חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד רוני אלדד תביעות נזקי גוף

 

נושא נזקי גוף הוא מהמורכבים ביותר שבתחום המשפט עקב השילוב המהותי הקיים בו בין עולם המפשט לעולם הרפואה. המושג נזקי גוף, בהקשרו המשפטי, מתייחס לכל סוג של פגיעה גופנית (ואף פגיעה מנטאלית אשר מקורה בפגיעה גופנית) אשר קרו במהלך תאונת עבודה, תאונת דרכים, או כתוצאה מרשלנות רפואית.

עו"ד לנזקי גוף הוא הישות אליה פונים בכדי להגיש תביעה משפטית בכל הנוגע לנזקי גוף. מדובר בתהליך ארוך ומסועף אשר הידע המקצועי בו, הן המשפטי והן הרפאי, הוא מן המעלה הראשונה. כיוון שמדובר בהגשת תביעה אשר דינה לרוב הוא פיצוי כספי רב (שלא לומר פגיעה בשמו של הנתבע, בעסקיו וברישומיו במשטרה במקרים של עבירות תנועה, תאונות דרכים וכיוצא בזאת) יש להביא בחשבון את התנגדותו של הנתבע ומכאן את ניסיונותיו העיקשים לצאת זכאי ולהשתחרר מעול התביעה.

בדיוק בגלל הנטייה הטבעית של הצד נתבע בגין נזקי גוף להעמיד התנגדות נחרצת, מומלץ לחבור לעו"ד לנזקי גוף אשר יודע את מלאכתו ולא, נניח, לנסות להגיש תביעה באופן עצמאי.

כמובן שכאשר תביעת נזקי גוף מובאת נגד ארגון רחב מימדים, בין אם משרד ממשלתי ובין אם חברה פרטית, נוספים להתנגדות הטבעית גם הליכים בירוקרטים מסועפים אשר לבדם יכולים להספיק בכדי לייאש גם את הנחושים שבתובעים. גם במקרה זה ירתם עו"ד לנזקי גוף לעזרת התובע במטרה לחלצו מן ההתמודדות המתישה מול הבירוקרטיה.

אחת הנקודות שהופכות תביעות נזקי גוף למורכבות כל כך היא חובת ההוכחה החלה על התובע. אכן, בכל מקרה של תביעה המוגשת בגין נזקי גוף יידרש הנפגע להוכיח, באמצעות ממצאים וחוות דעת רפואיות (לעיתים אף יותר מאחת) את הנזק שנגרם לו. ברוב המקרים יהיו בתי המשפט מעוניינים בהיקף הפגיעה, במקורה, בשעה ובמקום שקרתה, ובממצאים הרפואיים אשר אמורים לאשרה.

מעבר לממצאים הקונקרטיים (בדיקות רפואיות, דוחות אשפוז, צילומי CT ו- MRI) וחוות דעת רפואיות שיביא הנפגע, בתי המשפט רשאים לדרוש סדרת בדיקות אצל רופאים הממונים על בדיקת נזקי גוף מטעם בית המשפט. מומחים לנזקי גוף מסוג זה מהווים מדד אובייקטיבי אשר אינו נשכר ע"י אחד הצדדים ומכאן שאינו נוטה לאף אחד צד – לא לזה של התובע ולא לזה של הנתבע.

עוד סביר שיתעניינו בתי המשפט בהיסטוריה הרפואית של התובע ובפרט במצבו הבריאותי בכל הנוגע לנזקי גוף שהוחמרו עקב התאונה אך היו קיימים מבעוד מועד.

עו"ד לנזקי גוף ידע כיצד לטפל בכל הליך הגשת תביעת נזקי הגוף, המצאת חוות הדעת הרפואיות הנדרשות, והגשת ערעורים באם חוות הדעת יימצאו בלתי מספקות. כיוון שתחום נזקי הגוף לרוב נושא עימו פיצויים בסכומים גדלים (אלפי ואף עשרות אלפי שקלים), ובגלל הקושי הטמון בהוכחת הפגיעה, נבון יהיה להיעזר בעו"ד לנזקי גוף אשר כל עיסוקו הוא הקשר שבין רפואה למשפט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד עורכי דין אלדד- חגג תביעות נזקי גוף
ייצוג מקצועי וליווי אישי לאורך כל הדרך.
http://www.eldadhagag.co.il/
פנה עוד היום לקבלת ייעוץ אישי 077-7880003  ,054-2333389

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משרד עורכי דין אלדד חגג

מאת: משרד עורכי דין אלדד חגגנזיקין10/01/111100 צפיות
ישראל היא מדינה המדורגת, לצערנו, במקום גבוה מבחינת תדירות תאונות הדרכים המתרחשות בה. למרות צעדים מונעים המחוקקים חדשות לבקרים, כגון הגבלת כמות האלכוהול בדם, הגבלות מהירות מתעדכנות ואפילו הגבלת שעות מכירת האלכוהול, עדיין קיים הסיכון להיפגע בתאונת דרכים במצבים שונים

מאת: משרד עורכי דין אלדד חגגנזיקין05/01/111179 צפיות
לצערנו תאונות דרכים הן חלק בלתי נפרד מחיינו. במרבית הפעמים תאונה נגמרת ללא הרוגים אך בדרך כלל יש נפגעים ובין אם מדובר במי שגרם לתאונה בעצמו ובין אם מדובר באדם אשר נפגע כתוצאה מהתאונה, הכיסוי הכספי עבור ההוצאות הרפואיות השונות חל על חברות הביטוח או על גופים שונים אשר הוקמו לשם כך.

מאמרים נוספים בנושא נזיקין

מאת: עידן שלומןנזיקין29/04/192388 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים לטובת הצרכן הישראלי הוא חוק שירותי תעופה שחוקק חבר הכנסת אחמד טיבי לפני מספר שנים. חוק זה הוא ללא ספק בשורה מרעננת במסגרת חוקי הגנת הצרכן בישראל ונוגע הן לטיסות מישראל לחוץ לארץ, טסים פנים ארציות בישראל וטיסות ממדינה זרה לישראל, בין אם מדובר בטיסה ישירה או כזאת הכוללת חניית ביניים.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192476 צפיות
אחד התחומים הפעילים ביותר בעולם המשפט הישראלי הוא זה של תביעות נזיקין ותאונות דרכים. הסיבה לכך די פשוטה, והיא כיוון שכולנו עלולים להיקלע לסיטואציה בה אנו נפגעים במזיד או בשוגג ויש מי שניתן לתבוע על מנת שייתן על כך את הדין.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192474 צפיות
שכירים רבים תופסים במחשבתם שהם רשאים לתבוע מקרה של תאונת עבודה או פגיעה מהעבודה רק כאשר מתרחש אירוע נקודתי ספציפי שברור (לפחות עבורם) שהוא זה שגרם להם לנזק גופני. לא כך הדבר וכדאי שתכירו מושג "חדש" יחסית בתביעות של תאונות עבודה – מיקרוטראומה.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192576 צפיות
ההגנה על זכויות העובדים מתרחבת כל הזמן ככל שאנו למדים יותר ויותר על גורמים הפוגעים בעובדים במהלך עבודתם. חלק מפגיעות אלו נחשבות בתור מחלת מקצוע על ידי מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית של משרד הכלכלה, ולעובד שנפגע באופן זה יש זכויות תביעה מול ביטוח לאומי.

מאת: עידן שלומןנזיקין18/02/192316 צפיות
אמצעי המדיה הרבים שזמינים לכל אחד ואחת מאיתנו הביאו בשנים האחרונות לעלייה משמעותית באלימות שעולה בטקסטים רבים שנכתבים בערוצי התקשורת השונים. חלק מאותם תכנים, בין אם במסגרת כתבה, מאמר, פוסט או מסרון הם בבחינת לשון הרע והוצאת דיבה מבחינה חוקית ונכנסים תחת הגדרות חוק לשון הרע במדינת ישראל.

מאת: עידן שלומןנזיקין19/01/193113 צפיות
מגיע לכם פיצוי! כך קובע חוק טיבי שעבר בכנסת לפני מספר שנים, ונועד לתת מענה לציבור הצרכנים שנפגע על ידי חברות תעופה שונות בין אם במקרים של עיכוב בטיסה או ביטול טיסה.

מאת: עידן שלומןנזיקין24/12/182207 צפיות
ביטוח סיעוד הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר לכל אחת ואחת במדינה. בין אם רוכשים זאת באמצעות קופת החולים או במסגרת ביטוח פרטי, הרי שביטוח סיעודי אמור לכסות אותנו (ובעיקר את בני ביתנו) במקרה ונקלע למצב סיעודי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica