חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורדות לא חוקיות

מאת: רונן חזידיני אינטרנט15/03/20111281 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הורדות לא חוקיות

הורדות לא חוקיות הינן הורדות שמבוצעות באופן לא חוקי, באופן המנוגד לחוק הישראלי במדינת ישראל ובדרך כלל פוגעות בזכויות היוצרים של אותה יצירה כלפיה מבוצעים עבירות של הורדות לא חוקיות.

הורדות לא חוקיות עשויות להיות במגוון רחב של תחומים. ישנן כיום ברשת האינטרנט, אתרים רבים של הורדות לא חוקיות, תוכנות שיתוף ועוד דרכים יצירתיות על מנת להוריד את התכנים הרצויים ללא תשלום בד"כ לשום גורם.

הורדות לא חוקיות יכולות להיות בתחום של תוכנות, נפוץ מאוד כיום להוריד תוכנות כגון חלונות של חברת מייקרוסופט וכן את תוכנת האופיס שלה. לצערם של חברת מיקרוסופט ישנם אחוזים לא מבוטלים כלל של  אנשים ברחבי העולם שלא משתמשים בתוכנות שלהם בצורה חוקית ואינם משלמים למיקרוסופט  דבר על השימוש בתוכנות אילו.

אנשים רבים כיום בתעשייה הטכנולוגית טוענים כי חלק נכבד מההורדות הלא חוקיות של חברת מיקרוסופט מבוצעות בהעלמת עין לכאורה של החברה. לפי חלק מהאנשים המומחים בתחום הטכנולוגי, לו רצו חברת מיקרוסופט למנוע לחלוטין הורדה לא חוקית של תוכנות אילו היו יכולים למצוא את המנגנון האיכותי ביותר שיהיה בלתי פריץ ובכך למנוע כל  הורדה לא חוקית.

לפי דעת אנשים אילו בטכנולוגיה יש לחברת מיקרוסופט יתרון רב על החוסר בתשלום מעצם העובדה שמרבית העולם המתעסק במחשב משתמש דווקא בתוכנה שלהם ולא בשום תוכנה אחרת. הדבר גורם להם להכנסה בעקיפין, על ידי  זה שהמצב ממתג את חברת מיקרוסופט כמובילה בעולם, חברת מיקרוסופט יכולה גם בעזרת המשתמשים הלא חוקיים לשווק מוצרים שונים שלהם ולהרוויח עליהם לא מעט כגון מיקרוסופט מסנג'ר דואר אלקטרוני וכן על שימוש במנועי חיפוש מובנים.

אולם, אכן חברת מיקרוסופט דואגת לתשלום ורודפת בצורה שאינה משתמעת לשני פנים מאותם אנשים שמנסים לסחור בתוכנות לא חוקיות על מנת להרוויח, כגון חנויות מחשבים המציעות מערכת חלונות מתקדמת חינם כאשר מה שמתקין בעל החנות הוא תוכנה לא חוקית, שבוצעה על ידי הורדות לא חוקיות. כמו כן , כאשר מדובר על עסקים ולא על אנשים פרטיים, חבת מיקרוסופט עושה הכול על מנת להבטיח תשלום כגון בתי חולים, בתי ספר, מפעלים, חברות הי-טק ושאר העסקים בעולם המשתמשים במחשבים עם מערכת חלונות.

 אם נתקלתם חלילה בהאשמות מצד תובעים שונים או שאתם מעוניינים להגן על זכויותיכם כבעלי קניין רוחני חשוב מאוד להשתמש בשירות מקצועי של עורך דין מומחה בדני אינטרנט וקניין רוחני, עו"ד מומחה יעניק לכם ייעוץ ראוי וייצוג הולם להגנה על זכויותיכם. 

נועם קוריס - משרד עורכי דין ושות' נותן שירות מקצועי של ייעוץ וליווי בדיני אינטרנט,הוצאה לפועל ותחומים רבים נוספים.

עורך דין  נועם קוריס ישמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם את השירות המקצועי והיעיל ביותר.

 



תגיות המאמר: הורדות לא חוקיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141213 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141593 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141333 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141231 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141329 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141258 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא דיני אינטרנט

מאת: עו"ד פלילי אדטודיני אינטרנט21/04/153426 צפיות
במאמר זה נסקור את אופייה הלא אלים לכאורה מבחינה פיזית , עבריינות מחשבים מהווה עבירה פלילית לכל עניין ודבר והיא כן אלימה מפאת ההרס והנזק שהיא גורמת לנפגע.

מאת: דניאל seoדיני אינטרנט23/04/132157 צפיות
היום מספר עורכי הדין בישראל ביחס לאוכלוסיה הוא הגדול ביותר מבחינה עולמית, לדוגמא אם בארה'ב מספר עורכי הדין הוא אחד למאתים שבעים ושתים תושבים, בבריטניה אחד לארבע מאות ובצרפת אחד לאלף מאתים, הרי בישראל המצב הוא של עורך דין אחד למאה שישים ושלושה תושבים, מצב זה של אנפלציה במספר עורכי הדין שעולה על הצורך הממשי להם במציאות מביא לכך ששליש מהמוסמכים למקצוע בוחרים שלא לעבוד בו כלל ולהתפרנס מדברים אחרים, והמצב מחריך משום שכשלושת אלפים מוסמכים חדשים לעריכת דין מצטרפים בכול שנה אל השוק. מדוע נגרמה א-נורמליו

מאת: דניאל seoדיני אינטרנט09/10/128519 צפיות
כמו בכל דבר, גם לעורכי הדין בישראל יש לשכה המאגדת אותם ושומרת על "חוקי התנועה". קוראים לזה, "לשכת עורכי דין" . תפקידה של לשכה זו, לאגד את כל התלונות, המענות והבעיות אשר קשורות בטיפולם של עורכי דין כאלה ואחרים. ניתן לכנות את תפקידה כמקור להסדר פעילותם הכשירה של עורכי דין בישראל

מאת: עו"ד אודי בוזמןדיני אינטרנט20/12/118540 צפיות
כמו בעולם האמיתי, גם לצורך פעולות משפטיות וסכסוכים בעולם הווירטואלי, ניתן ורצוי להצטייד בעורך דין בשר ודם.

מאת: עו"ד רן פרנקלדיני אינטרנט11/12/118582 צפיות
מהפסיקה ניתן ללמוד כי מדיניות בית המשפט במקרים בהם הארכת כניסה לתוקף של צו ההריסה היא למטרת עשיית רווח היא שלא תינתן הארכה כנ"ל.

מאת: רן פרנקלדיני אינטרנט11/12/118560 צפיות
זוהי השאלה המרכזית העולה מהתביעה כנגד ב.מ.ב.י מערכות תוכנה בע"מ אשר עשתה שימוש במאגר נתונים של נכסי נדל"ן שיצרה חברה מתחרה.

מאת: רן פרנקלדיני אינטרנט20/11/118649 צפיות
בתפ"ח 7956-02-10 הוגשו שתי בקשות של שלוש עותרות מקרב העיתונות והתקשורת (מו"ל ועיתונאית של אתר החדשות המקוון YENT; וחברת החדשות בערוץ השני בטלויזיה) - להתיר להן לפרסם קלטות שחזור וחקירה במשטרה של הנאשמים בתיק זה, האחים סדמי, ולהורות למדינה להעביר לרשותן את אותן קלטות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica