חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה אימון אישי ואיך זה משרת הגשמה עצמית?

אימון אישי או מאמן אישי הפכו בשנים האחרונות למוצר נצרך בקרב אלו הרואים בבסיס מינוף ההצלחה האישית והעסקית שלהם פקטור שחשוב מאוד לטפח בכדי להגיע לרוגע, לנחלה ולשקט פנימי. אימון אישי מועבר על ידי מאמן אישי ועסקי. אימון האישי אינו אימון שמתבצע אך ורק לצורך מציאת המשוואה הנכונה שתסייע לנו רק בתחום אחד של החיים.

אימון אישי נוצר כדי שבסוף התהליך ניתן יהיה למצוא איזון מספק וטוב של שגרת חיים המשלבת חיי משפחה, עבודה, טיפוח הנפש או הגשמה עצמית. תפקידו של אימון אישי הוא לזהות ולשים את האצבע על החולשות והקשיים שאנו שאנו חווים במהלך היומיום המהווים לנו מעצור בהתפתחות שלנו בכל מיני תחומים.

מספר רב של אנשים בארץ ובעולם כולו חשים שחיקה מסוימת שמופיעה לרוב לאחר מספר שנים של שגרה אינטנסיבית, מה גם שיש כאלו שלא מצליחים להתפתח בתוך השגרה הזאת. ישנם מספר רב של מרכיבים בתודעה שמהווים גורמים מעכבים ומדכאים. אלו מהווים את הבעיה והחולשה שבה ניתן לטפל באמצעות אימון אישי.

במדינת ישראל ההתעסקות סביב אימון אישי החלה לצוץ כאשר המאמן האישי אלון גל נכנס בסערה לפריים טיים בתכניתו "משפחה חורגת" שבה הוא סייע למשפחות עם בעיות כלכליות ומשפחתיות. בעזרת תהליך של אימון אישי לכל אחד מבני המשפחה ואימון משפחתי לכולם, אנו היינו עדים מידי שבוע לשינויים הדרסטיים שמשפחות אלו עברו לטובה.

התוכנית של אלון גל נתנה דחיפה גדולה בכל הנוגע למודעות לאימון אישי. בשנים האחרונות שומעים סיפורי הצלחה רבים של אנשים מסביבתנו הקרובה שהחלו בתהליך של אימון אישי וכיום קוצרים את הפירות בעזרת הכלים החשובים שקיבלו בתקופת האימון ובעזרת כך שזיהו את אותם גורמים מעכבים שהיוו נטל ומעמסה בחייהם האישיים.

המאמן האישי שמעביר את אותם אימונים אישיים יהיה, לעיתים, אדם שעסק בעבר בתחום הסוציו חברתי או שהוא בעצמו חיפש ומצא דרך חדשה להתקדם בחייו. לכן, מעבר של אימון אישי בהדרכת מאמן אישי כזה יכולה להניב פירות רבים מאחר וזה מכיר את התהליך על כל רבדיו ויכול להבין את קשייו של המתאמן.

אם בשנים האחרונות הביקוש לאימונים אישיים הולך וגובר אנו יכולים להבין שהצלחה של אימון אישי מסייעת מאוד, ויוצרת עניין בקרב אלו שלא חוו זאת בעבר ורוצים לקחת חלק בתהליך שעשוי לשפר ולהעצים צדדים שונים באישיות החברתית, העסקית או המשפחתית שלהם. 

אגב, כל שנאמר כאן נכון כמובן באותה המידה גם לאימון עסקי כמובן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רובי שטיינר
אימון אישי ואימון עסקי לתוצאות מדהימות, בחיים ובעסקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רובי שטיינר

מאת: רובי שטיינראימון מנהלים25/07/111059 צפיות
המאמר יאפשר לכם להכיר את המיומנויות החשובות ביותר בעולם העבודה כיום, ולהבין למה הפרדיגמות הניהוליות שנלמדות בלימודי מנהל עסקים הולכות ומאבדות מהתוקף שלהן. איך תהליכי אימון למנהלים, כמו גם תהליכי פיתוח מנהלים יכולים לשדרג את "ארגז הכלים" של עובד ומנהל

מאת: רובי שטיינראימון אישי25/07/111054 צפיות
המאמר יאפשר לכם להכיר חמישה מכנים משותפים למצליחנים ולבחון האם לדעתכם גם אתם יכולים ללמוד אותם במסגרת אימון אישי?

מאת: רובי שטיינרהפרעות קשב וריכוז22/05/111362 צפיות
הדרכת הורים "איך תלמדו את ילדכם להצליח" מאפשרת להורים ללמד את ילדם להצליח, למרות האתגרים של בית הספר. איך נותרים מענה אחר לגמרי לנושא של הפרעות קשב וריכוז ולמה אין שום קשר בין הצלחה בלימודים להצלחה בחיים?

מאת: רובי שטיינראימון עסקי22/05/111178 צפיות
אם חשבתם שאם ערכים אי אפשר ללכת למכולת, מומלץ לכם לקרוא בעיון את המאמר ולחשוב שוב. קורס מכירות "ללמוד למכור קל, פשוט ומהנה" מאפשר לבעלי עסקים ועצמאים להבין מדוע חברות המונעות ערכים הן המצליחות בעולם, ואיך בכלל לעשות את זה אחרת, לגמרי!

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205515 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196072 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194046 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173133 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173126 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162643 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162373 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica