חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי מלון בירושלים-המדריך שייקח אתכם אל למעלה

מאת: Ilanנופש ותיירות09/10/20128929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לירושלים יש היסטוריה עתיקה וקסומה שמושכת אליה עד היום תיירים מחו"ל ומתוך הארץ. אין ספק גם שקדושת העיר עבור שלוש הדתות בעולם משחקת תפקיד מכריע בנהירה אליה מכל קצוות תבל.

כשאנו מדברים על בתי מלון בירושלים אנחנו מתייחסים בד"כ למלונות שנמצאים בלב העיר, מצד אחד, ועל מלונות הנמצאים בעיר העתיקה. שני סוגי מלונות אלה טובים למי שמחפש ליהנות מאטרקציות תיירותיות.

למה כדאי לבחור בתי מלון בירושלים במרכז העיר?הבחירה של בתי מלון בירושלים, במרכז העיר, יכולה להיות בחירה מעולה כי היא עיר שהיא ידידותית למשתמש בתחבורה פרטית או ציבורית בגלל השילוט המצוין בשפות שונות. מה שגם ישנם מלונות שמשקיפים לאזור התחנה המרכזית של העיר.

הבחירה בשהות במרכז חשובה גם מכיוון שבתי מלון בירושלים מצטיינים בקרבתם ליד אטרקציות תיירותיות בעלות ישיבות כמו "מוזיאון הארץ" המושקע (על אוספיו השונים בתחום היודאיקה, ארכיאולוגיה ומיצגי אומנות מכל  העולם); שוק מחנה יהודה (על תבליניו וריחותיו המופלאים) שהוא בעל שורשים עמוקים בירושלים ונמצא ממש על ההצטלבות של בין הרחובות יפו ואגריפס; "מעלית הזמן" (חוויה אינטרקאטבית  של שכרון חושים  שלוקחת אתכם למסע מרתק בזמן לתקופותיה הקדומות יותר של העיר ירושלים).

אחרי שסיפרנו לכם על שכיות חמדה בעיר(ממש  על קצה המזלג) , נסביר לכם מה כדאי לחפש לגבי בתי מלון בירושלים .

ע"י בירור מראש, מול המלון עצמו ו/או עם סוכני נסיעות, עליכם לוודא באשר לפרטים הבאים לגבי בית מלון שמתאים לכם מתוך כל בתי מלון בירושלים.

המיקום של החדר- קודם כל חשוב שתהיו מודעים מראש למיקומו של החדר במלון, לאיפה שהוא נמצא. זה יכול להיות באחת מהקומות של המלון (עליונה או תחתונה או אפילו בקרבת הבריכה).איזה סוג של חדר יכולים להציע לכם-חדר לזוג או סוויטה?

חשוב גם לבדוק עם יש חדרים שמתאימים לאוכלוסיות מיוחדות, כמו לקשישים או לחילופין, לנכים.


הנוף-הנוף ששוכן מהחדר במלון יכול להיות פקטור שיתרום להנאתנו מהשהות בו- האם הוא משקיף לאזורים היפים של ירושלים, כך שתתעוררו בבוקר תוכלו להתרשם מהם.

חדר האוכל-רוב הסיכויים כי המטבח של בתי מלון בירושלים הוא כשר ואפילו כשר למהדרין. חשוב לבדוק, במיוחד מול המלון, אם המטבח מציע תפריט מגוון ומה היקף הארוחות המגיעות לכם בתור האורחים.

חדר כושר וספא- מלונות מובילים בהם ההנאה של האורחים חשובה להם, דואגים, לא תאמינו לבריאות הפיזית והנפשית יחדיו של האורחים במלון. ואם התחלנו לדבר על תרבות הגוף של האורחים, אנו חושבים שכדאי שתבררו בנוגע לבריכה הצמודה למלון. מלונות בסטנדרטים גבוהים דואגים לא רק לסתם ברכה מחוץ לכיפת השמש אלא גם לבריכה אולימפית מקורה שתתאים למבקרים בכל עונות השנה.

שירותי מע"מ- בשירותי מע"מ אנו לא מתכוונים חלילה למע"מ שדורשים ממכם בתי מלון בירושלים עבור לינה פר לילה, אלא  על שירותים שהמלון מעניק לכם. שירותים כאלה יכולים להיות בצורה של שרותי גיהוץ וכביסה של הבגדים שלכם, שרותי דת (בית כנסת),גישה לאינטרנט, בייביסיטר, תוכניות הפעלה למבוגרים ולילדים וכמובן, איך אפשר, בלי חיבור לאינטרנט.

לסיכום, השהות שלכם יכולה להיות מהנה בזכות הנופים והאתרים של העיר וגם בזכות שימת הלב  שלכם לפרטים הקטנים (אך המאוד חשובים!) של בתי מלון בירושלים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילן פילוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ilan

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121131 צפיות
שלום חברים. צרפנו עבורכם רשימה של תיירותיים מומלצים ממיסיונינו לרווחת מי שבא להשתכן ב - בתי מלון בחיפה וגם למי שמעוניין שהחברים שלו מחו"ל יבקרו בעיר בזמן שהם שוהים ב - בתי מלון בחיפה.

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121231 צפיות
המאמר הזה מיועד בעיקר עבור אנשים שבאים להתארח ב - בתי מלון בתל אביב לרגל תענוג או או לשילוב של עסקים ותענוג והם גרים בערים שונות בארץ. אבל המאמר הוא מעין "מורה נבוכי" עבור אנשים שרוצים לספק מידע לתיירים הבאים מחו"ל לתל אביב.

מאת: Ilanבתי מלון17/12/121229 צפיות
אם החלטתם לרדת לעיר הדרומית ביותר בארץ,הלא היא אילת, כדאי שתדעו כי יש עבורכם לא מעט אטרקציות תיירותיות שיוציאו אתכם מה - מלונות באילת. המאמר דן על מספר אטרקציות שכאלה שיעשו לכם חשק לרדת לאילת כאן ועכשיו...

מאת: Ilanרכב03/12/121285 צפיות
עבור חלק מהאנשים, קניית רכב יש שניה אינה אופציה. הם מעוניינים ב - רכבים יד ראשונה. הם רוצים לבחור בצבע ובכל המאפיינים המלווים אותם. יש להם תחושת גאווה על כך שהם הבעלים הבלעדיים של הרכב ומעוניינים לשמור על ראש שקט

מאת: Ilanטיולים בחו"ל27/11/122007 צפיות
אם מאז ומתמיד חלמתם על חופשת סקי באירופה, הנה מספר סיבות שבגללן למה היא קרום עור וגידים בשבילכם עוד השנה הזאת פלוס הסברים למה האלפים ישתלמו עבורכם בשביל חופשה משפחתית.

מאת: Ilanקניות 19/11/121085 צפיות
מכירת זהב נחשב לעסק כדאי במיוחד אם אתם רוצים לקבל כסף מזומן ומיידי. להלן מספר טיפים בנושא.

מאת: Ilanתחבורה ורכב - כללי15/11/121121 צפיות
מתלבטים אם להכניס מלגזה חשמלית למפעל שלכם, אבל לא יודעים אם זה כדאי עבור צורכי העסק שלכם. מאמר זה יעזור לכם לפתור את דילמה זאת ואחרות שקשורות למלגזה חשמלית במפעל.

מאמרים נוספים בנושא נופש ותיירות

מאת: יוסי לוינופש ותיירות28/06/153227 צפיות
איך למצוא וילה בצפון ומה כדאי לעשות לפני שיוצאים לנופש עם כל המשפחה? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: דינאמיק טורסנופש ותיירות12/12/128429 צפיות
מלון מסוג חדש, מציע לזוגות נופש מושלם – האחד מהשניה! בלון הגירושין, זוגות לא מאושרים, יכולים לעשות צ'ק אאוט לזוגיות שלהם, בשילוב חבילת סופ"ש הכוללת עורכי דין ואירוח יוקרתי, בנפרד כמובן.

מאת: יאיר טיוליםנופש ותיירות28/10/129733 צפיות
בהתבסס על מחירי בתי המלון הממוצעים שנאספו מעשרות אתרי תיירות מובילים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, רובם המכריע של היעדים הנמצאים בדרום מזרח אסיה, ארה"ב ו-MENA חווה עלייה חדה ומשמעותית במחירים בהשוואה לשנת 2011. דפי מידע על כל אתרי ההזמנות הקיימים והידועים באיכותם. בדפים יהיו כלים חשובים הדרושים לקהל הגולשים הקונה שירותי תיירות באינטרנט

מאת: מיכל סדןנופש ותיירות06/04/128730 צפיות
צפת הילכה קסם על ציירי ארץ ישראל כבר בשנות העשרים של המאה הקודמת ומיטב הציירים, כגון זריצקי, גוטמן, רובין ואחרים, נמשכו לאווירה המיוחדת של צפת ולאור הייחודי לה, והנציחו את נופיה, סימטאותיה ותושביה כדי לחשוף את העיר מחדש לתיירני הארץ, מחזירה התערוכה הכללית עטרה ליושנה ופותחת את שעריה בחג.

מאת: לוחות אולפרינופש ותיירות26/03/128778 צפיות
חופשת הפסח מהוה יתרון גדול כאשר מעונינים לצאת משגירת עבודה, לימודים לכן רבים עושים את ליל הסדר בבתי מלון בארץ או בחו"ל ומאריכים את השהייה להמשך בלויי במשך חול המועד ,אך אירגון חופשה לא יכול להעשות בצורה ספוטנית לכן עלינו להערך בהתאם .

מאת: מני נחמןנופש ותיירות21/02/1210482 צפיות
שביל ישראל מדן ועד אילת עובר בנופי ישראל המרהיבים ביותר ומשמש טרק אתגרי וארוך לאלו שזמנם בידם. אורך השביל הוא 900 ק"מ והטרק לאורכו נמשך מספר חודשים. אך רוב עם ישראל אינו יכול להרשות לעצמו להעלם מהבית והעבודה למספר חודשים על מנת להשלים את השביל. על כן חילקנו עבורכם את השביל ל 75 קטעי טיול סבירים, לא קשים ולא מצריכים לינת שטח. עמותת טיולים ואגדות תוציא טיולים מוזלים למסלולים אלו בליווי מורה דרך מוסמך ואוטובוס צמוד. לצועדים: חותמת בדרכון עם סיום המקטע וגביע למסיימי השביל כולו!

מאת: silvertravelנופש ותיירות02/02/119101 צפיות
מטבעי אני אוהבת פינוקים ובכלל, לגלות דברים שאנשים אחרים עדיין לא גילו, כמו למשל את מלון בוטיק טמפלרס בחיפה. במהלך נסיעותיי הרבות בעולם, הפלז'ר והביזנס, נאלצתי לא אחת ללון בבתי מלון והספקתי להתנסות במגוון לא מבוטל של חדרי אירוח אך תמיד העדפתי דברים טובים ו"בחבילות קטנות" ואיכותיות, אחת מהם היא פנינה ים תיכונית אמיתית: מלון בוטיק בחיפה - טמפלרס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica