חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו ביטוח אחריות מקצועית בתחום הספורט?

מאת: אלעד ריץביטוח - כללי19/01/20111082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח אחריות מקצועית קיים בכל התחומים מתחומי ההנדסה, ודרך ביטוח אחריות מקצועית למתווכים, קבלנים, מספרות וקוסמטיקאיות, וטרינרים וכן הלאה וכן הלאה. אנו נתמקד במהו ביטוח אחריות מקצועית בתחום הספורט.

לכל מדריכי הספורט, מאמני הספורט ולכל מי שעוסק בתחום הספורט על כל היבטיו וגווניו: מדריכי חדר כושר, מאמני כדורגל, העוסקים באמנויות הלחימה המגוונות, חובבי ספורט למיניהם, העוסקים בספורט אתגרי וכהנא וכהנא, חשוב מאוד לדעת ולהכיר מהו ביטוח אחריות מקצועית.

מדוע את/ה זקוקים לזה?

כל אחד ואחד מאלה שהוזכרו לעיל זקוק לו בראש ובראשונה על מנת לדאוג ולשמור על בריאותו הפיזית. בעיסוק בספורט מעורב הדבר החשוב ביותר, שהוא לעיתים אף המשאב העיקרי שלנו בפרנסה, במידה ועוסקים בתחומי הספורט באופן מקצועי, וזהו הגוף שלנו. העיסוק בתחום הספורט לצערנו מזמן לעיתים פציעות ותקלות בלתי צפויות. בתחום של מאמני הכושר או מדריכי הספורט בתחומים השונים, מלבד הפציעות הפיזיות אליהן הם עצמם חשופים, קיים מימד נוסף בתחום זה שהם חשופים אליו ואלו תביעות והאשמות כלפיהם ברשלנות מקצועית ואף בהזנחה. ביטוח אחריות מקצועית מעניק בין השאר הגנה מפני תביעות של לקוחות. על כן הוא חשוב לכל אחד ואחד העוסקים במלאכה בתחום הספורט, שבו מעורבים אחרים עליהם הוא אחראי. פגיעות נזקי גוף נידונות בחומרה בבתי המשפט ולרוב מעורבים בתביעות מסוג זה סכומי כסף גדולים באופן בלתי סביר. גם כאשר אינך חשוף לתביעות, כיוון שעיסוקך בתחום אינו מערב אחריות כלפי אחרים, הרי שהנך חשוף לפגיעות אישיות. פגיעות נזקי גוף הן סיבה להשבתת אורח החיים התקין בשל הזדקקות לזמני החלמה קצרים כארוכים, למשאבים כספיים עבור טיפולים וכדומה.

קראו עוד על ביטוח אחריות מקצועית.

גם כאן כבביטוחים אחרים שאינם מקצועיים קיים ביטוח אחריות מקצועית המכסה את תחום האחריות כלפי גורם נוסף, והוא מוגדר כביטוח צד ג'. זהו נספח לביטוח העיקרי ומתייחס למקרים חריגים בהם נפגע אדם שלישי או בעקיפין שלא מן הפעילות השוטפת, כגון פגיעה ממכשיר במכון כושר וכדומה. במקרים כאלה חלה חובת התובע להוכיח את רשלנותו של המבוטח. בבואכם לערוך ביטוח אחריות מקצועית עליכם לשים לב להגדרות עיסוק שמכסות אתכם, להרחבות ולהעמיק ככל האפשר בפרטים הגדולים והקטנים, לשים לב לניסוחים ולסעיפים, כיוון שלא מעט דברים נופלים על תחום אפור שבין צד ג' לרשלנות. כמו כן, במידה ואתם עוברים בין חברת ביטוח אחת לאחרת יש לבדוק היטב את ההשלכות.

כמנעד סוגי העוסקים בתחום הספורט, ככה קיימים סוגי הביטוחים שנמצאים בשימוש. כל ביטוח מותאם לסגנון המבוטח, בין אם הוא מאמן כושר אישי, מדריך כושר, חובב ספורט או כל אחד אחר שימצא ביטוח מסוג זה יעיל ומגונן כלפי עיסוקו. העיקרון הוא למעשה להתאים לכל מבוטח ביטוח אחריות מקצועית ייחודי, אך כמובן שקיים בסיס משותף לכל הביטוחים על פי תחום התייחסותם. יש להבין שחשוב לתקצב את השטח הזה, שאולי נראה מיותר כל העת שאיננו עומד על סדר היום, אך כדי למנוע בעתיד נזקים כספיים גדולים, זה מומלץ ביותר להקדיש מחשבה רצינית ומשאבים לכך.

אז כפי שניתן לראות ביטוח אחריות מקצועית קיים עבור כל אחד העוסק בתחום והוא הכרחי וחיוני. ביטוח אחריות מקצועית ימנע מכם להיקלע למצבים לא רצויים בהם אתם עשויים להיות חשופים להשבתת חלק ניכר מחייכם או לתביעות כספיות כלפיכם. הוא יעניק לכם שקט נפשי וחדוות עשייה להם אתם ראויים.

הכותב הינו אורן גרסון, מומחה לתחום הביטוח למאמני ומדריכי כושר בענפי הספורט השונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטודיו עיצוב אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ריץ

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים12/05/111121 צפיות
האם בחברה כה שמרנית מתבצעים ניתוחים פלסטיים, אילו חלקי גוף מנותחים הכי הרבה ומה מוביל לכך?

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים05/05/111149 צפיות
ניתוחים פלסטיים וניתוח להגדלת חזה בפרט אלו ניתוחים שתוצאותיהם בעלות משמעות לטווח הרחוק. בחירה מוקפדת של מנתח פלסטי עשויה להבטיח את הצלחת הניתוח. על כך במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים02/05/111110 צפיות
ניתוחים פלסטיים ובייחוד ניתוחי פנים הם אינם דבר של מה בכך. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו ולכן אין להקל ראש בבחירת המנתח הפלסטי ובקבלת ההחלטות בנושא.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים21/04/111135 צפיות
מהי הקטנת חזה, אילו נתונים צריכים להיות לאישה המעוניינת בניתוח זה, כיצד לבחור מנתח פלסטי ואיך מומלץ להיערך לניתוח? מדריך העצות המלא לקראת ניתוח פלסטי של הקטנת חזה

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים20/04/111349 צפיות
מהי מתיחת בטן, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח כזה, איך לבחור מנתח פלסטי וכיצד להיערך לניתוח? מדריך הטיפים המלא לקראת ניתוח פלסטי של מתיחת בטן

מאת: אלעד ריץהסרת שיער14/04/111277 צפיות
הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה הרווחת ביותר כיום. על יתרונותיה וחסרונותיה במאמר שלהלן.

מאת: אלעד ריץניתוחים פלסטיים14/04/111055 צפיות
הדלדול בידיים צורם לך בעין? הצמיגים בבטן נמאסו עליך? החלטת סוף סוף לעבור ניתוח לשאיבת שומן? קיימות מספר שיטות לעשות זאת ולכן חשוב להיוועץ במנתח פלסטי על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172793 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174827 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164254 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163532 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155317 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154855 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154760 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica