חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כללי יסוד בכתיבת מאמרים

מאת: מגי עמרםקידום אתרים23/03/2011828 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא כל אחד נולד עם עט ומקלדת ביד, וככל הנראה, האפשרות היחידה לקידום ושיווק רשתי נכון של עסק או אתר עסקי בעתיד הקרוב, על פי אמות המידה של מנוע החיפוש של גוגל, צפויה להיעשות באמצעות כתיבת תוכן מקצועי ומאמרים הנוגעים לנושא אותו אנו מעוניינים לשווק בלבד. איך עושים זאת? למי ניתן לפנות ומהם כללי האתיקה, אם ישנם, לכתיבת מאמרים מוצלחים, שכל ייעודם הוא הקפצת האתר אל תודעת גוגל ושאר המחפשים מידע רלוונטי- כל זאת במאמר הקצר שלפניכם.

כיום אמנם קיימות חברות רבות המציעות מתן שירות של כתיבת תוכן שיווקי ויצירת מאמרים על פי בקשת הלקוח ובתשלום פר מאמר, או על פי יעד חודשי קצר, אך למי שאינו נהיר ברזי המקצוע ומעוניין להבין קצת יותר אודות כתיבת מאמרים על פי כללי היסוד ב קידום אתרים ושיווק בכלל, הרי שניתן לדלות את הפרטים הבסיסיים בכל אתר להעלאת מאמרים בחינם ובתקנון האתר עצמו. בדרך כלל קווי המנחה הם כתיבת מאמר בן מינימום 250 מילים, תוך הקפדה על תוכן מקורי (חשוב מאוד), שימוש בפסקאות ועריכה לשונית תקינה. כמו כן בדרך כלל כל אתר להעלאת מאמרים מאשר הוצאה של עד 3 לינקים ממילות המפתח בתוך המאמיר, ויש אתרים אשר יאפשרו הוצאת קישורים הן מחתימות הכותב, מה שעשוי לקדם את המילות מפתח אף יותר ובכל מאמר שיועלה על ידי הכותב באתר. בנוסף על כך, בכל אתר תוכלו לבחור את הקטגוריה המתאימה לנושא עליו כתבתם, חשוב לתת דגש על הקטגוריה הרלוונטית, כמו גם על כותרת המאמר עצמו, שכן כותרת עניינית וטובה תעיד על טיבו של המאמר ותלכוד את הקוראים ואת עינו של דוקטור גוגל ביתר שאת.

ככלל, כדאי שתעברו על המאמר בסיום, התרשמו וערכו שינוים קטנים, שיוסיפו את הטון המיוחד לכם, וישאירו חותם עבור הקוראים הבאים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגי עמרם

מאת: מגי עמרםרשלנות רפואית06/12/111113 צפיות
כשאדם נזקק לשירות רפואי הוא שם את מיטב כספו, ביטחונו, ולעתים את חייו, בידיו של הרופא או הצוות הרפואי המטפל בו. חוסר זהירות, התנהלות בלתי תקינה, או טעות אנוש קטנה, די בהם כדי לערער את מצבו של המטופל, ולגרום לנזק שאין לו הופכין. במידה וקיים חשד שאותה רשלנות היא האחראית על הפגיעה יש להגיש תביעת רשלנות רפואית באמצעות עורך דין. יש לציין כין כל מקרה נבחן לגופו, ועל כן יש לוודא האם המקרה עונה על מספר קריטריונים טרם הגשת התביעה. מאמר זה מוגש כהמלצה בלבד.

מאת: מגי עמרםמיניות ובריאות מינית24/10/111197 צפיות
בכל שנה מתפרסמים על ידי משרד הבריאות נתונים חדשים לגבי התפשטותה של מגפת האיידס בישראל. נתונים אלו מובאים לידיעת הציבור כחלק מהליך העלאת המודעות לשימוש באמצעי הגנה בעת קיום יחסי מין, ולסכנת ההדבקות בנגיף הHIV בכלל.

מאת: מגי עמרםקידום אתרים04/10/111003 צפיות
קידום אתרים אורגני הפך להיות בגדר של "תורה מסיני" וכל אחד שואף להציג את עצמו כחכם ובעל ניסיון עשיר בתחום הקידום ובניית האתרים בכלל. ובכל זאת, חברות קידום אתרים קמו ונפלו לא אחת בעשור האחרון, ואיתם גם בעלי אתרים ברשת, אשר "נעשנו" בשל מהלכי קידום לא נאותים, בלשון המעטה.

מאת: מגי עמרםדיאטה ותזונה19/09/111031 צפיות
תאונות דרכים, אסונות, מחלות חשוכות מרפא ואירועים הרי גורל הם גורמים משמעותיים לירידה במשקל, דרסטית ומהירה, כמו גם לאבדן התיאבון, לעתים מלווה בהפרעות שינה, דיכאון, ועוד כהנה וכהנה תחושות של חוסר ביטחון ואי יציבות במקום.

מאת: מגי עמרםדיאטה ותזונה19/09/111021 צפיות
תאונות דרכים, אסונות, מחלות חשוכות מרפא ואירועים הרי גורל הם גורמים משמעותיים לירידה במשקל, דרסטית ומהירה, כמו גם לאבדן התיאבון, לעתים מלווה בהפרעות שינה, דיכאון, ועוד כהנה וכהנה תחושות של חוסר ביטחון ואי יציבות במקום.

מאת: מגי עמרםמיניות ובריאות מינית31/08/111168 צפיות
אף אחד לא אוהב לחשוב על הידבקות במחלה חשוכת מרפא, או על גילויה של מחלה ממארת בגופו, או אצל הקרובים אליו. יש שיגידו אפילו, שהם מעדיפים פשט לא לדעת ולחיות את הרגע, עד כמה שניתן. אלא שמחלות מדבקות כגון איידס עלולות לסכן גם את הבאים עם הנשא במגע, במודע או שלא במודע, ועל כן הסיכון הכרוך באי הידיעה, גדול מנשוא.

מאת: מגי עמרםדיאטה25/08/111328 צפיות
לא בכדי מים הם תכלית החיים. משחר ילדותנו ממליצים לנו באובססיביות להקפיד על שתיה מרובה של מים. לא מים בטעמים, לא מיץ פטל, לא שום דבר אחר- מים. למה זה כל כך חשוב והכרחי- על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם. לרוויה!

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213443 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211717 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica