חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימוש בתמונות מוגנות בזכויות יוצרים

מאת: רונן חזידיני אינטרנט15/03/20111140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שימוש בתמונות מוגנות בזכויות יוצרים הינה אחד הבעיות הרציניות והמשמעותיות שישנן כיום בתחום בניית אתרי אינטרנט. כאשר יזמים צעירים מעוניינים בהקמת מיזם כלשהו ברשת האינטרנט הם בדרך כלל משתמשים במודול כלשהו של אתר אינטרנט או דף נחיתה כלשהו אשר על פי רוב מעורב בהם תמונות.

כמו בכל דבר בחיים ולא רק בבניית אתרים, כאשר ישנו פרויקט חדש, אנו מנסים להשתדל שכמות ההוצאות תהיה פחותה מאוד ביחש לכמות ההכנסות. אחד הדברים המצריכים הוצאה כספית זה רכישת תמונות ואלמנטים שונים לצורך עיצוב אתר כפי רצון היזם בפרט כאשר מדובר על מספרים גדולים של תמונות.

ישנה דרך מאוד פשוטה להוזיל את עלות בנייה ועיצוב של אתר אינטרנט וזה שימוש בתמונות המופצות ברשת ואינן מוגנות בזכויות יוצרים. תמונות אלו בניגוד אל תמונות מוגנות בזכויות יוצרים הינן בעלי רישיון חופשי וניתן לעשות בהם שימוש מסחרי או פרטי ללא קבלת היתר מהצלם או מבעל זכות אחרת כלשהי על התמונות.

הסתבכות עקב שימוש בתמונות המוגנות בזכויות יוצרים

לעיתים רבות, קורה שבעלי אתרים מעתיקים תמונות ממקור בעל זכויות יוצרים בתקווה כי הוא לא ישים לב כי הם עשו שימוש בתמונות מוגנות זכויות יוצרים, פעולה חסכונית זאת שחסכה לבעל האתר או המעצב כמה עשרות דולרים עשויה להגיעה לתביעה בסדר גודל של מאות דולרים אם לא אלפי. העובדה היא שבדרך כלל כאשר נעשה שימוש בתמונות מוגנות בזכויות יוצרים  בעל האתר נתפס בקלקלתו ולא רק מפני שאותה חברה יודעת היטב כמה רווח יש לה בתביעה מהסוג הזה ובכך היא מקדישה זמן רב לתביעות עבור שימוש בתמונות מוגנות בזכויות יוצרים יותר מאשר בעסק עצמו, הגדלת המאגר והשבחתו.

סיפור ששמעתי לא מזמן היה מאוד בעיתי למשמע אוזני, איש יקר ושומר חוק בנה אתר אינטרנט ועשה שימוש בתמונה שלא הייתה מוגנת בזכויות יוצרים. התמונה באוויר והאתר פעל כמה חודשים, תוך כדי זמן זה רכשה חברת תמונות בעלות על אחת התמונות, והחלה לתבוע את בעל האתר על שימוש בתמונות המוגנות בזכויות יוצרים. בעל האתר פחד נורא מגודל התביעה והסכים לשלם להם פיצוי של כמה אלפי שקלים ובלבד שיניחוהו לנפשו, מפני שלא הצליח להוכיח כי עשה שימוש בתמונה עוד קודם לרכישת החברה את הזכויות.

לכן, חשוב מאוד להשתמש בשירות מקצועי של עורך דין מומחה בדני אינטרנט וקניין רוחני, עו"ד מומחה יעניק לכם ייעוץ ראוי וייצוג הולם להגנה על זכויותיכם.

נועם קוריס - משרד עורכי דין ושות' נותן שירות מקצועי של ייעוץ וליווי בדיני אינטרנט,הוצאה לפועל ותחומים רבים נוספים.

עורך דין  נועם קוריס ישמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם את השירות המקצועי והיעיל ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141592 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141230 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141329 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141257 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא דיני אינטרנט

מאת: עו"ד פלילי אדטודיני אינטרנט21/04/153424 צפיות
במאמר זה נסקור את אופייה הלא אלים לכאורה מבחינה פיזית , עבריינות מחשבים מהווה עבירה פלילית לכל עניין ודבר והיא כן אלימה מפאת ההרס והנזק שהיא גורמת לנפגע.

מאת: דניאל seoדיני אינטרנט23/04/132155 צפיות
היום מספר עורכי הדין בישראל ביחס לאוכלוסיה הוא הגדול ביותר מבחינה עולמית, לדוגמא אם בארה'ב מספר עורכי הדין הוא אחד למאתים שבעים ושתים תושבים, בבריטניה אחד לארבע מאות ובצרפת אחד לאלף מאתים, הרי בישראל המצב הוא של עורך דין אחד למאה שישים ושלושה תושבים, מצב זה של אנפלציה במספר עורכי הדין שעולה על הצורך הממשי להם במציאות מביא לכך ששליש מהמוסמכים למקצוע בוחרים שלא לעבוד בו כלל ולהתפרנס מדברים אחרים, והמצב מחריך משום שכשלושת אלפים מוסמכים חדשים לעריכת דין מצטרפים בכול שנה אל השוק. מדוע נגרמה א-נורמליו

מאת: דניאל seoדיני אינטרנט09/10/128516 צפיות
כמו בכל דבר, גם לעורכי הדין בישראל יש לשכה המאגדת אותם ושומרת על "חוקי התנועה". קוראים לזה, "לשכת עורכי דין" . תפקידה של לשכה זו, לאגד את כל התלונות, המענות והבעיות אשר קשורות בטיפולם של עורכי דין כאלה ואחרים. ניתן לכנות את תפקידה כמקור להסדר פעילותם הכשירה של עורכי דין בישראל

מאת: עו"ד אודי בוזמןדיני אינטרנט20/12/118537 צפיות
כמו בעולם האמיתי, גם לצורך פעולות משפטיות וסכסוכים בעולם הווירטואלי, ניתן ורצוי להצטייד בעורך דין בשר ודם.

מאת: עו"ד רן פרנקלדיני אינטרנט11/12/118580 צפיות
מהפסיקה ניתן ללמוד כי מדיניות בית המשפט במקרים בהם הארכת כניסה לתוקף של צו ההריסה היא למטרת עשיית רווח היא שלא תינתן הארכה כנ"ל.

מאת: רן פרנקלדיני אינטרנט11/12/118557 צפיות
זוהי השאלה המרכזית העולה מהתביעה כנגד ב.מ.ב.י מערכות תוכנה בע"מ אשר עשתה שימוש במאגר נתונים של נכסי נדל"ן שיצרה חברה מתחרה.

מאת: רן פרנקלדיני אינטרנט20/11/118647 צפיות
בתפ"ח 7956-02-10 הוגשו שתי בקשות של שלוש עותרות מקרב העיתונות והתקשורת (מו"ל ועיתונאית של אתר החדשות המקוון YENT; וחברת החדשות בערוץ השני בטלויזיה) - להתיר להן לפרסם קלטות שחזור וחקירה במשטרה של הנאשמים בתיק זה, האחים סדמי, ולהורות למדינה להעביר לרשותן את אותן קלטות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica