חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 נגרים שירות לקוחות

מאת: דוד גרינברגשימור לקוחות20/01/20112257 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך הבנתי שברשת 5 נגרים שירות לקוחות הוא כל העניין- סיפור שמתחיל בתלונה ומסתיים במכתב הערכה.

שמי רפי וברצוני לספר על חוויית שירות נעימה שחוויתי ברשת חמישה נגרים לפני מספר חודשים:

ב-01.07.10 רכשתי לבתי פינת לימוד לקראת עלייתה לכיתה א'. מכיוון שאני למוד ניסיון וידעתי שזמני האספקה עלולים להיות ארוכים, את ההכנות לרכישה התחלתי מבעוד מועד, העיקר שביתי תוכל ליהנות כבר ביום הראשון ללימודים מפינת לימוד מוכנה ומאובזרת.

תהליך הקנייה

ניגשתי לסניף 5 נגרים בראשון לציון, ורכשתי את פינת הלימוד שבחרה בתי. ברשת 5 נגרים, שירות לקוחות הבטיחו לי כי תוך שישים יום לכל היותר יותקן הרהיט בחדרה של הילדה, ואכן, חמישה נגרים עמדו בהבטחותיהם ופינת הלימוד הייתה מוכנה עוד לפני ה-1 לספטמבר.

חמישה נגרים, שירות לקוחות ומשבר ראשון

לצערי, לא הכל המשיך להיות נפלא כל כך, וכבר חודשיים לאחר הרכישה, בתי התחילה להתלונן כי שתי ידיות של השידה שרכשנו מתחילות להתרופף. ניסיתי לחזקן באופן עצמאי, אך כעבור שבועיים ניתקה אחת הידיות מהמקום והיה נדמה כי גם השנייה צפויה ליפול.

התחלה של פתרון

מוכן לעימותים ומלחמות, הרמתי טלפון לרשת חמישה נגרים שירות לקוחות והסברתי כי יש בעיה עם ידיות השידה שרכשתי. חששתי כי החברה תתנער מהאחריות ותטען שנגרם נזק לידיות עקב שימוש לא סביר, למרות שלא כך היו פני הדברים. להפתעתי, ברשת 5 נגרים, שירות לקוחות סיפקו לי מענה אדיב ויעיל והוסבר לי כי הנושא ייבדק מול כיסוי האחריות שקיבלתי.

חמישה נגרים, שירות לקוחות ומשבר שני

לאחר שלושה ימים של המתנה (זוהי אגב, נקודה לשלילה שחשוב לי לציין), בה לא חזרו אליי מרשת חמישה נגרים שירות לקוחות, נאלצתי להתקשר אליהם שוב. ברשת חמישה נגרים, שירות לקוחות התנצלו על כך ובישרו לי כי אני זכאי לקבל תיקון במסגרת תעודת האחריות ותואם מועד לפגישה עם הטכנאי.

הטיפול וההתרה

מכיוון שאני אדם עסוק, כעסתי על כך שעליי להמתין שעות רבות למתקין ולהפסיד חצי יום עבודה, אך כמו שהסבירו לי יפה ברשת חמישה נגרים שירות לקוחות, רהיטים, כמו לכל מוצר אחר, עלולים להינזק, וכולנו בני אדם.

לסיכום, תוך שלושה ימים הגיע אליי טכנאי שירות, בדיוק בשעות שנקבעו על ידי חמישה נגרים שירות לקוחות. הטכנאי תיקן את הבעיה, התנצל שוב, ואף השאיר לביתי כרית פוף כפיצוי. אני, שהייתי מרוצה לבסוף, הייתי חייב לשלוח מכתב הערכה שמדגיש עד כמה ברשת חמישה נגרים, שירות לקוחות הוא לא כמו מה שציפיתי.

 



תגיות המאמר: 5 נגרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132316 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131580 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111564 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111674 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231561 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21885 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21867 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201176 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20924 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191430 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191640 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica