חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שף אישי

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/20091049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כמה פעמים נאבקתם עם הסירים והכיריים? האוכל נשרף לכם דווקאביום שבו מגיע אורח חשוב לפגישת עסקים? או אולי בדייט השלישי שלכם הבטחתם לבשל לצדהשני ופתאום נזכרתם שחוץ מאורז אין לכם מושג איך מכינים כל דבר? ומה לגבי ארוחותבחגים בהן פתאום תורכם לארח את המשפחה? אז כדאי שתפסיקו להאבק, שף אישי יפתור את כל בעיות האוכלבחייכם. שף יגיע לביתכם ויכין לכם ארוחה בהתאם למאורע. אם זו פגישה רומנטית ישולבונרות לאווירה, אם זו מסיבה, אפשר שישתף אתכם בעבודתו בשילוב של בידור וסטנד – אפ,והכל לפי הצרכים שלכם. ארוחה של שף אישי כוללת מנות רבות, יכולה להגיע אף בצורההקלאסית של ארוחת גורמה של שבע מנות: מתאבנים, מרק, סלטים, מנה עיקרית, מגש גבינות,קינוח קר ומשקאות חמים. כמובן שמספר המנות נתון גם לבחירה, ומגש גבינות לא יוגשבארוחה כשרה (בהנחה שאחת המנות הייתה מנה בשרית). שף אישי קשוב לצרכים שלכם וגמישמספיק בשביל לתפור לכם את ארוחת החלומות ומקצועי מספיק בשביל הכנסת הטאצ'יםהיחודיים שלו לאוכל, כך שהחוויה תהיה שונה מכל אירוע לאירוע. אם נכחתם כבר באירוע עם שף אישי, בוודאי נוכחתם לגלות כיהתיבול אינו נמצא רק באוכל, אלא גם בהעברת האירוע, וכי הגשה היא כבר מזמן לא רקהצורה בה האוכל נמצא על הצלחת, אלא הגשת המופע המיוחד שתקבלו.
 



תגיות המאמר: שף, שף בבית, שפים, שף אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

FUNCHEF - www.funchef.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אסף

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091202 צפיות
כולנו מכירים את הסיטואציה הבאה: ימי ההולדת בגנים ובבתי הספר היסודיים נהיים להפקות ענק שרובנו לא יכולים להרשות לעצמנו, אבל לא משאירים לנו ברירה – אם לא נארגן אירוע רב מימדים, הילד שלנו יהיה זה שמסיבת יום ההולדת שלו לא הייתה הכי גדולה.

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091388 צפיות
כבר שנים שאתה קונה לה את אותן המתנות הבנאליות ושאת מארגנת את מסיבות הרווקות הצפויות מראש. אם גם לכם מתחשק פעם אחת להיות נועזים ולהפתיע, תוכלו להזמין מופע בישול הנעשה על ידי שף מקצועי. מופע בישול יתואם ייחודית לאירוע – ארוחה רומנטית, מסיבת הפתעה ליום הולדת, חגים ואפילו אירועים לילדים.

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091171 צפיות
מעטים מאיתנו יודעים כי המילה שף באה מקיצור הביטוי chef de cuisine שמשמעותו, בצרפתית – ראש המטבח. בצרפתית נהוג להשתמש במילה במובן הבוס, אולם בשאר העולם הכוונה היא לאחראי על יצירת התפריטים והמתכונים והמפקח על הבישול והסגל.

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091200 צפיות
כיצד לדעת אם שף טוב? בתשובה האוטומטית לשאלה זו, היא כמובן אם האוכל טעים, זה שף טוב. האמת הרבה יותר מורכבת מזה. שף המזמינים למופע בישול, או לסדנת בישול, צריך כישורים רבים מעבר לטבח מצטיין.

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091154 צפיות
רוצים לשדרג אירוע? כך תהפכו כל חגיגה לחוויה קולינארית מפתיעה ומהנה! שף פרטי הוא שף אשר מבשל עבור אנשים פרטיים, מציע הכנת ארוחות פרטיות ואינטימיות, לרוב למספר מועט של אנשים. שף פרטי יגיע אל ביתכם, מצוייד בכל המצרכים, לעיתים גם בצוות (בהתאם לגודל האירוע), והמכשירים שייצטרך ויבשל לכם ארוחה מהסרטים. חווית האכילה לא מסתכמת בארוחת ערב פשוטה – בהתאם לבקשתכם יוכל ללמד אתכם לבשל את המנה האהובה עליכם, ותוכלו גם לקחת חלק פעיל בבישול עצמו.

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091285 צפיות
כשתקבעו מסיבה ולה תזמינו מופעי שף, איך תדעו איזה סגנון מופע תרצו? עצרו לחשוב איזה קהל יהיה ומה המיקום, כך תדעו איזה סוג של מופעי שף תחשקו לראות. מופעי שף משולבים בתופים ובכלי הקשה יתאימו לקהל אנרגטני וצעיר בנפשו. כלי הנגינה יחולקו בין משתתפי האירוע, וכל משתתף יוכל לבחור אם לתופף או לרקוד. מופעי שף המלווים בתקליטן קריוקי יאפשרו לכם לשיר את כל מה שתרצו במהלך האוכל ולאחר אכילתו. אירוע זה מתאים לאירוע בעל מספר גדול יותר של אנשים – מעל ל20.

מאת: איציק אסףמשפחה וזוגיות - כללי19/07/091242 צפיות
אם גם אתן בשלהי שנות העשרים שלכן, קרוב לוודאי שביליתן במספר לא מבוטל של מסיבות רווקות בשנים האחרונות. ראיתן כבר הכל, שיחקתן את כל משחקי החברה הקיימים ושתיתן כל שתיה חריפה שבעולם. והנה, אחרי כל השנים האלו שהוזמנתן למסיבות רווקות שהיו מעוצבות ומאורגנות סביב נושאים שונים, הגיע תורכן להפיק את המסיבה שתגבור על כל אותן מסיבות בנאליות, ולעשות את החברה-הכי-טובה למאושרת לערב נוסף.

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183896 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183268 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174495 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164067 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152648 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142162 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica