חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטות, רק עוד 5 ק"ג

מאת: סיגל דבירדיאטה23/05/20111266 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא מזמן, התחלתי להרגיש שאני פתאום קצת יותר נפוחה מהרגיל, המכנסיים יותר צמודים, החולצה גם היא צמודה, הבטן מעט בולטת...אבוי, שמנתי.

לא להכנס לפאניקה, הרגעתי את עצמי, עברו שנים רבות מאז המילה "דיאטות" הייתה שגורה בפי, היא כבר מזמן שוכבת לה בארכיון תחת הקטגוריה "ירידה במשקל", העלתה אבק ושכחתי מקיומה, אז עכשיו מה?

עכשיו, החלטתי, משנים גישה ודרך, לא נכנסת לתבנית הקרויה דיאטה, כי עליי היא משפיעה, פסיכולוגית, לא במובן הטוב, רוב חיי, הייתי חיה ונושמת אוכל ובאותה נשימה ממש, מתאמנת אולימפית בדיאטות.

בסך הכל 5 ק"ג, שכנעתי את עצמי, זה לא שאת צריכה לרדת 20 ק"ג, קטן עלייך, הורדת לפני עשור 30 ק"ג, את מפחדת מ 5 ק"ג מיותרים? ותוך כדי שכנועים, עולים במוחי משפטים ישנים שנאמרו לי במשך השנים, ואף לאחרונה, "בגילך (46) זה יותר קשה לרדת במשקל", "לפעמים להוריד 2,3 ק"ג זה לא פשוט".

אז, את המשפטים זרקתי ממוחי, כי אין דבר שהוא לא אפשרי ובאמת שלא משנה הגיל, וגם לא משנה כמה מעט עלייך להוריד, כל שעליי לעשות זה להחליט ולצאת לדרך, אבל, רגע אמרתי שאני משנה גישה, ולמה התכוונתי?

אם לפני כן, הזכרתי שהמילה דיאטות מביאה אותי למקומות לא נעימים בזכרוני, הרי למה לי, אם ככה, להכנס לנישה הזו שעל דלתה מתנוססת המילה הזו? אני לא בדיאטה, ולא בתוכנית כזו או אחרת, אני פשוט גמרתי אומר עם עצמי, לאכול מה שבא לי, אבל...פחות.

וכך,יצאתי לי לדרך חדשה, מבחינתי, לא ממש מוכרת, והתחלתי להוריד בכמויות, להוריד במתוקים, לצמצם במאפים ולא להתפתות לכל שאר הפיתויים.

חייבת להודות שזה ממש לא נורא, אם יש לך מספיק סבלנות, את בדרך הנכונה, במשך קצת יותר מחודש כבר 3.5 ק"ג מאחוריי ועוד ממש מעט, מלפניי.

שלבי זאת עם פעילות גופנית, והרי הדרך סלולה לך, מהר יותר ממה שחשבת.

אז, אם המילה דיאטה, מפחידה אתכם, מאיימת עליכם או פשוט מתסכלת אתכם, אל תתלו אותה מעל ראשכם, איכלו מעט יותר ממה שאתם רגילים, שתו הרבה מים, עסקו בפעילות גופנית אהובה עליכם, והתוצאות לא תאחרנה להגיע.

ואם ישאלו אתכם, איזה יופי אתם נראים, אתם בדיאטה? - התשובה שלי היא, לא, אני פשוט אוכלת פחות.

בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותבת היא סיגל דביר, מנהלת בלוג מצליח על שמנה לשעבר אשר מספרת את סיפורה האישי כשמנה, משתפת את רגשותיה, תחושותיה וכאביה כבחורה עבת בשר ובנוסף מחלקת עיצות אישיות להצלחה.
www.seesigal.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל דביר

מאת: סיגל דבירדיאטה01/10/111171 צפיות
אוהבים לאכול, אך, יודעים שזה חייב להגמר. מכורים? כמה קשה להיגמל. ובינתיים, האם אנו דוגמא טובה לסובבים אותנו? האם אנו יכולים להיות מודל לחיקוי?

מאת: סיגל דבירדיאטה01/10/111234 צפיות
למי באמת יש סבלנות להתחיל ולספור קלוריות או נקודות? אכלתי לחמניה, כמה קלוריות זה? טעמתי חתיכת עוגה כמה נקודות ירדו לי עכשיו? האם זה באמת נחוץ לנו?

מאת: סיגל דבירדיאטה18/07/111274 צפיות
האם שאלתם פעם את עצמכם, מה באמת הקרובים לי חושבים עליי כאדם כבד משקל? מה חושבת עליי אמי, האם היא מבינה את כאבי ותסכוליי?

מאת: סיגל דבירדיאטה21/05/111048 צפיות
כמה קשה לנו להוריד במשקל, גם אם זה רק 5 ק"ג או אפילו פחות? כמה אנו זקוקים לאנשים מסביבנו שיבינו אותנו, יתנו לנו כוח ואמונה שזה אפשרי? אז למה הם לא מבינים אותי?

מאת: סיגל דבירדיאטה06/03/111460 צפיות
מאז שאני מכירה את עצמי, אני זוכרת ילדה מלאה וביישנית, לימים גדלה הילדה ונהפכה לבחורה ולאשה ועדיין זוכרת עצמי כאחת כזו שגם דופקת חשבון לכל העולם.

מאת: סיגל דבירדיאטה26/02/111229 צפיות
האם גברים באמת אוהבים נשים מלאות או שזוהי רק משאלת הלב שלנו? ומדוע המחשבה הראשונה שעולה במוחי כאשר אני בתהליך של ירידה במשקל, האם אמצא אהבה כשאהיה רזה?

מאת: סיגל דבירדיאטה22/02/111151 צפיות
האם לא דמיינתם עצמכם, רזים, חטובים, מלאי ביטחון עצמי? האם לא חשבתם בינכם לבין עצמכם, כשאהיה רזה אשתנה מן הקצה אל הקצה, אהיה אחר? עם חולמים מספיק חזק, זה גם קורה.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה

מאת: אבי דוידידיאטה21/05/196580 צפיות
המלצות וטיפים לקראת דיאטה מהירה לגברים שמתחתנים בקרוב.

מאת: אבי דוידידיאטה08/01/196935 צפיות
עצות שימושיות לגברים שמחפשים דיאטה מהירה ללא תחושת רעב וללא הימנעות ממסעדות.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183525 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182759 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANדיאטה15/01/181736 צפיות
מהי הדרך הטבעית לירידה במשקל ואיך גם אתם יכולים להתחיל להוריד במשקל 3-5 קילוגרם בחודש מבלי ללכת לחדר הכושר ולהרעיב את עצמכם במשך ימים שלמים? הכירו את שיטת ההרזיה ששיגעה את המדינה. נטור דיאט היא מעל לכל ספק אחת מהדיאטות החמות ביותר אשר הצליחה גם להגיע לידם של הסלבס ולקבל פידבקים רבים על הצלחתם של אלו אשר הצליחו לרדת במשקל בדרך הטבעית.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181556 צפיות
מהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי ואיך השימוש במוצרי הרזיה ודיאטות שונות יכולים להשפיע עלינו בטווח הקצר ובטווח הארוך? האם קיים פתרון אחד שיוכל להתאים לכל אחד? קיבלנו שאלות רבות בנוגע לאנשים אשר מחפשים את הפתרון הטוב ביותר אשר יעזור להם גם להוריד במשקל וגם לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. אין ספק כי אלו הן רק חלק מהשאלות העתיקות ביותר אשר מניחות את דעתם של אלו החפצים בשינוי אמתי ומשמעותי בחייהם.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181458 צפיות
כמה זמן אתם כבר מנסים להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא? אם גם אתם חשבתם שניסיתם כבר הכל, חשוב שוב. כעת הדיאטה החדשה שהספיקה כבר לשגע את המדינה, יכולה להיות גם ברשותכם. דיאטת התרסיס או דיאטת הסלבס של נטור דיאט מציעה דרך חדשה להתמודד עם בעיית עודף המשקל. הודות לתרסיס ההרזיה והשימוש היומיומי בקפסולות, תוכלו גם אתם להוריד ממשקלכם באופן טבעי לאחר שתתחילו לאבד תיאבון ותרגישו תחושה של שובע ומלאות. אם כן, מה כדאי לדעת לפני שמתחילים ואיך זה עובד? הטיפים לירידה במשקל שיעזרו לכם להתחיל לחיות טוב יותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica