חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שביל ישראל ב75 מקטעים

מאת: מני נחמןנופש ותיירות21/02/201210481 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שביל ישראל הינו שביל מטיילים החוצה את ישראל מהצפון ועד הדרום, באורך של 940 ק"מ, פי 2 מאורכה הממשי של ארצנו הקטנטונת. מאז נחנך השביל, בפסח 1995, צעדו בו אלפים - ומדי יום מצטרפים צועדים נוספים לשביל האוצר בתוכו כמעט את כל נופי ארצנו, מנוף אורבני עכשיווי ועד נוף ארץ בראשית.

בעמותת טיולים ואגדות, עמותה שנוצרה כדי לחבר בין עם ישראל לארצו בדרך של טיולים ואהבת הארץ - ללא מרכאות וללא ציניות - לקחו ברצינות את אופנת הצעידה בשביל ישראל: הרבה אנשים לוקחים "פסק זמן" משגרת היום-יום שלהם ובוחרים לצעוד בשביל ברציפות, מתחילתו ועד סופו. מכיון שלא לכולנו ישנה היכולת הכלכלית, הפיזית או אפילו החברתית להירתם לפרויקט שכזה, עמותת טיולים ואגדות הקימה פרוייקט מיוחד שייסייע למעוניינים לצעוד בשביל ישראל: השביל חולק ל75 מקטעים, שכל אחד מהם מנוהל כמסלול טיול בפני עצמו, אליו יוצאים בליווית מדריך ואטובוס צמוד. באתר העמותה יש דפי טיול לכל אחד מן המקטעים, הכוללים את המסלול ונקודות עניין בדרך - כך שניתן גם להדפיס את הקטע הרלוונטי ולטייל באופן עצמאי.

דפי הטיול מפרטים את המסלול ודרגת הקושי, ההיסטוריה של המקום, ממצאים ארכיאולוגיים, מיתוסים או אגדות על המקום, תופעות טבע מעניינות, בעלי חיים או צמחייה באזור ועוד. נפתח דף פייסבוק בו משתפים הצועדים את תמונותיהם וחוויותיהם - ובפנייה אישית גם התבקש קהל הצועדים לעזור בעריכת דפי הטיול על ידי תוספות ותיקונים: הגהה, עובדות או הערות והארות על בסיס החוויות וההתנסות האישית של כל אחד.

בסיום כל טיול חותם המדריך בדרכון שהודפס במיוחד למטרה זו ומי שמסיים את כל 75 מקטעי שביל ישראל, מקבל גביע!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיולים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מני נחמן

מאת: מני נחמןטיולים בארץ07/03/13991 צפיות
אחרי שנחצה את העיר העתיקה ונבקר בכותל אפשר, להגיע לעיר דויד וניקבת השילוח דרך שער האשפתות. משם יש לרדת בסולם כדי להגיע לאתר החפירות של ארמונו של דוד המלך

מאת: מני נחמןטיולים בארץ26/02/131225 צפיות
בצפון הארץ בגולן ישנו מושב בשם אודם. שם יש צימרים מפנקים ושלל פעילויות המתאימים למשפחה כולה: טיולי טרקטורונים וראנג'רים, בוסתן קטיף עצמי, מרכז המבקרים ביקב הבוטיק הר אודם, יער האיילים, ועוד מקומות לטיול רגלי ופיקניק

מאת: מני נחמןטיולים בארץ05/02/13994 צפיות
כביש תל אביב-ירושלים הישן מצוייר כפס שחור בסמלו של היישוב ואמור לציין את מיקומו של היישוב בישראל. שבעת הכוכבים מסמלים את שבעת הנוטרים אשר נהרגו בזמן מלחמת השחרור בפריצה לירושלים. לזכרם של אילו הציבו אנדרטה ותותח.

מאת: מני נחמןטיולים בארץ24/01/13995 צפיות
מפל גבוה השוכן בין צוקי בזלת ומחשופי גיר לבן, שפע של מים בתקופת החורף והאביב, מצוקים תלולים ומסלול רגלי מקסים, פריחה מרהיבה ונשרים, ומעל הכל נחל עורבים. בין הנחלים הרבים היורדים מהגולן לכיוון עמק החולה.

מאת: מני נחמןטיולים בארץ16/01/131019 צפיות
יקנעם מוקפת בשדות הזהובים של עמק יזרעאל, ביערות של רמות מנשה ובכרמל. מני נחמן עם הצעה למסלול טיולים בצומת דרכים מרתק שבלבו שוכנת יקנעם.

מאת: מני נחמןטיולים בארץ08/01/13924 צפיות
טיול לנחל הקטן עין לבן שסמוך לירושלים מגלה את נוף הרי חברון וגוש עציון. צפייה מעמיקה יותר תגלה בפניכם גם צבאים שותים במעיין. אין ספק שזו הזדמנות נהדרת ללמוד על מחזור המים בטבע.

מאת: מני נחמןטיולים בארץ17/12/12964 צפיות
בית שערים הפך למרכז רוחני עבור העם היהודי בתקופת השלטון הרומי הודות ל רבי יהודה הנשיא שנחשב בזמנו לסמכות הרוחנית של עם ישראל באותה תקופה. הוא קשר קשרים אמיצים עם השלטונות הרומיים, שחיזקו את מנהיגותו. הרומאים העניקו לו רכוש רב. בין הרכוש שהעניקו לו הרומאים הייתה אחוזה בבית שערים.

מאמרים נוספים בנושא נופש ותיירות

מאת: יוסי לוינופש ותיירות28/06/153227 צפיות
איך למצוא וילה בצפון ומה כדאי לעשות לפני שיוצאים לנופש עם כל המשפחה? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: דינאמיק טורסנופש ותיירות12/12/128429 צפיות
מלון מסוג חדש, מציע לזוגות נופש מושלם – האחד מהשניה! בלון הגירושין, זוגות לא מאושרים, יכולים לעשות צ'ק אאוט לזוגיות שלהם, בשילוב חבילת סופ"ש הכוללת עורכי דין ואירוח יוקרתי, בנפרד כמובן.

מאת: יאיר טיוליםנופש ותיירות28/10/129732 צפיות
בהתבסס על מחירי בתי המלון הממוצעים שנאספו מעשרות אתרי תיירות מובילים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, רובם המכריע של היעדים הנמצאים בדרום מזרח אסיה, ארה"ב ו-MENA חווה עלייה חדה ומשמעותית במחירים בהשוואה לשנת 2011. דפי מידע על כל אתרי ההזמנות הקיימים והידועים באיכותם. בדפים יהיו כלים חשובים הדרושים לקהל הגולשים הקונה שירותי תיירות באינטרנט

מאת: Ilanנופש ותיירות09/10/128929 צפיות
כתבה זאת מסבירה כיצד לבחור במלון חלומי במרכז העיר, ירושלים

מאת: מיכל סדןנופש ותיירות06/04/128729 צפיות
צפת הילכה קסם על ציירי ארץ ישראל כבר בשנות העשרים של המאה הקודמת ומיטב הציירים, כגון זריצקי, גוטמן, רובין ואחרים, נמשכו לאווירה המיוחדת של צפת ולאור הייחודי לה, והנציחו את נופיה, סימטאותיה ותושביה כדי לחשוף את העיר מחדש לתיירני הארץ, מחזירה התערוכה הכללית עטרה ליושנה ופותחת את שעריה בחג.

מאת: לוחות אולפרינופש ותיירות26/03/128778 צפיות
חופשת הפסח מהוה יתרון גדול כאשר מעונינים לצאת משגירת עבודה, לימודים לכן רבים עושים את ליל הסדר בבתי מלון בארץ או בחו"ל ומאריכים את השהייה להמשך בלויי במשך חול המועד ,אך אירגון חופשה לא יכול להעשות בצורה ספוטנית לכן עלינו להערך בהתאם .

מאת: silvertravelנופש ותיירות02/02/119101 צפיות
מטבעי אני אוהבת פינוקים ובכלל, לגלות דברים שאנשים אחרים עדיין לא גילו, כמו למשל את מלון בוטיק טמפלרס בחיפה. במהלך נסיעותיי הרבות בעולם, הפלז'ר והביזנס, נאלצתי לא אחת ללון בבתי מלון והספקתי להתנסות במגוון לא מבוטל של חדרי אירוח אך תמיד העדפתי דברים טובים ו"בחבילות קטנות" ואיכותיות, אחת מהם היא פנינה ים תיכונית אמיתית: מלון בוטיק בחיפה - טמפלרס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica