חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות נישואים ,גברים ומה שבניהם

מאת: שגיב אמרינישואין21/08/20111085 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת טבעת נישואים לגבר זהו נושא מורכב,  ישנם הרבה גברים שחווית הנישואין היא הפעם הראשונה בה הם קונים לעצמם תכשיט ,ובכלל הפעם הראשונה בה הם נכנסים לחנות תכשיטים ולא בשביל בת זוגתם.

טבעת נישואין אצל גבר זהו סימן ההיכר לכך הגבר שעומד לפני הוא תפוס. דבר שמעלה באופן אוטומטי את רמת האטרקטיביות שלו.

הרבה גברים חושבים שזה "לא גברי" לענוד טבעת נישואים ומסרבים לענוד אחת. מה גם שמבחינה דתית אין שום חובה לגבר לענוד טבעת נישואים, וזוהי המצאה של התקופה האחרונה בה יש התקרבות שיוונית בין נשים לגברים.

רק חבל שהגברים שמסרבים לענוד טבעת נישואים לא מבינים את חשיבות האטרקטיביות שבעניין,ועד כמה שהטבעת ה"לא גברית" הזאת מעלה את המניות שלהם אצל המין הנשי (ולאו דווקא אצל אשתך).

לכן בשביל להחמיא לכם לאגו הגברי, מומלץ לכל אחד ואחד מכם שבא בברית הנישואים,לממש את זכותו החוקית והמאושרת על ידי האישה איתה התחתנת ולרכוש לעצמו טבעת נישואין יפה,אחת כזאת שלא יורדת מהיד שמזכירה לך כל יום ולמשך כל היום מאיפה באת ולאן אתה הולך, (יותר נכון להגיד לאן אתה לא הולך..) .

אך כמו שציינתי מקודם,ישנם גם יתרונות לענידת טבעת נישואים, רמת האטרקטיביות שלך עולה מעצם היותך תפוס.כנראה שזהו טבעו של האדם...הוא רוצה תמיד את מה שאין, את מה שתפוס. אז הנה פה אתה נכנס למשוואה והופך בן רגע ל"מוצר" תפוס,לא מושג עד להודעה חדשה.

וכן,זה לא משנה אם בפועל את אטרקטיבי או לא (סביר להניח שלא) אך לפחות תוכל להתנחם באשליה שאתה כן ושמחכות לך עדת מעריצות שרק מחכות שנייה בו תתגרש בכדי שהן יוכלו לתחרות על ליבך הדואב. אז שנייה לפני שאתה מתחתן ועוד כשאתה רץ לבחור טבעת אירוסין... קודם כל הרבה מזל טוב ,תהיה חזק כן?

אשליות לחוד ומציאות לחוד, אך רק מעצם המחשבה שאולי יהיה מצב שהאשליה היפה שלך תתפוס, קח את עצמך לחנות התכשיטים הקרובה, תבחר לך את הטבעת הכי נוחה שתוכל לחשוב עליה תדמיין את עצמך בתור הגבר הכי אטרקטיבי עליי אדמות, כובש לבבות ולנטינו.

כי כנראה שבחיי הנישואים לא תרגיש ממש ככה, אז לפחות מה שיישאר לך ליהנות ממנה זו טבעת הנישאים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122140 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121408 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121547 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119971 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/111931 צפיות
מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים.....

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111393 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111878 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201598 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182079 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172031 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152391 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152400 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152054 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141904 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica