חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון למנהלים: מהן המיומנויות החשובות בעולם העבודה כיום ולמה אי אפשר לנהל אותן?

מאת: רובי שטיינראימון מנהלים25/07/20111059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הניסיון שלי עם מנהלים ומנכ"לים מלמד דבר פשוט. לשאלה, עד כמה לדעתך העסק שלך ממש את הפוטנציאל העסקי שלו, מרביתם עונים 7-8. למה?

עסק טוב באותה המידה שהעובדים שלו טובים. כלומר, מי שרוצה עסק טוב יותר, נדרש לעובדים טובים יותר. או שמחליפים או שמלמדים.

עסק יכול לממש את הפוטנציאל העסקי שלו, רק באותה המידה שהאנשים מממשים את הפוטנציאל האישי שלהם בו. כלומר, אם אדם חש שאיננו מממש את הפוטנציאל האישי שלו, אין לו שום דרך לממש את הפוטנציאל העסקי.

מימוש הפוטנציאל האישי הוא תחום הידע החשוב והמבוקש ביותר בעולם כיום. הרוב המוחלט של המסגרות העוסקות בהכשרת מנהלים ולימודי מנהל עסקים, לא עוסקות בתחום הזה, ואין להם שמץ של מושג מה זה?!

למה זה חשוב? ממגוון סיבות, שאחת מהן קשורה לאתגר הכי גדול שניצב לפני חברות כיום. השינוי. או הקצב שבו הוא מתרחש. שינוי מחייב גמישות, בראש ובראשונה מחשבתית.

כדי לצוף מעל גלי השינוי, להוביל ולהיות חלק ממנו נדרשים אנשים יצירתיים, המסוגלים לתת מענה לבעיות הצצות תדיר. נדרשים אנשים בעלי רמת מחויבות גבוהה ואכפתיות, המסוגלים לשלב ידיים יחד ולעבוד בשיתוף פעולה. אנשים בעלי תשוקה לעשיה שלהם.

יצירתיות, תשוקה, שיתוף פעולה, כל אלו הן מיומנויות שלא ניתן לנהל. הפרדיגמות הניהוליות המקובלות של לנהל, לשלוט, לבקר, לפקח, לא רלוונטיות עוד. אי אפשר לנהל יצירתיות ותשוקה, אלא רק לאפשר אותן.

מנהלי העשור הקרוב יהיו מנהלים מזן אחר. לא אלו שיודעים לנהל אלא אלו שיודעים לאפשר. לאפשר לאנשים לבוא לידי ביטוי, להפיק את המיטב שיש בהם. לאפשר סביבת עבודה המעודדת יצירתיות, תשוקה ושיתוף פעולה. כזו המאפשרת לעובד להגשים את עצמו באמצעותה.

האם אפשר ללמוד איך ליצור זאת? אפשר ללמוד הכל, בתנאי שיש ממול תלמיד שהוא פתוח ללמוד וזה חשוב לו ללמוד. תהליכי אימון למנהלים, כמו גם תהליכי פיתוח מנהלים הם בעלי ערך מוסף דרמטי בהוספת מיומנויות לארגז הכלים של עובד ומנהל.

מנהלי העשור הקרוב יהיו אלו שידעו איך להפסיק לנהל ולהתחיל להוביל. או במילים אחרות מנהיגים. החברות המובילות תהיינה אלו שתדענה להטמיע חדשנות ניהולית, המאפשרת לעובדים לממש את הפוטנציאל האישי שלהם במלואו. נדרשת שפה ניהולית חדשה, שבה אינטליגנציה רגשית, מודעות עצמית ומימוש עצמי הן מילות מפתח.

מנהל יקר, לא משנה כמה שורת הרווחיות מרשימה וכמה בעלי המניות מרוצים. מי שלא יבין שגמישות מחשבתית וחדשנות ניהולית הם גלגלי ההצלה שלו בים השינוי הסוער, יתכווץ או יעלם עם בואו של הגל הבא.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רובי שטיינר
אימון אישי ואימון עסקי לתוצאות מדהימות, בחיים ובעסקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רובי שטיינר

מאת: רובי שטיינראימון אישי25/07/111057 צפיות
המאמר יאפשר לכם להכיר חמישה מכנים משותפים למצליחנים ולבחון האם לדעתכם גם אתם יכולים ללמוד אותם במסגרת אימון אישי?

מאת: רובי שטיינרהפרעות קשב וריכוז22/05/111364 צפיות
הדרכת הורים "איך תלמדו את ילדכם להצליח" מאפשרת להורים ללמד את ילדם להצליח, למרות האתגרים של בית הספר. איך נותרים מענה אחר לגמרי לנושא של הפרעות קשב וריכוז ולמה אין שום קשר בין הצלחה בלימודים להצלחה בחיים?

מאת: רובי שטיינראימון עסקי22/05/111181 צפיות
אם חשבתם שאם ערכים אי אפשר ללכת למכולת, מומלץ לכם לקרוא בעיון את המאמר ולחשוב שוב. קורס מכירות "ללמוד למכור קל, פשוט ומהנה" מאפשר לבעלי עסקים ועצמאים להבין מדוע חברות המונעות ערכים הן המצליחות בעולם, ואיך בכלל לעשות את זה אחרת, לגמרי!

מאת: רובי שטיינראימון אישי - כללי21/01/111298 צפיות
איך הפך אימון אישי או מאמן אישי לטרנד כזה ומה אפשר להפיק מזה? מה זה מאפשר בכל הנוגע להגשמה עצמית?

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223279 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205112 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193174 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182909 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/172898 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172985 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica