חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער לצמיתות למה זה כדאי?

מאת: VPRהסרת שיער25/02/20111165 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום אחד אתה פותח טלביזיה ואתה רואה כתבה על הזמר שלומי סרנגה. בין היתר הוא מספר על כך שהגשים חלום והפך להיות חלק לגמרי, פשוט עשה הסרת שיער מכל הגוף. האמת אתה כולך קנאה. כמה פעמים אמרת לעצמך איך הגנטיקה דפקה אותך לפחות בעניין הזה של השיער.

גם בגב שלא לדבר על הידיים ובחזה. בקיץ זה מציק ואיך פעם סיפר חבר בתור בדיחה. אתה צריך לעשות פו כדי לראות מה השעה בשעון. בכלל גם היום יש בחורות ונשים שהקטע הזה של חזה שעיר כבר לא עושה להם את זה. אתה מחליט עם עצמך שאתה הולך על הסרת שיער לצמיתות ובכל הגוף החזה דרך הגב ועד לידיים.

אז איך בוחרים מכון להסרת שיער לצמיתות?

אתה סופר יסודי במהותך לכן אתה נכנס לאינטרנט ולומד בצורה שיטתית כל מה שצריך.החל מכל סוגי הלייזר והאינפרא אדום שקיימים בשוק דרך רשימה מלאה של כל המכונים ועד לצורות התשלום. אתה נכנס לפורומים ומוצא לדוגמא מכון הסרת שיער בנתניה . אתה מתחיל לשואל שאלות, מביע עניין, בכל זאת זה הגוף שלך ואתה רוצה לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר. פתאום אתה שם לב לכל גבר שהידיים שלו חלקות ואתה שואל את עצמך, גנטיקה או לייזר, גנטיקה או אינפרא אדום. אחרי עוד קצת בדיקות והתלבטויות אתה מחליט ללכת על מכון הסרת שיער בנתניהשחבר המליץ עליו.הוא אומנם לא הכי זול אבל יורם החבר שלך אומר שהם ממש קוסמים ולא ישאירו לך שערה מיותרת על הגוף. אתה קובע איתם סדרת טיפולים. ונכנס לעניין.

בקיץ הבא כשתגיע לים אתה עומד להיות הגבר הכי חלק בחוף הילטון. כל החורף אתה עובר טיפולים לפעמים זה עובר בקלות ולפעמים לא הכי נעים. ביוני אתה כבר חלק לגמרי ומת כבר להגיע לחוף. עוד שבוע עובר ואתה בחוף עם מטקות, בירות, חברים וגוף חלק כמו שהחברה אומרים ממש טוסיק של תינוק. האמת עם המחמאות שאתה מקבל כל המאמץ היה שווה גם הכסף שהוצאת וגם כל הזמן שלקחו הטיפולים. שלא לדבר על כך שפתאום זה הרבה יותר נעים בגוף ולא מזיעים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111350 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111572 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111587 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111821 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111603 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111383 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111577 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818387 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184321 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142345 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142578 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144021 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144374 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148371 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica