חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי צריך הסרת שיער לצמיתות?

מאת: VPRהסרת שיער22/03/20111301 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שאלתם את עצמכם את השאלה האם אתם צריכים הסרת שיער לצמיתות? במאמר זה ננסה לנתח את הצורך של שני המגדרים בהסרת שיער לצמיתות. אנחנו כמובן מדברים על הסרת שיער באמצעות מכשירים מתקדמים המבוססים על טכנולוגיות לייזר או אינפרה אדום מתקדמות ביותר הקיימות כיום בשוק.

מה עם המגזר הנשי?

כל העניין הזה שכרוך בהסרת שיער תמיד היה שייך באופן טבעי למגזר הנשי, מאות בשנים נשים מורידות שערות באמצעים כאלו או אחרים, עד היום אחת השיטות הכי מקובלות היא למשל הורדת השערות מהרגליים באמצעות שעווה, תהליך מאוד לא נעים אבל הכרחי. ומה עם הידיים והשפם ושחי. בקיצור סוג של התעסקות שהיא לא בהכרח נעימה. האמת הכל תלוי בגנים. מי שזכתה באלו הנכונים יכולה באמת להסתפק בהורדה נדירה באמצעות שעווה. יש נשים אצלן העניין קצת יותר מורכב. והן זקוקות לטיפולי הסרת שיער לצמיתות באמצעות לייזר או אינפרה אדום. למזלכן. המכשירים האלו יודעים לעשות פלאים ויהפכו אתכן לחלקות לגמרי

ומה עם המגזר הגברי?

כשאנחנו מדברים על המגזר הגברי והסרת שיער, הענינים קצת יותר מורכבים, יש פה עניין של תדמית, של מראה אותו רוצים להשיג. אם נשים צריכות להיות חלקות נקודה. אצל הגברים השאלה ממש לא סגורה. מה  שכן סגור שגברים שהם יותר מידי שעירים הם בבעיה כמעט כמו נשים עם בעיות שיעור. אין באמת הרבה נשים שאוהבות גברים עם "דרגות" על הכתף כמובן שהן לא דרגות אמיתיות. חוץ מזה גם שערות בגב הן לא ממש ברכה גדולה. בקיצור אם אנחנו מדברים על אחוזי שיעור יש לא מעט גברים שהם לקוחות פוטנציאלים להורדת שיער לצמיתות.

השאלה היא רק איזה שיער מורידים, מאיפה ובאיזו שיטת הסרת שיער לצמיתות פועלים כאן הדעות חלוקות, קודם כל זה עניין של תקציב. סה"כ אנחנו מדברים בהוצאה של לא מעט אלפי שקלים. חוץ מזה אנחנו מדברים על הרגשה אישית. ועל הדעה של בת או בן הזוג. אנחנו בכלל ממליצים להפוך אותם לשותפים מלאים לתהליך. כדי שלא יהיו הפתעות וידעו גם לתת לכם את העצות הנכונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111346 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111568 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111583 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111816 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111599 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111379 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111574 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818359 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142338 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144015 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148365 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica