חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגמות עונתיות בשנת 2012 בתיירות העולמית. כלים צרכנים למזמינים שרותי תיירות באינטרנט

מאת: יאיר טיוליםנופש ותיירות28/10/20129708 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הודעות לעיתונות של אתר tiulim.net ואתר hotels-seeker.com

שני הודעות: 1) בנושא מגמות עונתיות בשנת 2012 2) כלים צרכנים למזמינים שרותי תיירות באינטרנט

מדד המחירים של Hotels-Seeker.com חושף מגמות עונתיות 2012

יעדים בדרום מזרח אסיה, ארה"ב, מזרח אירופה ומדינות MENA (המזרח תיכון וצפון אפריקה) היו מרכזי תיירות משגשגים בעונה האחרונה .

בהתבסס על מחירי בתי המלון הממוצעים שנאספו מעשרות אתרי תיירות מובילים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, רובם המכריע של היעדים הנמצאים בדרום מזרח אסיה, ארה"ב ו-MENA חווה עלייה חדה ומשמעותית במחירים בהשוואה לשנת 2011.

כאשר דובר על ארצות דרום מזרח אסיה, אתרי התיירות המרכזיים בתאילנד כמו למשל פוקט וצ'יאנג מאי הראו את העלייה הגבוהה ביותר באזור, עד 37% ו-33% בהתאמה. אחריהם פטאיה עם עלייה של 27% יחד עם קוסמוי ב-25%. למעשה, היעד הגדול היחידי בתאילנד שלא חווה אף ירידת מחיר היה קופנגן עם 3% לא משמעותיים. הקפיצות במחירי בתי המלון במדינה מיוחסות ככל הנראה לעלייה גדולה בענף פיתוח המלונות בשנה האחרונה. אתרים רווחיים אחרים הראויים לציון ולפרסום היו סינגפור (32%+), יעדי האי פנגקור במלזיה (33%+), ולאנגקוואי (+26%), האתרים החמים בפיליפינים בורקאי (25%+) וטגאיטאי (20%+) והונג קונג (20%+).

באופן כללי, על פי הנתונים שהגיעו מארצות אסיה היו די מרשימים וניתן לראות גידול עצום לא רק בכל קשור למספר בתי המלון בשלבי פיתוח בדרום מזרח אסיה, אלא גם בזמינות של בוטיקים והסדרי אירוח יוקרתיים. יחד עם זאת, יש לציין כי רוב המדינות הללו חוו לאחרונה עלייה במחירי הנפט והחשמל, מה שיכול גם להסביר את העלייה בעלויות האירוח בבתי המלון.

יעדי המזרח התיכון וצפון אפריקה (יעדי MENA) התחרו בשיעורי הצמיחה של אסיה ויחד עם דובאי חוו את אחת מהעליות הגבוהות ביותר בעולם עם 57% מרשימים ממחיר ממוצע של AED 601.17 ללילה בשנת 2011 ל-AED 941.10 בשנת 2012. זאת בעקבות העלייה האסלאמית לרגל ליעד התיירות המרכזי מדינה עם עלייה של 44% וסאוסה עם עלייה של 43%. עיר המפרץ השכנה של דובאי, אבו דאבי, חוותה עלייה בשיעור צנוע יותר של 12%.

נראה שבכל הקיץ ענף התיירות במדינות MENA חווה צמיחה משמעותית. זהו דבר בולט במיוחד במזרח התיכון, שבו העלייה המוסלמית לרגל גורמת לצמיחת התיירות בחודשי הקיץ באופן מתמד. חזרתו של אמון הצרכנים במדינות כמו מרוקו, מצרים ותוניסיה, בעקבות המהפך הפוליטי והתרבותי באזור גם הוא מעודד.

גם ארה"ב הייתה סיפור הצלחה עם זינוק ממוצע של 17% במחירי בתי מלון. אנהיים - ביתה של דיסנילנד - תפסה את עליית המחירים הגבוהה ביותר באמריקה עם עלייה של 42%, ממחיר ממוצע של 109 דולרים ללילה במלון בשנת 2011 לסך של 155.25 דולרים בשנת 2012.

לבסוף, ארבע ערים במזרח אירופה כיכבו בראש הרשימה של עליות המחירים הגבוהות ביותר בעולם: גדנסק (58%+), קייב (56%+), בנסקו (36%+) ווורשה (26%+). פרט למונטנגרו, נראה שמזרח אירופה פרחה ונהנתה משגשוג שקשה למצוא במספר ערים מרכזיות במערב אירופה. הערים הגרמניות דיסלדורף (19%-), לייפציג (16%-) ובינץ (16%( חוו כולן ירידות בעוד מחירי המלונות באתונה ירדו בשיעור של 18% משמעותיים במהלך קיץ 2012, ככל הנראה בגלל אפטר-אפקט של המתחים איתם העיר מתמודדת כתוצאה מהמשבר הפיננסי הנוכחי באירופה.

כלים צרכניים לגולשים המזמינים שירותי תיירות באינטרנט

פורסמו באתר http://tiulim.net מספר רב של דפי מידע על כל אתרי ההזמנות הקיימים והידועים באיכותם.

בדפים יהיו כלים חשובים הדרושים לקהל הגולשים הקונה שירותי תיירות באינטרנט

מידע עסקי על ...................

מה אומר על......................?

כתובת העסק

מספר טלפון

שירות לקוחות

שאלות נפוצות

ברשת מאז הקמתו

האתר בשפות

אמצעי תשלום

מערכת תשלום מאובטחת

מדיניות פרטיות

תנאים

למשל ( ללחוץ על הקישור) :

מידע על אתר בוקינג

מידע על אתר אגודה

האתרים שנסקרו הם:

Agoda.com, Booking.com, ,  EasyClickTravel.com, EasyToBook.com Ebookers.com, Expedia.com, Getaroom.com,  HotelClub.com, Hotelopia.com, Hotels.com, Hotels4U.com, LastMinute.com, LateRooms.com,  OctopusTravel.com, Otel.com, Priceline.com, RatesToGo.com, Skoosh.com, Travelocity.com, Venere.com

 



תגיות המאמר: תיירות, שרותי תיירות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123763 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127453 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127351 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127036 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא נופש ותיירות

מאת: יוסי לוינופש ותיירות28/06/153202 צפיות
איך למצוא וילה בצפון ומה כדאי לעשות לפני שיוצאים לנופש עם כל המשפחה? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: דינאמיק טורסנופש ותיירות12/12/128406 צפיות
מלון מסוג חדש, מציע לזוגות נופש מושלם – האחד מהשניה! בלון הגירושין, זוגות לא מאושרים, יכולים לעשות צ'ק אאוט לזוגיות שלהם, בשילוב חבילת סופ"ש הכוללת עורכי דין ואירוח יוקרתי, בנפרד כמובן.

מאת: Ilanנופש ותיירות09/10/128901 צפיות
כתבה זאת מסבירה כיצד לבחור במלון חלומי במרכז העיר, ירושלים

מאת: מיכל סדןנופש ותיירות06/04/128708 צפיות
צפת הילכה קסם על ציירי ארץ ישראל כבר בשנות העשרים של המאה הקודמת ומיטב הציירים, כגון זריצקי, גוטמן, רובין ואחרים, נמשכו לאווירה המיוחדת של צפת ולאור הייחודי לה, והנציחו את נופיה, סימטאותיה ותושביה כדי לחשוף את העיר מחדש לתיירני הארץ, מחזירה התערוכה הכללית עטרה ליושנה ופותחת את שעריה בחג.

מאת: לוחות אולפרינופש ותיירות26/03/128754 צפיות
חופשת הפסח מהוה יתרון גדול כאשר מעונינים לצאת משגירת עבודה, לימודים לכן רבים עושים את ליל הסדר בבתי מלון בארץ או בחו"ל ומאריכים את השהייה להמשך בלויי במשך חול המועד ,אך אירגון חופשה לא יכול להעשות בצורה ספוטנית לכן עלינו להערך בהתאם .

מאת: מני נחמןנופש ותיירות21/02/1210457 צפיות
שביל ישראל מדן ועד אילת עובר בנופי ישראל המרהיבים ביותר ומשמש טרק אתגרי וארוך לאלו שזמנם בידם. אורך השביל הוא 900 ק"מ והטרק לאורכו נמשך מספר חודשים. אך רוב עם ישראל אינו יכול להרשות לעצמו להעלם מהבית והעבודה למספר חודשים על מנת להשלים את השביל. על כן חילקנו עבורכם את השביל ל 75 קטעי טיול סבירים, לא קשים ולא מצריכים לינת שטח. עמותת טיולים ואגדות תוציא טיולים מוזלים למסלולים אלו בליווי מורה דרך מוסמך ואוטובוס צמוד. לצועדים: חותמת בדרכון עם סיום המקטע וגביע למסיימי השביל כולו!

מאת: silvertravelנופש ותיירות02/02/119072 צפיות
מטבעי אני אוהבת פינוקים ובכלל, לגלות דברים שאנשים אחרים עדיין לא גילו, כמו למשל את מלון בוטיק טמפלרס בחיפה. במהלך נסיעותיי הרבות בעולם, הפלז'ר והביזנס, נאלצתי לא אחת ללון בבתי מלון והספקתי להתנסות במגוון לא מבוטל של חדרי אירוח אך תמיד העדפתי דברים טובים ו"בחבילות קטנות" ואיכותיות, אחת מהם היא פנינה ים תיכונית אמיתית: מלון בוטיק בחיפה - טמפלרס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica