חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה בין חברות ביטוח לחברות ביטוח ישיר

מאת: עמית ירוןביטוח - כללי21/12/20101246 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לחיצה על מקש מפיקה ביטוח רכב, שיחת טלפון מניבה ביטוח נסיעות לחו"ל. נראה שרק מעטים עדיין מכתתים רגליהם למשרדי חברות הביטוח. בשנים האחרונות חברות הביטוח הישיר שינו את שוק הביטוח בישראל

שנים רבות מכרו חברות הביטוח את מרכולתן דרך סוכני ביטוח. על הסוכנים מוטל היה לאתר את הלקוחות, להציע להם את הפוליסה המתאימה, ולדאוג שבכל שנה הם יחדשו אותה. חברות הביטוח הישיר שנכנסו לישראל באמצע שנות התשעים ניסו להפוך את סדר העניינים המוכר. הפעם הלקוח הוא זה שפונה לחברה, שמפעילה מוקד טלפוני וחוסכת את תיווך הסוכנים, לא מפעילה משרדים המקבלים קהל ובזכות כל זאת מבטיחה להוריד את מחיר המוצר.

לפני שנעבור ליתרונות וחסרונות, ראוי לציין כי מרבית חברות הביטוח מאפשרות כיום השוואת מחירי ביטוח אונליין באתרים שלהם - חלקן כגון הפניקס מאפשרות רכישה מלאה של מספר מוצרי ובהם ביטוח רכב או ביטוח נסיעות לחו"ל, בעוד שאחרות, כגון הכשרה ביטוח, מספקות הצעת מחיר של ביטוח רכב בלבד ללא אופציית רכישה באינטרנט. כך או כך, יש באפשרותך לקבל מידע על רמת המחירים של כל חברה ולערוך השוואה לפני רכישה בפועל.

יתרונות וחסרונות לביטוח הישיר

נוחות - לאחר ההלם הראשוני של הצרכנים, הצליח הרעיון בשל נוחותו והמחיר הנמוך יחסית. לאחר מכן נפתחו חברות ביטוח ישיר ומחלקות ביטוח ישיר ברבות מחברות הביטוח. כיום, בעשור השני של המאה ה-21, עיקר הפעילות עוברת לאינטרנט. הצרכנים יכולים לרכוש ביטוח ישיר ברשת מהחברות השונות, אך עדיין מתקשים להשוות מחירים בין חברות ביטוח שונות אונליין.

מחיר - יתרון ברור בביטוח ישיר הוא המחירים הזולים יותר לעומת סוכנות הביטוח הרגילות. חברות הביטוח תולות את החיסכון בביטול התשלומים לסוכני הביטוח המתווכים. אך יש מקום לחשדנות צרכנית בריאה, ורצוי להשוות מחירים בכל זאת מפני שלחברות ביטוח הישיר הוצאות נוספות על פרסום ובונוסים לסוכני המכירות הטלפוניים.

זמינות - לצד אלו, אי אפשר שלא לייחס חשיבות להבדלים באופן הזמינות והחיסכון בזמן של חברות הביטוח הישיר. חברות הביטוח הישיר מעמידות צוות גדול של טלפנים הזמינים כמעט בכל שעות היממה, ומעניקים מענה ותמיכה ללקוחות החברה בכל שאלה או פנייה. לעומת זאת, בחברות ביטוח רגילות קבלת הקהל היא רק בשעות פעילות המשרד, ועל מנת לקבל טיפול בעניינך יש להגיע ישירות אל סוכן הביטוח.

כיצד לבחור בין השתיים?

ביטוח הוא מוצר ככל המוצרים, ולפני הרכישה כדאי להגדיר בדיוק את הצרכים שלכם, השונים ממשפחה למשפחה, וממצב למצב. מהם המשתנים שיש לקחת בחשבון:

  • מסגרת תקציב
  • אופן יצירת קשר - האם נוח לכם להתכתב בדוארהאלקטרוני, להתייעץ ארוכות עם סוכן בטלפון או לקבל תשובה מהירה במוקד הטלפוני?
  • חשיבות היחס האישי - רבים מעדיפים לוותר על היחסיםעם הסוכן מסיבות רבות, חלקן תקציביות וחלקן נובעות מהעדפה אישית. מה עמדתכם בסוגיה?
  • פניוּת - האם יש לכם זמן להקדיש לפגישות פנים אלפנים?
  • האם תנאי הפוליסה בסוכנות שונים מאלו שניתן לקבלבביטוח ישיר?
  • צרכים מיוחדים - במקרים מיוחדים יש צורך בהיכרותעמוקה יותר של הסוכן עם המשפחה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברות ביטוח ישיר מול חברות ביטוח רגילות והמאבק שהן מנהלות על כל לקוח באינטרנט בעיקר בתחום ביטוח רכב, אבל גם בתחומי ביטוח אחרים ובהם ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ירון

מאת: עמית ירוןבית חכם19/02/121007 צפיות
סורגים הם מצד אחד אביזר מיגון הכרחי לבית ולגן ומצד שני אביזר אסתטי המאפשר לכם לעצב את הבית עם סורגים מיוחדים, מעוצבים ומותאמים אישית לטעמכם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל23/01/121166 צפיות
קובה, אי מדהים שנפתח למערב רק בשנים האחרונות, ומאפשר לתיירים מהארץ והעולם ליהנות מאטרקציות כגון חופים, מטבח מקומי עשיר, סיורים בשמורות טבע, חיי לילה סוערים ועוד. אחד הטרנדים הבולטים בקרב תיירים ישראליים הוא לקיחת טיול מאורגן לקובה שמאפשר ליהנות מכל האטרקציות בלי לשבור את הראש על סידורים נפרדים לטיסות או בתי מלון.

מאת: עמית ירוןנישואין31/10/111064 צפיות
מזל טוב, אתם עומדים להתחתן, ואחת ההחלטות הראשונות שתרצו להחליט יחד, היא איזה אולם או גן אירועים לבחור, והאם עדיף לכם בכלל לעשות חתונה בטבע, במקום פתוח ובעלויות נמוכות יותר - כל אחד ואחת על פי שיקול דעתם אבל חשוב להחליט יחד על החתונה ולהסכים מראש על המקום.

מאת: עמית ירוןעובד-מעביד14/08/111192 צפיות
אתרי דרושים עובדים זרים, במיוחד בתחומי סיעוד, מציעים אלטרנטיבה חדשה גם לעובדים הזרים וגם למעסיקים שמעוניינים להעסיק אותם שלא באמצעות חברות כוח אדם. עובדי סיעוד יכולים כעת למצוא עבודה שלא באמצעות חברות כוח אדם, ובכך להגדיל את כושר ההשתכרות שלהם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל03/07/111459 צפיות
דילים משתלמים לפריז, עיר האורות, בירת צרפת ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. פריז היא יעד תיירותי נחשק ולא זול במיוחד, כיום אפשרי למצוא דילים משלתמים במיוחד שמאפשרים ליהנות ממנו בלי להוציא סכומי כסף גדולים מיוחד

מאת: עמית ירוןביטוח רכב14/03/112085 צפיות
רכב חדש נושא בחובו הנאות רבות ונוחות שימוש לבעליו, אך מנגד ערך הרכב מתחיל לרדת עוד לפני שהוסרו הניילונים מהמושבים. הכיצד?

מאת: עמית ירוןמיחשוב ארגוני24/02/111316 צפיות
כתיבת נהלים הוא תהליך המתבצע על ידי חברת ייעוץ ומטרתו צבירה וארגון של הידע הקיים בארגון וקביעת נהלים קבועים וברורים לפעולות השונות בו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172793 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174827 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164254 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163532 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155317 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154855 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154760 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica