידה לבין חרדת המוות מסתתר לו בין קירותיו המתפוררים של "בית-חולים אברבך", הידוע גם כ"רמת-מרפא" ברמת-גן: על גבעה נישאה בשכונת גפן, שחלשה על כל סביבתה, הקים בשנת 1935, לפני למעלה משבעים שנה, הגניקולוג הנודע ד"ר ליאו אברבך את בית-החולים הראשון בארץ ליולדות.

מאת: ישראל זינגראקטואליה26/12/101233 צפיות
הרציונל: משרד החינוך פיתח עבור בתי-הספר שתי תוכניות לימודים – זהירות בדרכים וחינוך תעבורתי. בנושא זהירות בדרכים, ההיבט המעשי מתבטא בקיום "משמרות הזהב" ליד מעברי חצייה. ואכן, נושא חציית הכבישים מוחדר באופן מקצועי , והילדים הפנימו נושא זה.

מאת: ישראל זינגראקטואליה10/12/101164 צפיות
הנוכחות היא מאבני היסוד, המהווה תשתית חשובה ביותר בהשתלבותו של התלמיד בביה"ס, בהצלחתו בלימודים ובתפקודו הכללי. זה כולל התרחקות מתופעות שליליות כגון אלימות, סמים, אלכוהול ועוד. תלמיד שנוכחותו סדירה הוא תלמיד לומד, פעיל, מעורה חברתית. כמו כן, רמת הנוכחות בכיתה מעידה על תפקוד .

מאת: ישראל זינגרחינוך ולימודים - כללי01/12/101468 צפיות
בכל שנה נזעקת מערכת החינוך נוכח הירידה בשיעור הזכאים לבגרות. השיעור הארצי עומד כרגע על גבול ה-50% (מלמטה), וזאת למרות כל ה"תרגילים" היצירתיים שהמערכת ממציאה כל פעם. מה היו ה"תרגילים" שנוסו עד היום? שיטת ההגרלות של אמנון רובינשטיין, שיטת המיקוד של יוסי שריד, מועדי קיץ במתמטיקה ואנגלית והמחצית השלישית.

מאת: ישראל זינגרחברה ומדינה - כללי30/09/101684 צפיות
לאחר החגים נחזור במרץ אל ספסל הלימודים ובהזדמנות זו ברצוני להביא מספר נקודות בנוגע לשילוב בין החינוך הפורמלי לחינוך הבלתי פורמלי. יישום נקודות אלו יאפשרו לנו להגיע להגיע לחינוך ערכי טוב ושלם. בדרך זו נוכל להשיג יחד מספר יעדים נוספים כגון שילוב מערכות, שימוש אופטימלי במתקני החינוך, זמינות מקצועית בכל התחומים, יעילות, מימוש תפישת "הילד במרכז" ועוד.

מאמרים נוספים בנושא שלטון מקומי

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי04/04/221778 צפיות
תוספות שונות למבנה קיים או שינויים במבנה. התוספות יכולות להיות מכח תכניות הרחבות במקומות שונים ברחבי העיר, ניצול זכויות בנייה שלא מוצו בהיתרים קודמים או מכוח תכניות או תקנות חדשות שאושרו לאחר הקמת הבניין.

מאת: אדיר בנימינישלטון מקומי27/02/221949 צפיות
מסיבות היסטוריות נוצר פער משמעותי בערים הותיקות בישראל בכל הנוגע לקריאת רחובות על שם נשים; בעיר נתניה אנחנו פועלים בנמרצות מתוך רצון לצמצם פער זה ככל שניתן, כל זאת למרות שגם היום מרבית הפניות המתקבלות בציבור הן הצעות להנצחת גברים ולא נשים.

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי27/06/211278 צפיות
כיצד לשלם פחות אגרות בניה והיטלי פיתוח, האם התעריף נכון? השיטה לשלם פחות על אגרות בניה והיטלי פיתוח קיימת שיטה להפחתת חיובים, שלא מבוצעת בדרך כלל בעת בדיקת אגרות בניה והיטלי פיתוח, שעשויה לחסוך סכומי כסף גדולים מאוד והיא – בדיקת תעריפי האגרות וההיטלים עצמם

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי21/10/201018 צפיות
ביטול צו ההריסה על פי חוק תכנון ובנייה, בית המשפט יורה על ביטול צו הריסה רק במידה שהשתכנע כי השימוש שנעשה במקרקעין, או העבודות שנעשו עליו, אכן בוצעו כדין. לחילופין, בית המשפט צריך להשתכנע כי הדרישות למתן הצו לא התקיימו או שנפל איזה פגם חמור בצו עצמו שבגינו יש לבטלו, נציין כי לפי החוק אם ניתן ביטול צו הריסה ובית המשפט קבע שמלכתחילה לא היה מקום להוציאו, הרי שמי שנגרם לו נזק בצו זה יכול בהחלט להיות זכאי לפיצויים. מאידך, אם הבעיה היחידה הייתה גם בהסמכה או במינוי של הגורם שהוציא את הצו, הרי שידו של בית המשפט תהיה קפוצה בקביעת פיצויים.

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי05/08/201006 צפיות
חשוב להתייעץ ולא לעשות מהלכים פזיזים. ניסיון שלנו יכול לסייע לך! ביצוע עבודות ללא היתר | שימוש במקרקעין ללא היתר. בסעיף 145(א), מטיל חוק התכנון והבניה, תשכ"ה – 1965 חובה לקבל היתר לבניה או לשימוש במקרקעין או בבניין: "145(א) לא יעשה אדם אחד מאלה ולא יתחיל לעשותו אלא לאחר שנתנה לו רשות הרישוי המקומית היתר לכך ולא יעשה אותו אלא בהתאם לתנאי ההיתר: (1) התווייתה של דרך, סלילתה וסגירתה; (2) הקמתו של בנין, הריסתו והקמתו שנית, כולו או מקצתו, הוספה לבנין קיים וכל תיקון בו, למעט שינוי פנימי בדירה;

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי05/04/201244 צפיות
יעוץ בהקמת עסק הצעד הראשון בין חלום למציאות מתחיל כאן. ​​​​כולנו שואפים להיות הבוסים של עצמנו אבל בפועל לא כל אחד מצליח. לרבים מאתנו יש יוזמות עסקיות מצוינות אך כדי להפוך אותן לעסק מניב ומשגשג נדרש תכנון, ידע בתחומים שונים והבנה עסקית. ​אם קורצת מהחומר האמיתי, נותר לך רק ללמוד איך עושים את זה נכון. אנו ב קלינגר רישוי עסקים נלווה אותך מהליך בדיקת המקום לפני השכרתו/רכישתו ועד קבלת רישיון העסק וההיתרים הנדרשים

מאת: בנימין קלינגרשלטון מקומי03/09/195197 צפיות
בירות על חוק התכנון והבנייה הן עבירות חמורות שעשויות להוביל לסנקציות קשות כנגד העבריין. משרד קלינגר היתרי בנייה, רישוי עסקים וייעוץ מוניציפאלי מתמחה בטיפול בעבירות אלו ומעסיק אדריכלים ומהנדסים שיוכלו לסייע לך להתמודד מול המערכת. נתפסת בעבירת בניה? הפתרון בהישג יד. צור קשר ונשמח לעזור לך לצאת מזה… " אם ביצעתם עבירת בנייה כלשהי, יכול מאוד להיות שתוכלו להכשיר אותה בדיעבד. באמצעות טיפול מקיף במספר חזיתות נשיג עבורכם את האישורים שיאפשרו לכם להמנע מצווי הריסה, קנסות ואפילו רישום פלילי".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica