חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתר בגוגל

מאת: ילדונתאינטרנט - כללי08/03/20111298 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו קידום אתר בגוגל?

גוגל הוא מנוע החיפוש ברשת האינטרנט הגדול ביותר בעולם, עם מיליוני גולשים שעוברים בו מדי יום, מדי רגע. גוגל רכשה לעצמה את המוניטין המצויין בכך ששנים היא דואגת לספק לגולשים בדיוק את מה שהם מחפשים, כשכל הזמן היא מחדשת ומוסיפה עוד ועוד אלמנטים ואפליקציות.

שיטת החיפוש של גוגל מורכבת מכמה אלגוריתמים שאופן הפעולה של חלקם שמורים בסוד מסיבות מובנות.

ישנו גם את העכביש של גוגל, שתפקידו לסרוק את התכנים הכתובים באתרי האינטרנט ולהעביר את המידע לשמירה וניתוח, כך שכאשר יבוצע חיפוש הוא יתבצע במהירות המירבית וברלוונטיות המיטבית.

יעילותו הרבה וכן האותנטיות והאמינות שגוגל משדרת כלפי הגולשים וכלפי בעלי האתרים הציבה אותה במקום מכובד ביותר שכל מי שרוצה לקדם את אתרו שואף להגיע אליו.

מסיבות אלו, קידום אתר בגוגל יכול להפוך את הקערה על פיה ולגרום לאתר בודד ונטוש להיות עמוס ומלא בגולשים, הכל בזכות כך שגוגל הציבה אותו בראש רשימת תוצאות היפוש שלה.

זהו למעשה, העיקרון הפשוט - לקדם את האתר כך שיופיע בתוצאות הראשונות של החיפוש בגוגל, שאליהן כידוע נוטים רוב הגולשים להיכנס ומעטים מגיעים לעמודים הבאים.

כיצד מבצעים קידום אתר בגוגל?

מנוע החיפוש גוגל עושה צעדים נכבדים לטובת משתמשי האינטרנט באשר הם ולטובת בעלי האתרים שמעוניינים לקדמם. צעדים אלו באים לידי ביטוי באמצעות כלים (שחלקם ניתנים לשימוש ללא עלות כספית) שפותחו על ידי גוגל. הכלי הראשון החשוב בייותר שיעזור לך אם ברצונך לבצע קידום אתר בגוגל הוא Google Keywords.

כידוע, בראש ובראשונה כל קידום אתרים מתבסס על מילות וביטויי מפתח שנמצאים בתוך התכנים באתרים השונים, או אמורים להיות שם. הכלי הנ"ל מאפשר לך לבצע מחקר קטטן משל עצמך על מילות המפתח המתאימות ביותר עבור הנושא בו עוסק האתר שבנית ושברצונך לקדם. בכלי זה ניתן להכניס מילים וביטויים וגוגל בודק את התחרות שלהן ואת מספר ההופעות החודשיות בשוק המקומי ובשוק הגלובלי.

לאחר שתהיינה בידך התוצאות, היכנס לכלי נוסף שפותח על ידי גוגל הנקרא Google AdWords. זהו כלי המאפשר לך לבצע קידום ממומן על ידי יצירת מודעות פרסומת (לפי מילות המפתח) וכן קמפיינים פרסומיים. המודעות תופענה בצדי עמודי תוצאות החיפוש של גוגל כל אימת שגולש יחפש משהו קשור או אף לפי חיפושים קודמים שלו שיש בכוחו של מנוע החיפוש גוגל לחשב.

ככל שהמודעה תהיה בנויה בצורה טובה יותר מבחינת מילות מפתח כן יעלה הסיכוי שגוגל תציב אותה במקומות טובים בעמודי התוצאות הראשונים. התשלום על הקמפיין מתבצע לפי מספר ההקלקות על כל מודעה או לפי מספר הפעמים שהיא נחשפה (כלומר עלתה בדף אינטרנט).

למה כדאי לעשות קידום אתר בגוגל?

כאמור, גוגל הוא מנוע החיפוש הטוב והמוביל בעולם נכון לרגע זה. אם פעם נאמר על דפי זהב ש'אם אתה לא שם אתה לא קיים', כיום ניתן לומר שאם לא עשית קידום אתר בגוגל לא עשית כלום...

האתר שלך יישאר בודד ונטול גולשים אלא אם כן תנקוט בפעולות הקידום הרבות שגוגל מאפשר לבצע, שאת חלקן פירטנו לעיל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ילדונת

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194046 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

מאת: ילדונתפסיכולוגיה10/06/196892 צפיות
האם גמילה מהימורים אפשרית? ניתן לומר שהסיבה העיקרית לעליה החדה במספר המתמכרים שנדרשים לגמילה מהימורים היא הנגישות הקלה של ההימורים על כל סוגיהם, הן באינטרנט והן מחוצה לו, לכל שכבות החברה ולכל הגילאים.

מאת: ילדונתרפואה15/08/182418 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: ילדונתצרכנות11/04/151406 צפיות
ערכת כלי עבודה בסיסית איננה דורשת ממכם להחזיק יותר מדי כלים ובמרבית המקרים תוכלו ליהנות ממענה מקיף וכולל לכ-90% מהשיפוצים בבית עם מספר מצומצם של כלי עבודה איכותיים.

מאת: ילדונתתכשיטים07/01/151765 צפיות
טבעות אירוסין הן לא רק טבעות, אלא האופן שבו האישה בוחנת את יחסיכם ואת עתידכם. זכור: אישה אולי תתפשר על הגבר שלה פה ושם כי אין גבר מושלם, אבל אין שום מקום לפשרה כשמדובר בטבעת האירוסין שלה.

מאת: ילדונתבריאות השן15/12/141813 צפיות
אורתודנט יכול לסייע במקרים בהם נסיגת חניכיים נגרמה כתוצאה מסגירת שיניים לא ישרה או כאשר הנסיגה גרמה לכך ששן בעמדה קדמית בולטת מקשת השיניים.

מאת: ילדונתצרכנות19/09/141363 צפיות
בשל תפקודן של הנעליים הצבאיות על תקן של נעלי עבודה הן זוכות לטיפול קפדני הכולל צחצוח במשחת נעליים, ששומרת על הלחות של העור ומסלקת ממנו חומרים העלולים לפגוע בו.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222983 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213462 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163183 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica