חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשד למעשה סדום

מאת: עו"ד נוגה ויזלפלילי23/06/20111140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעשה סדום נתפס אצל רבים כעבירה חמורה מאוד, אפילו יותר חמורה מאונס. אם אתה כופה על אדם אחר סוג כזה של יחסים, אתה חייב לתת את הדין. אבל אל תחשוב שכותרת כזו, חייבת להיות באופן אוטומטי מתורגמת לאשמה.

נעצרתי בחשד לביצוע אונס ומעשה סדום. התברר לי שמי שהגישה את התביעה היא בחורה שיצאתי איתה כמה פעמים, הגענו למיטה וקיימנו יחסים בהסכמה. היא טוענת שבזמן האקט, הכרחתי אותה לקיים מין אנאלי, איך אוכל להוכיח שזה לא נכון ?
במקרים בהם מדובר בתלונה על מעשה סדום שהתרחש בעת ביצוע יחסי מין, חשוב מאוד להעביר את האווירה הכוללת של האירוע, שהרי איש לא היה איתכם במיטה ולכן בסופו של דבר מדובר במילה כנגד מילה.

צריך לשים לב לאופי המתלוננת, לצד אופי הנאשם, מה טיב הקשר בניכם, האם זהו מגע מיני ראשון, כיצד הגיבה המתלוננת לאחר ביצוע העבירה לכאורה, האם היא ברחה או שנשארה איתך, כמה זמן ולמה לקח לה להתלונן.

גם אם מדובר במעשה סדום שבוצע בעת קיום יחסי מין, עדיין מדובר בעבירה . העובדה שהייתה הסכמה לקיום יחסים אינה נותנת בפירוש הסכמה לכל אקט בין כותלי המיטה ולכן אל תקל ראש בנושא.

דאג להביא את כל הראיות וההוכחות כמו למשל יחסים עם חברות קודמות, האם היו לך בעיות בעבר, מפגשים שהסתיימו לא יפה. את כל המידע הזה אתה צריך להביא לעורך הדין המייצג אותך, על מנת שיערער את התלונה ואת עדותה.

במהלך מסיבה אני וכמה חברים השתכרנו עם עוד שתי בחורות. ישבנו על הרצפה, מסטולים לגמרי, התחלנו לדבר עם סקס, הרצנו בדיקות על גודל איברים, האווירה הייתה טובה, היה נחמד. בשביל להמשיך את הבדיחה, לקחתי בקבוק וודקה וניסיתי להחדיר אותו אל איבר מינה של הבחורה שהייתה לצידי. היא הגיבה בכעס רב, שלא התאים בכלל לסיטואציה. היא הגישה נגדי תלונה על מעשה סדום.
אין ספק שהמעשה שעשית היה יכול להיגמר גרוע יותר, אולם חשוב מאוד להבין מה אכן נעשה ומה הייתה הכוונה במעשה.

לפי מה שאתה מתאר, מדובר בבדיחה, לא אקט שנעשה מתוך רצון לפגוע וזה כמובן עובד לטובתך ולכן אינני מאמינה שיוגש נגדך כתב אישום על מעשה סדום. סביר להניח ש עורך דין טוב, תצליח לסיים את הפרשה ולהשאיר אותה מאחור.

יחד עם זאת, אל תזלזל ברגשותיה של הנאשמת. מבחינתה לא דובר בהלצה או במשחק, אלא באקט משפיל, חודרני ובעל משקל. ויש לזה חשיבות בהליך פלילי.

העצה הטובה ביותר שעורך הדין שלך יכול לתת לך, על מנת להימנע מכתב אישום בגין מעשה סדום או כל טיעון פלילי אחר, זה להביע חרטה כנה למול המתלוננת, ולא להשפיל אותה שוב, על ידי התעסקות בסיפור ובפרטיו הקטנים.

אני וחבר נעצרנו לאחר שהוגשה נגדנו תלונה במשטרה. הבחורה טענה כי תקפנו אותה, אני הכרחתי אותה לבצע בי מין אוראלי ואילו חברי כפה עליה יחסי מין. לתדהמתי הוא עומד בפני כתב אישום על אונס ואילו אני, שלא הייתי חלק מהאקט עצמו נחשד במעשה סדום.

החוק מגדיר תחת מעשה סדום, כל פעילות הכוללת החדרת איברים או חפצים, לפה או לפי הטבעת של המתלונן ולכן, גם אקט מיני מהסוג הזה נכלל תחת ההגדרה. מצבך אפילו חמור יותר, היות ולאחר מכן היית עד לעבירה פלילית חמורה כמו אונס ואף על פי שלא נטלת בו חלק פעיל, לא נקטת אצבע על מנת לסייע.

אם אתה אינך מכחיש את הטענות המיוחסות לך, הדבר הכי טוב שתוכל לעשות זה לקחת עורך דין שישיג לך עסקת טיעון, אולי על סמך עדותך ויפעל להקטנת כתב האישום, ביחס לעבירות קודמות, אופי הסיטואציה ונתונים נוספים.

אם אתה עומד בפני חשד למעשה סדום. חשוב שתבין במה מדובר ואל תדבר לפי שקיבלת ייעוץ משפטי.

 

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עו"ד פלילי, נגה ויזל, ייצוג מקצועי עם יחס אישי.

זומנת לחקירה ? הוגש נגדך כתב אישום ?

זה הזמן לקבל ייצוג הולם

052-3295296 03-6935310
מגדל המוזיאון ,רחוב ברקוביץ 4 תל אביב

  למידע מקיף אודות המשפט הפלילי בקרו בבלוג שלי

http://nogawiesel.com/

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד נוגה ויזל

מאת: עו"ד נוגה ויזלפלילי25/08/111379 צפיות
כאשר אדם נחשד בעבירת אלימות, הוא יכול לסיים את הפרשה בגדר חשוד או להפוך לנאשם באם הפרקליטות החליטה להגיש נגדו כתב אישום על אלימות, עליו להתמודד עם הדבר ולהוכיח את חפותו בבית המשפט. בשביל זה צריך משרד עורכי דין המתמחה בעבירות אלימות.

מאת: עו"ד נוגה ויזלפלילי17/08/111449 צפיות
רובנו אנשים שומרי חוק וסדר ולא מסתבכים עם החוק, בטח שלא בפלילים. יחד עם זאת, לעיתים קורה כי דווקא באופן הכי לא צפוי אנו עומדים בפני כתב אישום. כתב אישום על איומים הוא מצב בו כל אחד כמעט עשוי להיות מועמד לדין. האופי הישראלי, החום והמתח השוררים פה לעיתים מוציאים אותנו מכלינו ואנחנו צועקים, מקללים ומאיימים. ברוב המקרים זה מתחיל ונגמר בזה, אך במקרים קיצוניים, אנחנו עשויים לעמוד בפני כתב אישום על איומים.

מאת: עו"ד נוגה ויזלפלילי11/08/111278 צפיות
"למה זה נחשב לעבירת מין ? מה כבר עשיתי ? זה היה בהסכמה. למה אני צריך להצדיק את עצמי ואת מה שקרה ? "

מאת: עו"ד נוגה ויזלפלילי04/08/111374 צפיות
לעיתים בית משפט מחליט לעצור אדם עד תום ההליכים בשל סיבות שונות. חשוב כי כל אדם העומד במצב כזה ידע ויבין מהו האפשרויות העומדות בפניו, על פיהן יחליט באיזו דרך לפעול.

מאת: עו"ד נוגה ויזלפלילי01/08/111203 צפיות
"אני לא מבין למה אני צריך להיות פה ולהסביר להם מה קרה. זה עניין שלי ושל חברים שלי." "מי הם שהם יחשדו בי שעשיתי את זה ויגידו לי כך וכך. מה אני חייב להם?"

מאת: עו"ד נוגה ויזלפלילי01/08/111308 צפיות
כאשר אדם עומד בפני הליך פלילי, החוק מגן על זכויותיו ומאפשר לו לקבל את ההגנה הטובה ביותר, לצד ניהול משפט תקין. חלק מהליך זה נקרא שחרור בערבות. מהלך מהוגן בחוק, אשר יכול לקבוע איפה יבלה הנאשם את זמנו עד תחילת המשפט.

מאת: עו"ד נוגה ויזלפלילי24/07/111314 צפיות
"למרות שהמשפט שלי הולך להיות מורכב וקשה, ברור לי שלא יחזיקו אותי במעצר עד שהוא יתחיל, אחרי הכול, מה זה. מכניסים מישהו למעצר לפני שקובעים אם הוא אשם ? "

מאמרים נוספים בנושא פלילי

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/11/201362 צפיות
כיצד תרגישו אם ביום בהיר אחד ידפקו לכם על הדלת וימסרו לכם ביד "צו הריסה מנהלי"? או אולי תמצאו את צו ההריסה מודבק על המבנה או סתם זרוק בכניסה לבניין. מדובר ככל הנראה על הסיטואציה שלא הייתם מוכנים לה או רוצים להימצא בה. בעקבות הלשנה של "שכנים טובים" או עקב ערנות של מפקחי הבניה זה בהחלט יכול לקרוא גם לך אם בנית ללא היתר. רבים נאלצים להתמודד עם מציאות שכזאת לראשונה, מבלי שיהיו מודעים לזכויות, החובות ודרכי הפעולה הרלוונטיות להם.

מאת: בנימין קלינגרפלילי08/09/201182 צפיות
1. עבירות מינהליות (א) שר המשפטים רשאי לקבוע בתקנות כי עבירה על הוראה שנקבעה בחוק מהחוקים המנויים בתוספת או התקנות שהותקנו לפיו, שאינה פשע, היא עבירה שבשלה ניתן להטיל קנס בדרך מינהלית (להלן - עבירה מינהלית); הקביעה יכול שתהיה דרך כלל, בתנאים או בסייגים. (ב) תקנות לפי סעיף קטן (א) טעונות הסכמת השר הממונה על ביצועו של החוק שלפיו נקבעה העבירה, ואישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת (להלן -הועדה). (ג) נקבע בתקנות לפי סעיף קטן (א) כי עבירה פלונית היא עבירה מינהלית, יחולו הוראות חוק זה גם לגבי עבירה

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/09/191559 צפיות
אכיפה שיפוטית סימן ה' לחוק התכנון והבנייה: באחריות יחידת החקירה בוועדה המקומית לבצע חקירה בהתאם להנחיות ולכללים שמפורסמים מעת לעת על מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה. ובסיום החקירה להעביר לתובע את חומר החקירה להכרעה בדבר העמדה לדין והגשת כתב אישום.

מאת: אבי דוידיפלילי21/11/181464 צפיות
עורך דין פלילי בצפון מסביר על תנאים של שחרור בערבות ועל הסיכויים לאישור בקשת השחרור בערבות.

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161895 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: אופירפלילי05/04/161926 צפיות
יש מסמכים שעבורם תרגום נוטריון הוא מתבקש והגיוני אך יש גם סוגים נוספים של תרגום נוטריון שמעט מפתיע שיש צורך לגביהם בתרגום מיוחד של נוטריון.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162528 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica