חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לחסוך בהוצאות על בגדי ילדים או בגדי תינוקות?

עלות רכישה של בגדי ילדים ו/או בגדי תינוקות נחשבת לגבוהה ביותר, ומהווה חלק נכבד מתקציב המשפחה. בעוד שאנו יכולים ללבוש בגדים שקנינו מזמן, בגדי ילדים וכמובן בגדי תינוקות, נלבשים במשך תקופות קצרות בלבד, משום שילדים בגיל זה מתאפיינים בגדילה מהירה, ובין רגע בגדיהם כבר לא שימושיים עבורם. לא זאת ועוד, בשל העונות המגוונות ומזג האוויר המשתנה, יש לצורך לרכוש מספר סוגים שונים של בגדי ילדים או בגדי תינוקות המתאימים לתקופות שונות לאורך השנה. לעיתים בגדי ילדים או בגדי תינוקות שנקנו בסוף העונה, עשויים כבר בתחילתה של אותה עונה בשנה שלאחר מכן, להיות קטנים מידי. מלבד ביגוד, יש להחליף גם אביזרים אחרים מידי פעמים תקופות, מסנדלים ועד מגפיים, מכובע ועד צעיף, מבגד ים ועד מעיל, ממשקפי שמש ועד כפפות וכן הלאה. כל אלו משתנים גם הם בהתאם לקצב המהיר של צמיחת הילד.

אם כן, הגענו למסקנה שכמות בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות שיש לרכוש בשנה, היא גבוהה מאוד ועל כן כדאי לדעת איך לצמצם את ההוצאות עליהם ולרכוש בגדים זולים מחד, אך איכותיים מאידך. ישנן מספר דרכים אשר יסייעו לייעל את תהליך רכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות אלו:

סידור, מיון, ורכישה בהתאם:

מומלץ בכל שנה לערוך סדר במלתחת הבגדים של הילדים, לבדוק אילו בגדים כבר קטנים ואילו עדיין שימושיים. רצוי לכתוב רשימה של בגדי ילדים או בגדי תינוקות שטובים לילד, ולמיין אותם על פי קטגוריות. בנוסף, חשוב להפריד בין בגדי ילדים או בגדי תינוקות של ימי חול לבין כאלו המתאימים יותר לאירועים חגיגיים. למשל: חולצות טי ליומיום, מכנסיים קצרים ליומיום, מכנסיים ארוכים לאירוע, חצאיות ליומיום, חצאיות לאירוע, שמלות ליומיום, שמלות לאירוע, מעילים לחורף וכן הלאה. לאחר המיון והרישום, יש לערוך רשימה נוספת של הפריטים שצריך להוסיף לארון הבגדים של הילד, לאחר שחלק מהבגדים התבררו כקטנים מידי. עם הרשימה הזו ניתן ללכת ולרכוש באופן מרוכז ושקול את הפריטים הדרושים. בצורה זו, קונים רק את הדברים שצריך לרכוש ואין מקום לקנייה בזבזנית של בגדי ילדים או בגדי תינוקות.

מכירות סוף עונה: במקרה ואנו יכולים לחכות מעט עם רכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות, ואין הדבר דחוף, כדאי לברר מתי יתחילו מכירות סוף העונה. אפשרות זו תהווה מענה מצוין לצורך רכישת בגדי תינוקות או בגדי ילדים בזול.

חנויות יד שנייה:

הורים רבים לא מודעים לפוטנציאל הרחב לחסכון בחנויות יד שנייה. כאשר אנו ממיינים מהארון בגדי ילדים או בגדי תינוקות ישנים, ניתן להעביר אותם לחנויות יד שנייה. חנויות אלה, מעניקות בתמורה לאחר המכירה של הפריטים, את חצי מהסכום הכספי שהם נמכרו בו. בצורה זו אפשר להרוויח כסף על הבגדים ששכבו בארון, שאינם שימושיים עוד. כמו כן, מסירת בגדים לחנויות יד שנייה היא עניין אקולוגי ואף ידידותי מאוד לסביבה. ישנן חנויות יד שנייה שבמקום סכום כספי, מעניקות זיכוי של שליש ממחיר הבגד, עוד ברגע מסירתו לחנות. במקרה והבגד לא נמכר, הוא מועבר לתרומה. בצורה זו, איננו תלויים בהצלחתו של הבגד להימכר, ובין אם הוא נמכר או בין אם לווא, אנו מרוויחים.

באופן כללי, חנויות יד שנייה שמתמחות במוצרי ילדים כמו בגדי ילדים, בגדי תינוקות, צעצועים, רהיטים ועוד, מכילות הזדמנויות רבות לקנייה נבונה, של מוצרים איכותיים במחירים זולים מאוד. האפשרות לרכוש עבור ילדינו בגדי ילדים בחנויות יד שנייה, יכולה להיות פתרון אידיאלי לחסכון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AVG אביגדור - רשת בגדי תינוקות, בגדי ילדים ובגדי נוער... באתר האינטרנט של רשת הבגדים אביגדור תוכלו לצפות בקולקציית הבגדים - ילדים, תינוקות ונוער ולהתעדכן בקולקצייה החדשה מידי עונה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקות

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה12/05/111711 צפיות
מהו ייבוא מקביל, כמה ניתן לחסוך על בגדים ממותגים באמצעותו ומדוע רבים, באופן מפתיע, מעדיפים לא לרכוש דרכו?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה05/05/111574 צפיות
טעם יקר: בגדי ילדים או בגדי תינוקות ממותגים

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה02/05/111508 צפיות
בגדי תינוקות יש לבחור בקפידה כיוון שהם הכרחיים להתפתחות מוטורית תקינה של התינוק.

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה21/04/111136 צפיות
אם בעבר חנויות יד שנייה נחשבו לחנויות ארכאיות, הרי שהיום הרכישה בחנויות אלה נתפסת כמודרנית ואופנתית

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה20/04/111287 צפיות
כיצד ומתי כדאי לקנות בגדי ילדים או בגדי תינוקות כך שיהיה משתלם מצד אחד, אך שיישאר מבחר מאידך?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותאופנה14/04/112026 צפיות
כיצד לבחור את הבגדים המתאימים עבור ילדינו לסוגי האירועים השונים?

מאת: אביגדור בגדי ילדים ובגדי תינוקותצרכנות11/04/111731 צפיות
בבחירה של בגדי תינוקות, יש להקפיד על מספר דברים על מנת לאפשר לתינוק לנוע ולהתנהל בחופשיות. מאמר זה מציע מספר עקרונות שרצוי לשים לב אליהם בקניית בגדי תינוקות.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204657 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163963 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147680 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148440 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149349 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica