חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים סופר מהיר

מאת: דודו בןאחסון אתרים04/04/20111301 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שימוש יעיל ונכון בשרתי אחסון אתרים בשילוב אופטימיזציה של אתר האינטרנט

המהירות היא נדבך חשוב מאד כשמדובר באתר אינטרנט, מרבית הגולשים נשארים זמן רב יותר באתר בעל תגובה מהירה  ומדווחים על חויית גלישה טובה יותר. לבעלי האתרים אתר אינטרנט מהיר הוא הכרח החוסך במשאבים ועל ידי כך גם מקצץ בעלויות הן של תפעול שרת אחסון אתרים והן בעלויות תקשורת. מעבר לחיסכון בעלויות ולחווית המשתמש, מנועי החיפוש וגוגל בראשם מעניקים בונוס על אתרים מהירים.

אופטימיזציה של אתר אינטרנט נעשית על ידי מספר פעולות פשוטות יחסית הנעשות הן על גבי קוד האתר והן על גבי שרת אחסון אתרים. גם למיקום הקבצים על גבי שרת אחסון אתרים ישנה חשיבות רבה, חשיבות הנגזרת מסדר פריסת העמוד, כדוגמא לכך אפשר לקחת שני סוגי קבצים בהם משתמשים בתדירות גבוהה קבצי ה- css  וקבצי ה- JS. בעוד את קבצי ה- css  רצוי לאחד לקובץ אחד ולמקם אותו בראש הדף, את   קבצי ה – Java Script רצוי למקם בסוף הדף כדי שלא ימנעו טעינה של אובייקטים אחרים ויעכבו את עליית העמוד.

לכווץ לכווץ לכווץ...

 

שרת אחסון אתרים מאחסן קבצי html המהווים כחמישה עשר עד עשרים אחוזים מסך המידע של עמודי אתר האינטרנט, שאר המידע מורכב מפריטים רבים, תמונות, קבצי פלאש, קבצי css וקבצי ,JS אותם מעלה הדפדפן אחד אחרי השני ולעיתים כמה קבצים ביחד. כדי ליעל את תהליך בקשות ה- http ולהפחית את כמותן יש לאחד את הקבצים. קבצי התמונות לדוגמא יכולים להיות קובץ אחד שנקרא על ידי קובץ ה – css. כמו כן יש לאחד את קבצי ה – css לקובץ css אחד וכך גם לנהוג בקבצי ה- js.

מעבר לטיפול בקוד האתר, יש לבצע כמה פעולות על גבי שרת אחסון אתרים, כגון: שימוש ברשתות CDN לפורטלים גדולים, הפעלת זכרון מטמון ותמיכה בקבלת קבצים מכווצים ב -   Gzip והפעלת פונקציות כגון Keep Alive :.

חברת אינטרוויז'ן מקבוצת אינטרספייס, החברה המובילה בארץ לאחסון אתרי אינטרנט, מחשוב ענן, מבצעת בשרתי אחסון אתרים כמה פעולות אופטימיזציה, ביניהן אופטימיזציה אוטומטית בעזרת תוכנות יעודיות, שהם חלק מפרוייקט קידום אחסון אתרים סופר מהיר של גוגל, הכולל תוכנות וכלים לבדיקת ביצועים של אתרי אינטרנט והמלצות לשיפורם.

למדריך המלא: אחסון אתרים עם אופטימיזציה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו מטעם קבוצת אינטרספייס המספקת שירותי אחסון אתרים, סליקה ושירותי נוכחות נוספים כמו רישום דומיין ושרתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו בן

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני11/04/131228 צפיות
כל עסק קטן מאפשר ללקוחותיו לשלם עבור הרכישה באמצעי תשלום שונים. אמצעים אלו מתייחסים בעיקר למזומן, שיק מזומן, שיקים דחויים וכרטיסי אשראי. אין ספק כי קיימת אפשרות לבחור באופציית אמצעי תשלום אחד או שניים בלבד, אולם יש לקחת בחשבון כי ככל שמגוון אפשרויות התשלום יהיה רחב יותר, כך יוגדל מספר הלקוחות.

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני07/11/12947 צפיות
בעבר, אנשים רבים נמנעו מתשלום באינטרנט משום הרתיעה שמא המערכת יכולה לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם לעיני האקרים. כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע סליקה באינטרנט וזאת משום האבטחה הגבוהה, נוחות ביצוע הרכישה ומהירות אישור העסקה.

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/121001 צפיות
חברות האחסון הגדולות בחו"ל מאפשרות לכם אחסון אתרים ללא הגבלה, או במילים אחרות, אחסון של האתר שלכם לא משנה כמה קבצים יש בו, כמה הוא ענק וכמה הוא כבד.

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/121120 צפיות
אחסון אתרים בישראל מאפשר גישה מהירה יותר לקבצים. אם האתר שלכם מאוחסן באוסטרליה הוא יעלה שנייה אחת לאט יותר ויש לכך משמעויות אינטרנטריות רבות – לרבות עונש בתוצאות החיפוש של גוגל (בעיקר כי זה "איטי" ו"מציק לגולש").

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני30/08/121140 צפיות
חנויות מקוונות חייבות להשתמש באמצעי האבטחה הקפדניים ביותר כדי לשמור על הפרטים של הקונים בהן, וכמובן על המידע הרגיש המועבר על גבי הרשת כמו מספרי כרטיסי האשראי של כלל הלקוחות שלהם. כל מי שמפעיל חנות מקוונת יודע עד כמה האבטחה חשובה וכמובן איך אפשר להשתמש בתקן SSL כדי לוודא שאכן כל הנתונים מוצפנים מפני האקרים.

מאת: דודו בןעסקים מקוונים30/07/121234 צפיות
אי אפשר היום לנהל עסק בלי לנהל נוכחות אינטרנטית במקביל. אלא אם אתם בעלי חנות מקומית קטנה שהנישה שלה תלויה בעוברים ושבים בלבד, סביר להניח שתוכלו ליצור לעצמכם גידול ניכר במחזור העסקאות באמצעות פעילות מקוונת – בראש ובראשונה באמצעות אתר אינטרנט פרטי לעסק. הרבה נכתב באינטרנט על מנת לסייע לבעלי העסקים בתהליך החשיבה והבנייה של אתר האינטרנט שלהם ואני רוצה לנסות ולעשות קצת סדר בבלאגן.

מאת: דודו בןאחסון אתרים18/03/121259 צפיות
פעילות באינטרנט מתחילה ברישום דומיין, ושם הדומיין תהיה הזהות שלנו באינטרנט. לאחרונה גם שמענו על מבצע של גוגל לאחסון אתר ורישום דומיין לקידום עסקים באינטרנט בישראל. למי שרוצה להיות עצמאי, לא ליפול שולל אחר מבצעים שתמיד בסוף יותר יקרים, אפשר לשריין בשלב ראשון דומיין שמתאים לעסק שלנו במבצע ובמחיר הזול בישראל: לפרטים - דומיין

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163115 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica