חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גידול מחדש של השיער

מאת: עלי חטוקאינשירת שיער08/08/20111120 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשהשירמתחיל לנשור מהראש, רוב האנשים מתחילים לחפש תשובות, איך לרפאאת הנשירהולגרום לשיער לחזור מחדש. הרבה פעמים תראו מכירות של שמניםמיוחדים וחומריםותרופות שיבטיחו לכם גידול ממשי מחדש ותוצאות מדהימות.אבל האומנם? האםבאמת יש תרופה לנשירה לשיער ? שבאמת עובדת כמו ניסים ?התשובה היא כן ולא.הכול תלוי בנסיבות.

1– גברים שמתחילים לאבד את השיער בדפוס קבוע בקצב הדרגתי ובמיוחד אלושישלהם קרובים שקורה להם אותו מקרה, אז כנראה הינה מקרה התקרחות הגברית.למקרהזה יש המון תרופות דרך מרשם ושיטות ביתיות טבעיות להפסיק אתההתקרחות אשרמראות מקרי הצלחה בדרגות שונות. יש גברים שאצלם השיער יגדלמחדש כאילוהתחולל איזשהו נס ואחרים לצערנו יחוו חוויה הפוכה לגמרי. במקרההזה מומלץלדבר עם רופא שידריך אתכם לפיתרון הכי טוב שמתאים לכם.

2– נשירת שיער במקוטע. למקרה הזה ישנן סיבות רבות ומומלץ מאוד להתייעץעםרופא שיברר את הנסיבות לנשירה ויקבע איך לטפל במקרה שלכם ובסיבההספציפיתהזאת.

3– לפעמים זה דווקא עיצוב השיער שמתבסס על כימיקלים שגורם לנשירתהשיער.נשירה זו נגרמת לאחר שאותם כימיקלים מגיבים עם השיער ופוגעיםבזקיקי השיער,הפגיעה יכולה לבוא גם מחפצי עיצוב כמו רצועות פלסטיק ,רסטות וכדומה.והפיתרון למקרה הזה הוא פשוט להפסיק עם העיצוב שיער שפוגעלכם בשיער.

4– מקרים מסוימים קורים בגלל תרופות שהאנשים לוקחים או טיפולים שהםעובריםכדוגמא כימותרפיה. פה השיער גודל בחזרה בסוף הטיפול או במקרה וזהתרופותלאורך זמן ממשוך ניתן לבדוק אולי החלפת תרופה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר בריאות וטיפול החיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עלי חטוקאי

מאת: עלי חטוקאירפואה23/08/11892 צפיות
כאב גב הוא אחד הכאבים השני הכי שכיח אשר כל יחיד חווה בחייו אחרי כאב ראש. אי הנוחות אותו מביא הכאב לאדם מספיק כדי לשתק את האדם מפעולותיו הבסיסיות ביום יום, כגון – הפסד ימי עבודה, תנועה חופשית ואפילו יגרום לצורך לבדיקה רפואית בעניין.

מאת: עלי חטוקאיבריאות ורפואה כללי14/08/11967 צפיות
אין אחד שרוצה קמטים על פניו מוקדם מדי. להתחיל לטפח את עור הפנים יכול להישמע כמו נטל, אך הפנים שלכם שווים את כל הזמן שתשקיעו על טיפוחו ולייפות אותו. כי זה בעצם הזהות הייחודית שלכם.

מאת: עלי חטוקאינשירת שיער09/08/111260 צפיות
נשירת שיער היא בעיה שכיחה אצל אנשים כיום, גם לגברים וגם לנשים. למרות שנחשבת בעיה מתמידה, יש לנשירת שיער דרכים ותרופות שמצליחות להחזיר את צמיחת השיער באזורים שיש בהם נשירת שיער

מאת: עלי חטוקאיבריאות השן09/08/11998 צפיות
אם ניקוי והלבנת שיניים הייתה בקטע רפואה בלבד, לא היו בעולם מספיק רופאים כדי להספיק את הביקוש של מיליוני איש בעולם להלבנת שיניים,

מאת: עלי חטוקאידיאטה ותזונה08/08/111057 צפיות
תעשיית בריאות העור והיופי יש אלפי מוצרים של כדורים, משחות וקרמים שטובים מעור ונותנים לו גוון יפה ועוזרים לבריאות האור והם מוצרים מעולים, אך הדבר הכי חשוב כדי לשמור על העור בריא או תזונה נכונה.

מאת: עלי חטוקאיבריאות ורפואה כללי08/08/11978 צפיות
פציעה במקום עבודה מתחלקת לשני חלקים. פציעות שנגרמות לאחר זמן ממשוך ופציעות שנגרמות בפתאומיות מחפץ שנופל וכדומה, אותם פציעות פתאומיות קשה למנוע.

מאת: עלי חטוקאיבריאות ורפואה כללי08/08/111026 צפיות
ככל שאנחנו מתבגרים ומזדקנים, מערכות ההגנה של גוף האדם מתחילות להיחלש. השרירים והעצמות נהיות חלשות יותר ויכולות להתנגד לכאבים ולמכות פחות ככל שמזקנים יותר. עצם הזקנה הינה סיבה גדולה לכאבי גב כרוניים

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191627 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181616 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica