חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבקשים לאכול בריא ? על הידע הנדרש על מנת לאכול את העוגה ולעשות את זה נכון

מאת: יונתן נווהתזונה23/03/20111298 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה בעצם לאכול בריא ? האם אתם מרגישים שאתם אוכלים בריא או שמא רודפים אחרי הזנב של עצמכם ודוחפים לפה מכל הבא ליד ? האם אתם מבינים את עקרונותיה של תזונה נכונה ואולי אתם צריכים כלים שיאפשרו לכם לזהות מוצרי בריאות , להכין תפריט יומי וליישם את העקרונות שיאפשרו לכם לאכול בריא ? קראו את המאמר שלפניכם - אין לנו ספק, כי בזכותו תוכלו לשפר את אופן האכילה היומי שלכם - ולו גם במעט.

להלן העקרונות שיאפשרו לכם לאכול בריא וטוב

  1. רוצים לאכול בריא ? זכרו,כי ארוחת בוקר היא באמת הארוחה החשובה ביותר ביום, וכי בזכות ארוחת בוקרהעשירה באבות המזון, תוכלו לקבל דלק לכל הגוף כולו, ולצאת אל הדרך כשאתםמחייכים וחיוניים מתמיד.
  2. זכרו, כי ויטמינים הםמפתח לאורח חיים איכותי, ואם אתם רוצים לאכול בריא עליכם להרבות באכילת מוצריבריאות עשירים בויטמינים לסוגיהם. בזכות ויטמינים משתפר המטבוליזם של הגוףכמו גם בניין הגוף, התפקוד היומיומי שלו והגנת הגוף מפני מחלות.
  3. על מנת לאכול בריא, נסולתזמן את ארוחותיכם לזמנים קבועים מדי יום. הקפידו לאכול מוצרי בריאות בשעותקבועות, או אז הגוף יתרגל להגיע אל צריכה מקסימאלית של החומרים הטוביםהמצויים בתוך מוצרי בריאות לסוגיהם.
  4. מעוניינים לאוכל בריא ?הימנעו ממאכלים עשירים במלח, בחומרים משמרים או בצבעי מאכל שאין גבול למידתהנזק שהם גורמים לגוף. זכרו כי ג'אנק פוד, כשמו כן הוא - מקומו אינו בגופכםכי אם בפח הזבל הקרוב. היזהרו ממאכלים המכילים קלוריות ריקות, שכל קשר בינםובין מוצרי בריאות ובין עקרונות המאפשרים לאכול בריא - פשוט אינו קיים.
  5. זכרו, כי המשמעות שללאכול בריא היא לשמור על תזונה נכונה ועל משקל גוף תקין. אלה יאפשרו לכםלשמור על אורח חיים מאוזן, להשיג את כל המטרות שאתם מציבים לעצמכם, ולדעת כיאתם עושים למענכם את המיטב בכל יום מחדש.

כיצד אפשר לאכול בריא גם באורח החיים העמוס של כולנו ?

אין ספק כי אורח החיים של כולנו מאתגר משמעותית את מי שהחליטו לאכול בריא ולשמור על משקלם. מסיבה כלשהי, מרבית האנשים חושבים, כי לאכול בריא פירושו לבלות במטבח כל היום, ולהכין מתכונים המבוססים על מוצרי בריאות. חשוב להבין, כי על מנת לאכול בריא, כל שנדרש הוא תכנון נכון של התפריט השבועי לכל בני הבית. להלן כמה טיפים שיאפשרו לכם לאכול בריא , גם אם אתם חיים על הקצה :

  1. על מנת לאכול בריא חשובכאמור לתכנן מראש, וכל תכנון שכזה מתחיל ברכישת פירות וירקות במגוון רחב ככלהאפשר. ציידו את הבית בירקות מצוננים בשקיות אותם קל מאוד להפוך לסלט, חפשואחר ירקות חתוכים שיחסכו עבודה, ואל תהססו לנצל זמן פנוי, על מנת להכין מקלותגזר או מלפפון בקופסא, כך שיהיו זמינים לנשנוש.
  2. ותרו על מוצריםמעובדים, התרחקו ממוצרים אותם יש לחמם במיקרו או להכין באמצעות מזיגת מיםרותחים.
  3. הכינו שפע מוצרי בריאותבדיוק לזמנים בהם אתם קצרים בזמן ומחפשים נשנוש בריא. תחת מוצרי בריאות אלהתוכלו למצוא חטיפי אנרגיה לסוגיהם, סוגי מזונות מלאים אותם קל מאוד להכין(חפשו מתכונים קלים ברשת !) וחשוב מכל - דאגו שאלה יהיו סביבכם במקום האוכלהמזיק שאכלתם עד כה.

רוצים לאכול בריא ? חפשו אחר תו הבחירה הנבונה

כשאתם מטיילים ב"סופר" ומחפשים אחר מוצרי בריאות שיאפשרו לכם לאכול בריא , חפשו אחר מוצרים שעליהם תו הבחירה הנבונה - תו המעיד על איכות הרכיבים של מוצרים אלה, ועל כך שהם מכילים את כל אבות המזון הנדרשים על מנת לאכול בריא. אם תציידו את ביתכם במוצרים שעליהם תו הבחירה הנכונה, מובטח כי תשמרו על הקריטריונים המבטיחים אכילה בריאה ותשפרו משמעותית את בריאותכם. אז קדימה ! פתחו את העיניים וחפשו את תו הבחירה הנבונה - למען בריאותכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יונתן נווה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן נווה

מאת: יונתן נווהצרכנות08/01/131446 צפיות
מחפשים כיריים חדשות למטבח? מאמר זה יסייע לכם בבחירת הכיריים שמתאימות לצרכים שלכם

מאת: יונתן נווהתוספי מזון12/12/126130 צפיות
מספר פרמטרים קובעים את איכות המים אותם אנחנו שותים. במאמר זה נפרט אותם ואת השפעתם על גופינו.

מאת: יונתן נווהמחשבים וטכנולגיה - כללי15/11/121012 צפיות
כחלק מהעידן הדיגיטלי, המחשבים הולכים תופסים חלק ניכר יותר מחיינו, מה שיוצר ביקוש למשרות בתחום זה. במסגרת מאמר זה, נספר את מה שכדאי לדעת אודות לימודי מחשבים ולימודי הנדסה.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/12999 צפיות
משפחות שמציבות מיני בר מים במטבח נהנות מכמות גדולה וזמינה יותר של מים, הן לצורך שתייה והן לצורך בישול. עם זאת, חשוב לבחון את אופן הפעולה של מסנן מים על מנת להבין במה בדיוק מדובר. כל הפרטים במאמר

מאת: יונתן נווהביטוח חיים15/11/128225 צפיות
ביטוח חיים הוא סוג מסוים של ביטוח שנועד להבטיח שגם במקרה בו יאבד המבוטח את כושר העבודה שלו וגם אם חלילה וחס ייפטר המבוטח, עדיין יוכלו יקיריו לקבל קצבה חודשית ועתידם יהיה מובטח ולא לוטה בערפל. בטקסט הקצר שלפניכם איגדנו כמה פרטי מידע שחשוב לדעת על התחום המורכב והכל כך חשוב של ביטוח חיים

מאת: יונתן נווההלוואות15/11/121291 צפיות
לפני כמה שנים נפתח שוק ההלוואות בארץ לשחקנים חדשים שאינם רק הבנקים. כיום שוק ההלוואות הרבה יותר ידידותי וניתן לבחור מתוך מגוון רחב של היצע - כל הפרטים במאמר.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121223 צפיות
מכונת הכביסה של היום, למעט שינויי קצה קטנים כאלה או אחרים, כלל לא שונה ממכונת הכביסה של פעם, אולם קשה לנו לדמיין את חיינו בעידן הזה ללא מכונת כביסה - במאמר נסקור את ההבדלים בין מכונות הכביסה השונות ומאפייניהם.

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186885 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187332 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173322 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173511 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143985 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143954 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: רותם וובזתזונה02/06/144506 צפיות
המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica