חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא מצליחה לרדת במשקל ולעשות דיאטה

מאת: טלדיאטה19/09/20111288 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למי מאתנו אין חברה קרובה שמנסה בכל דרך לרדת במשקל וכל פעם נשברת באמצע הדיאטה, ונשארת עם קילוגרמים על גבי קילוגרמים של אכזבות וייאוש. דיאטה זה תהליך קשה לכל אחת מאתנו. אנחנו מזדהות עם החברה שלנו ופשוט לא מבינות למה היא לא מצליחה לרדת במשקל.

אז זהו שהסביבה שולחת לחברה שלנו בעלת המשקל העודף מסרים סותרים. מצד אחד אומרים לה שהיא יפה מצד שני אומרים לה שהיא שמנה וזה לא מושך. כמו רבות מאתנו החברה שלנו מתעלמת מההערות הבונות ומתרכזת בפידבק החיובי-  היא בוחרת לשמוע רק את המחמאות על היופי שלה ולא מקשיבה לכך שהיא במשקל עודף ובסכנה בריאותית.

איך לרדת במשקל- קבוצת ירידה במשקל

אז מה לעשות? אנחנו יודעות שלחברה שלנו יהיה יותר טוב עם דיאטה- גם מבחינה אסתטית וגם מבחינה בריאותית. יש פתרון לבעיה שלנו ושל החברה שלנו. כדאי לנו מאוד להמליץ לחברה שלנו ללכת לקבוצת דיאטה.

תמיכה קבוצתית

קבוצת דיאטה היא כמו קבוצת תמיכה. משוחחים שם על הבעיות עם המשקל והרצון הגדול לאכול הרבה. בקבוצת הדיאטה ניתן להזדהות עם אנשים הדומים לנו, אנחנו יכולים לשתף, לייעץ ולקבל תמיכה גבית. כאשר אנחנו לוקחים חלק בקבוצה אנחנו רוצים להתאמץ בשביל הקבוצה וגם בשביל עצמנו. להיות חלק מקבוצה נותן לנו כוח ומעצים אותנו כיחידים.

היתרונות של קבוצות דיאטה

לקבוצת דיאטה יש יתרון נוסף שהוא מאוד משמעותי וזה התחרותיות שהיא מכניסה לתהליך בדיאטה. כאשר אנחנו הולכים כל שבוע לקבוצה שהמטרה בה היא להוריד משקל אנחנו לא רוצים להישאר מאחור עם המשקל העודף. אנחנו רוצים להיות כמו כולם ולהוריד במשקל ואף להצטיין. נכון זה נשמע רע אבל זה ממש אבל ממש לא.

כל אחד ואחת מאתנו שואף להיות הטוב ביותר. השתתפות בקבוצת דיאטה מדרבנת אותנו לקחת אחריות על המשקל שלנו ולהשקיע בעצמנו. בקבוצת דיאטה אנחנו מקבלים חברים וגם את עצמנו בחזרה. דרך הסתכלות על אנשים במצב הדומה לנו אנחנו לומדים על עצמנו ומסיקים מסקנות.  קבוצת דיאטה נותנת לנו רצון להיות הכי רזים אבל גם לתמוך בחברים שלנו בקבוצה.

נשים המעוניינות להתחיל לרזות ולרדת במשקל, מוזמנות לקרוא עוד על דיאטה לנשים בכל הגילאים. שיהיה בהצלחה!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183247 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183222 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183249 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182009 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181561 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה

מאת: אבי דוידידיאטה21/05/196600 צפיות
המלצות וטיפים לקראת דיאטה מהירה לגברים שמתחתנים בקרוב.

מאת: אבי דוידידיאטה08/01/196957 צפיות
עצות שימושיות לגברים שמחפשים דיאטה מהירה ללא תחושת רעב וללא הימנעות ממסעדות.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183527 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182761 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANדיאטה15/01/181741 צפיות
מהי הדרך הטבעית לירידה במשקל ואיך גם אתם יכולים להתחיל להוריד במשקל 3-5 קילוגרם בחודש מבלי ללכת לחדר הכושר ולהרעיב את עצמכם במשך ימים שלמים? הכירו את שיטת ההרזיה ששיגעה את המדינה. נטור דיאט היא מעל לכל ספק אחת מהדיאטות החמות ביותר אשר הצליחה גם להגיע לידם של הסלבס ולקבל פידבקים רבים על הצלחתם של אלו אשר הצליחו לרדת במשקל בדרך הטבעית.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181558 צפיות
מהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי ואיך השימוש במוצרי הרזיה ודיאטות שונות יכולים להשפיע עלינו בטווח הקצר ובטווח הארוך? האם קיים פתרון אחד שיוכל להתאים לכל אחד? קיבלנו שאלות רבות בנוגע לאנשים אשר מחפשים את הפתרון הטוב ביותר אשר יעזור להם גם להוריד במשקל וגם לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. אין ספק כי אלו הן רק חלק מהשאלות העתיקות ביותר אשר מניחות את דעתם של אלו החפצים בשינוי אמתי ומשמעותי בחייהם.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181462 צפיות
כמה זמן אתם כבר מנסים להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא? אם גם אתם חשבתם שניסיתם כבר הכל, חשוב שוב. כעת הדיאטה החדשה שהספיקה כבר לשגע את המדינה, יכולה להיות גם ברשותכם. דיאטת התרסיס או דיאטת הסלבס של נטור דיאט מציעה דרך חדשה להתמודד עם בעיית עודף המשקל. הודות לתרסיס ההרזיה והשימוש היומיומי בקפסולות, תוכלו גם אתם להוריד ממשקלכם באופן טבעי לאחר שתתחילו לאבד תיאבון ותרגישו תחושה של שובע ומלאות. אם כן, מה כדאי לדעת לפני שמתחילים ואיך זה עובד? הטיפים לירידה במשקל שיעזרו לכם להתחיל לחיות טוב יותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica