חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיקרוסופט בחרה בריל קומרס

חברת מיקרוסופט העניקה לבית התוכנה ריל קומרס את אות שותף השנה עבור פרויקט הקמת התשתית הטכנולוגית האינטרנטית לניהול התוכן והחנויות באתר סלקום. במסגרת הפרויקט ביצעה ריל קומרס פיתוח אפליקטיבי לניהול תוכן ומסחר מקוון וסלולרי מבוסס טכנולוגיית MOSS2007 של מיקרוסופט. הפיתוח כלל התממשקות למספר רב של מערכות בארגון, לרבות מערכות גביה ואפליקציות התומכות במערך השיווק למערכת ניהול התוכן והמסחר.

הפרויקט מהווה עבור ריל קומרס הוכחת יכולת נוספת בביצוע פרויקטים מורכבים, המשלבים מגוון נרחב של טכנולוגיות ומערכות מידע. בנוסף, מעידה הצלחת הפרויקט על יכולתה של ריל קומרס לממש אסטרטגיה טכנולוגית ברשת האינטרנט, המשרתת את כל אגפי הניהול ומסייעת להוביל מדיניות עסקית חדשנית, המתחייבת מעצם השינוי המהותי שעוברת תעשיית הסלולר בעולם כולו.

נאור מן, מנכ"ל משותף בריל קומרס: "פרויקט כמו זה שיישמנו בחברת סלקום הוא מבחן אמיתי ליכולות שלנו כמומחי אסטרטגיה אינטרנטית ואינגרטורים בסביבת ה- Web. מלבד האינטגרציה המתחייבת מעצם היותה של סלקום חברה גדולה המשלבת מגוון נרחב של טכנולוגיות ומערכות פנימיות, האתגר המהותי היה במפגש בין האסטרטגיה העסקית לתוצר הסופי".

אודות RealCommerce

חברת ריל קומרס (נוסדה ב- 1999, בבעלות פרטית, מנכ"לים משותפים: נאור מן ודרור יעקובסון), מתמחה באסטרטגיה אינטרנטית ואינטגרציה של טכנולוגיות web בתחומי מערכות ניהול תוכן ומסחר אלקטרוני. בין לקוחות החברה: YNET, הדקה ה-90, סלקום, כלל ובנק לאומי. החברה פועלת מתל אביב ומעסיקה כ-120 עובדים, מרביתם מומחי טכנולוגיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירון תקשורת משווקת

מאת: מירון תקשורת משווקתפרסום באינטרנט01/02/121218 צפיות
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור04/11/111263 צפיות
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור17/10/111482 צפיות
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור13/10/111515 צפיות
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

מאת: מירון תקשורת משווקתעסקים, מימון וכספים11/04/112212 צפיות
בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213594 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194076 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175717 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174874 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172709 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172275 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162128 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica