חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לרכוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות

בטרם בגרותם של ילדינו, הפריבילגיה לרכוש ולבחור בשבילם בגדי ילדים או בגדי תינוקות, עדיין בידינו. לקראת גיל ההתבגרות הילדים אינם עוד מעוניינים שהוריהם יחליטו עבורם על מלתחת הבגדים שלהם ולכן כל עוד הם צעירים, כדאי "לנצל" את זה. עם זאת, על מנת לבצע קנייה מוצלחת של בגדי ילדים ושל בגדי תינוקות, צריך לקחת בחשבון מספר שיקולים. להלן מספר טיפים שיסייעו ברכישה נבונה ויעילה:

אלמנט עיקרי המאפיין רכישה מוצלחת הוא התזמון. כמו בכל קנייה, בין אם מדובר בתחום של בגדי ילדים או של בגדי תינוקות, ובין אם מדובר בבגדים לקהל יעד אחר, חשוב מאוד לדעת מתי לבצע את הרכישה. לרוב, באיזשהו שלב של העונה, מבצעות חנויות בגדי ילדים וחנויות בגדי תינוקות, "מכירות סוף עונה". אולם למען האמת, ברוב הפעמים מבצעים אלה נערכים באמצע העונה המדוברת, ולכן רכישה במסגרתם מביאה שני יתרונות: מצד אחד, אנו רוכשים בגדי ילדים או בגדי תינוקות במחירים מוזלים, ומאידך, משום שהעונה, מבחינת מזג האוויר, עודנה בשיאה, ילדינו יוכלו ללבוש את בגדיהם החדשים מיד לאחר הקניה (ולא להמתין עד שנה הבאה). הדבר עקרוני משום שילדים מתאפיינים בצמיחה מהירה מבחינה פיזית, ולעיתים בגד שנקנה בשנה שעברה, לא יתאים עוד במידתו בשנה הנוכחית. לכן, מומלץ לרכוש בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות בתחילתה או בשיאה של אותה העונה ולא כשהעונה מסתיימת. כלומר, אם מדובר בעונת החורף, כדאי לרכוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות כמו מעילים, סוודרים, סריגים וכו' עוד בתחילת החורף או מעט לאחר מכן, כדי שילדינו יספיקו ללבוש אותם עוד בחורף הזה והם לא יחכו עד שנה הבאה, בשל החשש שבגדים אלה יסתמנו כקטנים למידתם. כל זאת, כמובן בהתאם למבצעים שחנויות הבגדים מציעות.

יש שיטענו שרכישה של בגדי ילדים או בגדי תינוקות בתחילתה או בעיצומה של עונה, עשויה להיות יקרה יותר משום שפעמים רבות, המבצעים המשמעותיים מתבצעים אך ורק בסוף העונה. במקרה כזה כדאי אף לשקול את האפשרות לרכוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות שמעט גדולים על ילדינו כך בשנה הבאה יתאימו להם במידתם "כמו כפפה ליד". הבעיה במקרים כאלו של מבצעים הנערכים בסיומה של העונה (מבחינת מצב מזג האוויר) היא שלרוב המידות הסטנדרטיות אינן נותרות משום שהן ניקנו לפני כן, ונשארות מידות לא רגולריות בלבד. מסיבה זו, האפשרות לרכוש במחירים זולים משמעותית בגדי ילדים או בגדי תינוקות, לא תמיד ריאלית. בנוסף לכן, במידה ואכן נשארו המידות הרצויות, לא תמיד נותרים הדגמים והגזרות המעניינים יותר, וכן מגוון הצבעים מצומצם יחסית. לכן, הרצון לרכוש עבור ילדינו בגדי ילדים או בגדי תינוקות אופנתיים ומעוצבים מחד, אך זולים מאידך, לא בהכרח יכול להתממש.

לבסוף, כדאי להביא בחשבון מאפיין נוסף של רכישת בגדי ילדים ורכישת בגדי תינוקות. ילדים ותינוקות, במהלך היום, משחקים, רצים, מתגלגלים, קופצים, אוכלים, ולכן- מתלכלכים. כלומר, תחלופת בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות היא תכופה מאוד ופעמים רבות לא ניתן להסיר בכביסה את הכתמים שעליהם. לכן, מומלץ לא להשקיע סכומי כסף גדולים ברכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות. יש לשקול את האפשרות לרכוש עבור היום יום, בגדים מחנויות יד שניה, או לחילופין, להעביר בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות, מדור לדור. כלומר, לימי החול, יש להלביש את ילדינו בבגדים פשוטים יחסית, שנקנו בזול או הועברו בין ילדי המשפחה. חשוב לזכור שמה שחשוב לילדינו, זה ללבוש בגדים נוחים ללא כפתורים, רוכסנים, סרטים וכדומה, אשר קלים ללבישה ולהסרה מצד אחד, ונוחים להתרוצצויות מצד שני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AVG אביגדור - רשת בגדי תינוקות, בגדי ילדים ובגדי נוער... באתר האינטרנט של רשת הבגדים אביגדור תוכלו לצפות בקולקציית הבגדים - ילדים, תינוקות ונוער ולהתעדכן בקולקצייה החדשה מידי עונה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקות

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה12/05/111709 צפיות
מהו ייבוא מקביל, כמה ניתן לחסוך על בגדים ממותגים באמצעותו ומדוע רבים, באופן מפתיע, מעדיפים לא לרכוש דרכו?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה05/05/111571 צפיות
טעם יקר: בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה02/05/111506 צפיות
בגדי תינוקות יש לבחור בקפידה כיוון שהם הכרחיים להתפתחות מוטורית תקינה של התינוק.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה21/04/111132 צפיות
אם בעבר חנויות יד שנייה נחשבו לחנויות ארכאיות, הרי שהיום הרכישה בחנויות אלה נתפסת כמודרנית ואופנתית

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה20/04/111283 צפיות
כיצד ומתי כדאי לקנות בגדי ילדים או בגדי תינוקות כך שיהיה משתלם מצד אחד, אך שיישאר מבחר מאידך?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה14/04/112023 צפיות
כיצד לבחור את הבגדים המתאימים עבור ילדינו לסוגי האירועים השונים?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותצרכנות11/04/111728 צפיות
בבחירה של בגדי תינוקות, יש להקפיד על מספר דברים על מנת לאפשר לתינוק לנוע ולהתנהל בחופשיות. מאמר זה מציע מספר עקרונות שרצוי לשים לב אליהם בקניית בגדי תינוקות.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204626 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161944 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163957 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147549 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147675 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148434 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149345 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica