חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי: מה המכנה המשותף לכל המצליחנים והאם אפשר ללמוד זאת?

מאת: רובי שטיינראימון אישי25/07/20111056 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרבית האנשים היו רוצים להצליח, האם מרבית האנשים נמצאים שם? מכיוון שהרצון להצליח הוא מכנה משותף של מרבית האנשים, הרי שהנושא הזה גם נחקר רבות. דווקא משום שכל כך הרבה אנשים לא נמצאים שם, למרות שהיו רוצים.

מסתבר שלרצות לבד, לא מספיק. כולם רוצים, אז מה? למצליחנים יש שורה של מכנים משותפים. הנה כמה מהם, וזו בהחלט לא רשימה ממצה.

הראשון, תשוקה. יש להם תשוקה עזה לתחום העשייה שלהם. הם פועלים מתוך התלהבות ולהט.

השני, מטרות ברורות ומוגדרות. הם יודעים לאן הם הולכים, רואים תמונה ויודעים גם להגדיר מתי הם מתכוונים להגיע לשם. לעיתים קרובות המטרות שלהם גם כתובות.

השלישי, אמונה ביכולת. אין להם פקפוק, לא ספק ולא פחד. הם אמיצים מספיק כדי שתהיה בהם הנכונות לשלם את המחיר האפשרי של ההליכה לאותו המקום שחשוב להם להגיע אליו. הם מבינים שמהמורות הדרך, הן חלק בלתי נפרד מהמסע.

הם לא חושבים ש..., לא מנסים ל..., אלא יודעים ש...! יודעים שזה יקום, ולא חושבים או מנסים להקים.

הרביעי, גישה חיובית. הם לא רואים בעיות, אלא הזדמנויות ואפשרויות. אין קשיים אלא רק אתגרים. הכל אפשרי והכל זה רק שיעור.

חמישי, דימוי עצמי גבוה. הם אוהבים ושלמים עם מה שנשקף להם במראה. הם מאמינים שהם מספיק טובים כמו שהם. מושלמים באופן בלתי מושלם, או לא מושלמים באופן מושלם.

כאמור, הרשימה היא בהחלט לא ממצה. האם אפשר ללמוד את כל אחד מהרכיבים הללו? האם אפשר ללמוד להאמין, האם אפשר ללמוד ליצור שינוי בדימוי עצמי, האם אפשר ללמוד לחשוב חיובי?

בהחלט! זה אחת הסיבות שהופכות אימון אישי לאחד מאירועי הלימוד החשובים שיש בחייו של אדם. בחירת מאמן אישי נכון היא קריטית להצלחת התהליך.

מכיוון שאת כל אחד מהמרכיבים הללו אפשר ללמוד, הרי שגם הצלחה היא בסך הכל מיומנות שכל אחד יכול ללמוד.

 



תגיות המאמר: אימון אישי, מאמן אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רובי שטיינר
אימון אישי ואימון עסקי לתוצאות מדהימות, בחיים ובעסקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רובי שטיינר

מאת: רובי שטיינראימון מנהלים25/07/111059 צפיות
המאמר יאפשר לכם להכיר את המיומנויות החשובות ביותר בעולם העבודה כיום, ולהבין למה הפרדיגמות הניהוליות שנלמדות בלימודי מנהל עסקים הולכות ומאבדות מהתוקף שלהן. איך תהליכי אימון למנהלים, כמו גם תהליכי פיתוח מנהלים יכולים לשדרג את "ארגז הכלים" של עובד ומנהל

מאת: רובי שטיינרהפרעות קשב וריכוז22/05/111364 צפיות
הדרכת הורים "איך תלמדו את ילדכם להצליח" מאפשרת להורים ללמד את ילדם להצליח, למרות האתגרים של בית הספר. איך נותרים מענה אחר לגמרי לנושא של הפרעות קשב וריכוז ולמה אין שום קשר בין הצלחה בלימודים להצלחה בחיים?

מאת: רובי שטיינראימון עסקי22/05/111181 צפיות
אם חשבתם שאם ערכים אי אפשר ללכת למכולת, מומלץ לכם לקרוא בעיון את המאמר ולחשוב שוב. קורס מכירות "ללמוד למכור קל, פשוט ומהנה" מאפשר לבעלי עסקים ועצמאים להבין מדוע חברות המונעות ערכים הן המצליחות בעולם, ואיך בכלל לעשות את זה אחרת, לגמרי!

מאת: רובי שטיינראימון אישי - כללי21/01/111298 צפיות
איך הפך אימון אישי או מאמן אישי לטרנד כזה ומה אפשר להפיק מזה? מה זה מאפשר בכל הנוגע להגשמה עצמית?

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213628 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205259 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica