חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רייבית הפריים לטוב ולרע

מאת: ערכיםמשכנתא17/04/20111186 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים אחרונות אנו זוכים ליחסי ציבור טובים למסלול הפריים כאשר בעשורים הקודמים המסלול שזכה ליחסי ציבור הוא דווקא מסלול של קבועה צמודה על לוח סילוקין שפיצר.

אך מהו באמת מסלול כדאי לא סתם טרנד חולף.

מסלול הפריים מאופיין בכך שאין עליו הצמדות לקרן והריבית הנקובה משולמת מידיי חודש בחודשו, (אין הפרשי הצמדה ועמלות היוון).

חשוב לזכור שמכיוון שמשלמים את ריבית הפריים בלי הצמדות כלל, ההחזר החודשי יכול לקפוץ ולהגיע למחירים גבוהים מאוד, קיים גם סיכוי שהלויים יתקשו להחזיר סכומים אלה בעתיד.

וכאשר לא משלמים את המשכנתא כולנו יודעים את האפקט שזה יוצר.

חשוב מאוד לזכור שמסלול הפריים אינו מתאים ללווים רבים, ולעיתים גם אם הוא מתאים, דרוש לדעת להשתמש בו במינונים המתאימים.

בעתיד כנראה בנק ישראל יגביל שימוש במסלולים מסוימים, כדי לשמר רמת סיכון על נוטלי משכנתאות במדינת ישראל, כאשר משכנתאות פה נלקחות כמו פטריות אחרי הגשם חשוב לזכור שאלו עסקאות גדולות, המשכללות פרמטרים רבים כאשר מוטל על נוטלי המשכנתא קבלת החלטות קשה ואלו הצריכים לקבל החלטות על פי התבססות נתונים מינימאליים ושימוש בידע מוגבל יכולים להגיע למלכוד.

במהלך השנים הבאות יהיה רפורמות שישנו את עולם המשכנתאות. רפורמה כזאת יכולה לשנות את פני ענף המשכנתאות והתחרות בין הבנקים.

מדינת ישראל חוותה בשנת לפני מספר שנים רפורמה במערכת הבנקאית שהביאו תוצאות טובות ויצרו היגיון במערכת הבנקאית תוך התחשבות בתושבי ישראל ושמירה על אינטרסים מינימאליים של הבנקים.

עד שיהיו רפורמות משמעותיות שיובילו נוטלי משכנתאות בשביל הזהב אנו חייבים להיות עם רגליים על הקרקע כאשר אנו נוטלים את המשכנתא שלנו.

ריבית הפריים מביאה איתה חסרונות רבים אך גם יתרונות רבים, אך למרות חסרונותיו הוא זוכה לאהדה רבה מצד רוכשי דירות רבים המעוניינים להשתמש בריבית זולה היום עם ידיעה על הסיכון שהריבית תרקיע שחקים בשנים הקרובות. למרות זאת לווים בוחרים להשתמש במסלול זה בלי לקחת בחשבון האם מסלול זה בכלל מתאים להם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ערכים יעוץ משכנתאות.

כי יש מומחים ויש מומחים של ערכים!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערכים

מאת: ערכיםמשכנתא15/08/111248 צפיות
ענף המשכנתאות עבר שינויים רבים. נוטלי המשכנתאות הרבים צריכים לבחון כיום מסלולים רבים בהתאמה ללוחות סילוקין שונים. המאמר חוקר וסוקר את ההיסטוריה של הענף בארץ ובעולם. בין היתר מפורט כיצד התחיל משבר הסאב פריים, קראו ולימדו את ההיסטוריה של הענף.

מאת: ערכיםמשכנתא09/08/111024 צפיות
משכתא הינה עסקה גדולה בה אנו לווים כסף מהבנק תוך התחייבות להמון שנים קדימה. האם אתם יודעים בדיוק מה הדבר הכי מתאים לכם? האם אתם יודעים כיצד לחלק את המשכנתא נכון? חשוב מאוד לעשות את התהליך באופן מקצועי כי במידה ולא תעשו זאת בצורה מקצועית אתם עשוים לשלם סכומים גדולים מידיי לבנק. האם הבנק היה שמח אם לא תבינה לעומק בנושא? ברור...

מאת: ערכיםמשכנתא31/07/111396 צפיות
משכנתא הינה אחד התהליכים החשובים שנעשה במהלך חיינו. לקיחת המשכנתא צריכה להעשות בכובד ראש ולהתחשב במלוא הפרמטרים הדרושים. יש לבחון כל פרמטר בנפרד ולהתחשב בהם יחד.

מאת: ערכיםמשכנתא17/04/111179 צפיות
אחד המסלולים המעניינים ביותר הוא הריבית המשתנה, משום שהוא טומן בחובו ריביות זולות וגם יכונים גדולים. כדאי לבחון היטב איך כדאי להשתמש במסלול הזה.

מאת: ערכיםמשכנתא28/02/111447 צפיות
לוח הסילוקין משפיע מאוד על המשכנתא. כדאי לקחת בחשבון את האפקט שלוח הסילוקין יוצר על מנת להגיע לחיסכון כלכלי.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222574 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222567 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222544 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222559 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222848 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222886 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222887 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica