חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות בחיפה

מאת: silvertravelנופש ותיירות02/02/20119068 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטבעי אני אוהבת פינוקים ובכלל, לגלות דברים שאנשים אחרים עדיין לא גילו, כמו למשל את מלון בוטיק טמפלרס בחיפה.
במהלך נסיעותיי הרבות בעולם, הפלז'ר והביזנס, נאלצתי לא אחת ללון בבתי מלון והספקתי להתנסות במגוון לא מבוטל של חדרי אירוח אך תמיד העדפתי דברים טובים ו"בחבילות קטנות" ואיכותיות, אחת מהם היא פנינה ים תיכונית אמיתית: מלון בוטיק בחיפה - טמפלרס. באחת בנסיעותיי התבקשתי להגיע לישיבות עבודה במטרופולין חיפה, ולבלות פה מספר ימים- משימה שלכאורה נראתה כה קשה למי שרגילה לעיר כמו תל אביב, בכל זאת, ההנחה הייתה שהמלונות בחיפה כמו גם חיי התרבות של העיר הם די משעממים, מסעדות יוקרה שמסתכמות בפלאפל ושווארמה הם בגדר ההתרחשות הקולינרית המובילה בעיר ותו לא, וכמובן שטעיתי אז כשחשבתי שבחיפה אין מה לעשות.
זה התחיל ממשימת חיפוש מלון בוטיק בחיפה- משימה שלכאורה נראתה בלתי אפשרית. מלונות בוטיק בחיפה?! – היש כאלו בכלל ?! מהר מאוד הבנתי שיש! במנוע החיפוש האינטרנטי מצאתי את מלון בוטיק "טמפלרס", התמונות שבאתר הציגו מקום אקסקלוסיבי ייחודי השומר עדיין על חמימותו הביתית, מפואר בעדינות טבעית כיאה למלון הממוקם באגן ים תיכון, מיד הבנתי, שמלונות בחיפה- חובה לנסות!

מלון בוטיק טמפלרס

את פניי קיבל מר אמיר מונסון, יזם צעיר בעל המקום שהסביר כי ב"טמפלרס" יש 10 חדרי בוטיק ובקרוב מאוד אף עתיד להיפתח במקום "טמפלרספא", מתחם טיפולים שיכלול סאונה ומגוון רחב של טיפולי ספא שיוסיפו לאופיו המרגיע והמפנק של המלון.אגף החדרים הראשון נפתח לקבלת אורחים לאחרונה ,ואלו, מצוידים בג'קוזי זוגי כל אחד,חלוקי רחצה ונעלי בית לרווחת והנאת המבקרים,מיטה ענקית ומפנקת אשר תאפשר לכם שינה ערבה. תוכלו תמיד להתעדכן במתרחש באמצעות טלוויזיית ה- LCD המחוברת לערוצי הוט או ע"י אינטרנט אל-חוטי (רק אל תשכחו להביא איתכם את ה'לפ טופ'), החדר מרוהט ע"י רהיטים שיובאו במיוחד מחו"ל ועוד הפתעות מתוקות כיאה לאירוח הטמפלרי.
ייחודיות המלון באה לידי ביטוי במקום בו הוא נמצא, שד' בן גוריון הלוא הם המושבה הגרמנית בחיפה, אחת מ 9 מושבות בישראל שחובה! פשוט חובה לפקוד!!! בניין המלון עצמו הוא בניין בעל היסטוריה ואופי הייחודיים לו, מדובר בבניין אבן עתיק מתקופת הטמפלרים שהגיעו מגרמנייה וראו את חיפה כאחת מערי מושבם. לאורך השדרה המפורסמת, בתי קפה מגוון רחב של מסעדות פאבים וגם ג'ז במרתף וכל היופי הזה, צופה על הגנים הבהאיים המפורסמים אשר הוכרזו ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. הגנים, הם בעצם טרסות יפיפיות המכסות באצילותן את שלוחות הר הכרמל הנושק לחופי התכלת של העיר חיפה.
טמפלרס ממקום בצמוד לבית קפה "פאטוש",בית קפה ייחודי ואוטנטי שאין שני לו בכל ישראל, מקום נפלא להתחיל בו את היום, ארוחות הבוקר מוגשות באווירה ים תיכונית אמיתית. הופתעתי לפגוש תיירים רבים במקום, ובכלל ממה שאני זכרתי בעברי מהעיר חיפה, המלונות בחיפה ובכלל ההיצע התרבותי, נדהמתי איך השתפרו פני הדברים.
שמחתי לארח פגישות עסקיות בבתי הקפה השוקקים באזור- שזהו יתרון נוסף מבחינתי שכן לא הייתי צריכה להתנייד בפקקים, הכול כל כך קרוב למלון ונגיש, חוף הים, מרכז הכרמל, העיר התחתית ומשרדי הממשלה, נקודות תצפית ושווקים לקניית מזכרות למי שחפץ.
אם בעבר חשבתי שמלונות בחיפה הם בגדר בודדים , משמח אותי לראות כי העיר התפתחה תיירותית, תושביה חיים בדו קיום ומקבלים אורחים בחמימות רבה,ומלבד היצע המלונות הרחב בחיפה גיליתי קהל צורך אומנות, חיי תרבות בשלבי התעוררות מוקדמת, מספר לא מבוטל של מוקדי תרבות עירוניים כמו רחוב "מסדה" המזכיר באופיו את רחוב שינקן הפלורליסטי. מסדה הוא רחוב המאכלס חנויות בזאר ויד שנייה ,בתי קפה המנוהלים אף הם בדו קיום ראוי להערכה. הר הכרמל הוא מוקד בילוי המציע שפע של מסעדות ומועדוני לילה (שבד"כ עסוקים יותר בסופ"ש) ובכלל באזור יש נקודות תצפית וטבע המשקיפות על כל איזור מפרץ חיפה וצפונה עד כדי כך שביום טוב ניתן גם לראות את החרמון.
כשתגיע השעה לנוח מכל ההתרוצצויות, תוכלו להזמין ישירות לחדר בשעה הנוחה לכם עיסוי ממגוון עיסויי הבית של מלון טמפלרס ע"י מעסת הבית של המלון, ליז, את העיסוי שלה, אני לא אשכח! ובכלל את כל אלו אשר סיפרתי לכם לא יכולתי להספיק ולראות ללא הדרכתו של מנהל טמפלרס וצוות העובדים. היחס החמים והסברים אדיבים עשו את ימי עבודתי בחיפה למיקס של הנאה ועבודה והפכו את חיפה לעיר שאסור לפספס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת silvertravel

מאמרים נוספים בנושא נופש ותיירות

מאת: יוסי לוינופש ותיירות28/06/153200 צפיות
איך למצוא וילה בצפון ומה כדאי לעשות לפני שיוצאים לנופש עם כל המשפחה? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: דינאמיק טורסנופש ותיירות12/12/128402 צפיות
מלון מסוג חדש, מציע לזוגות נופש מושלם – האחד מהשניה! בלון הגירושין, זוגות לא מאושרים, יכולים לעשות צ'ק אאוט לזוגיות שלהם, בשילוב חבילת סופ"ש הכוללת עורכי דין ואירוח יוקרתי, בנפרד כמובן.

מאת: יאיר טיוליםנופש ותיירות28/10/129706 צפיות
בהתבסס על מחירי בתי המלון הממוצעים שנאספו מעשרות אתרי תיירות מובילים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, רובם המכריע של היעדים הנמצאים בדרום מזרח אסיה, ארה"ב ו-MENA חווה עלייה חדה ומשמעותית במחירים בהשוואה לשנת 2011. דפי מידע על כל אתרי ההזמנות הקיימים והידועים באיכותם. בדפים יהיו כלים חשובים הדרושים לקהל הגולשים הקונה שירותי תיירות באינטרנט

מאת: Ilanנופש ותיירות09/10/128899 צפיות
כתבה זאת מסבירה כיצד לבחור במלון חלומי במרכז העיר, ירושלים

מאת: מיכל סדןנופש ותיירות06/04/128706 צפיות
צפת הילכה קסם על ציירי ארץ ישראל כבר בשנות העשרים של המאה הקודמת ומיטב הציירים, כגון זריצקי, גוטמן, רובין ואחרים, נמשכו לאווירה המיוחדת של צפת ולאור הייחודי לה, והנציחו את נופיה, סימטאותיה ותושביה כדי לחשוף את העיר מחדש לתיירני הארץ, מחזירה התערוכה הכללית עטרה ליושנה ופותחת את שעריה בחג.

מאת: לוחות אולפרינופש ותיירות26/03/128751 צפיות
חופשת הפסח מהוה יתרון גדול כאשר מעונינים לצאת משגירת עבודה, לימודים לכן רבים עושים את ליל הסדר בבתי מלון בארץ או בחו"ל ומאריכים את השהייה להמשך בלויי במשך חול המועד ,אך אירגון חופשה לא יכול להעשות בצורה ספוטנית לכן עלינו להערך בהתאם .

מאת: מני נחמןנופש ותיירות21/02/1210455 צפיות
שביל ישראל מדן ועד אילת עובר בנופי ישראל המרהיבים ביותר ומשמש טרק אתגרי וארוך לאלו שזמנם בידם. אורך השביל הוא 900 ק"מ והטרק לאורכו נמשך מספר חודשים. אך רוב עם ישראל אינו יכול להרשות לעצמו להעלם מהבית והעבודה למספר חודשים על מנת להשלים את השביל. על כן חילקנו עבורכם את השביל ל 75 קטעי טיול סבירים, לא קשים ולא מצריכים לינת שטח. עמותת טיולים ואגדות תוציא טיולים מוזלים למסלולים אלו בליווי מורה דרך מוסמך ואוטובוס צמוד. לצועדים: חותמת בדרכון עם סיום המקטע וגביע למסיימי השביל כולו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica