חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעבור לגור בעיר כמו תל אביב

מאת: אבינדל"ן22/06/20111688 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קסמיה  של עיר גדולה כמו מטרופלין ת"א מושכים אליה הרבה תושבים מכול הארץ,לכן לפני מעבר לעיר גדולה כמו תל אביב ,ישנם מספר סוגיות שכדי לך לשקול לפני המעבר

 

סוגיות שכדי לך לשקול לפני המעבר

1. הקפד לעשות מחקר על השכונה/מקום המגורים החדש שלך ביסודיות – כדאי לך לשאול על אופי האזור שבו תגור, אפשרויות תחבורה ציבורית, האוכלוסייה שגרה באזור, בתי ספר קרובים,פעילויות חברתיות קרובות וכדומה. כדאי לך לבקר בעיר ,שכונה לפני המעבר ולנסות לדבר עם המקומיים עליה.

2. בדוק קירבה למקומות ציבוריים- חשוב לדעת לפני מעבר לדירה בשכירות  איפה היא ממוקמת ביחס לכל השאר.

 קנה מפה וצא ברגל,ברכב בסביבת האזור שלך, כדי לקבל רושם ממשי על איפה אתה נמצא גיאוגרפית – כדי למצוא את הדרך הקצרה, נתיבים הטובים ביותר למקומות שאתה רוצה להגיע אם לבלויים ואם לסידורים (משטרה / אש תחנות, בתי חולים, בנקים, סופרמרקטים,פאבים וכו ').

3. תכנון המעבר -  נהל לוח הזמנים ביום המעבר  הכוללת גם קבלת חפצי הדירה ופריקתם  קבלת אנשי מקצוע ,התחל בסידור עמדת מחשב,טלוויזיה והמשך לפריקה של יתר חפצי הדירה,  התשתיות הבסיסיות שכול דירה צריכה , עבור תשתית אינטרנט תצרך מחשב פעיל ,עבור התקנת כבלים תצרך חשמל וטלוויזיה עובדת , התשתית תותקן  על ידי  טכנאי החברה כך שאין צורך בקניה של כלים או כבלים  ,ייתכן שיהיה עליך להסביר לאנשי מקצוע כמו מובילים,שפוצניקים,חברת כבלים,חברת גז,טכנאי טלפון איך להגיע  לבית החדש שלך, ולכן חשוב לדעת את כתובתה של הדירה ודרכי גישה אליה(חניה,איפה הכניסה ועוד) .

4. הדרך לפגוש אנשים - אחד הדברים הקשים ביותר במעבר גדול שכזה זה לפגוש אנשים חדשים במיוחד בעיר גדולה, כדי  להכיר חברים חדשים כדי לך להעזר במקומות מפגש כמו,  אם יש לך תחביבים,חוגים כמו ציור,ריקוד ,מסלול לימודים ,חדר כושר,בריכה,ים,כול מקום שבו יש  אינטרס משותף היא דרך מצוינת להכיר חברים חדשים .

5. הכי חשוב להנות! מעבר דירה עשוי להיות מעבר גדול, אבל זה גם צעד חדש ומרגש בחיים שלך יהיו הרבה הזדמנויות לנסות דברים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולהכיר דרך חיים עצמאית בבית החדש שלך.

אם אתם מוצאים את עצמכם מרגישים שאתם מוכנים לעשות מעבר לדירה חדשה, הדרך למציאת דירות להשכרה ואו דירות למכירה יכולה לעשות באמצעות לוח דירות ,סוכני נדל"ן   יוכלו לעזור לכם למצוא דירה בתל אביב שבה תוכלו לגור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121580 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביקייטרינג03/12/111226 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111263 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111766 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111535 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111555 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111646 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica