חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יחסי ציבור בדגש על האינטרנט

מאת: דניאל seoקידום אתרים23/09/2011776 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יחסי ציבור בדגש על האינטרנט

אחד הדברים שמטרידים את כל משרדי יחסי ציבור בזמן האחרון זה מה בדיוק עושים עם עולם האינטרנט. הרי הכוח המרכזי של משרדי י"חצ הוא מסורתית נמצא בעיתונות הכתובה ובמדיה המסורתית. לכן רובם לא מצליחים להבין מה בעצם אמורים לעשות עם עולם האינטרנט. מצד אחד כמובן שניתן להיכנס לתחום האינטרנט, מצד שני עולם האינטרנט כבר מלא במיליון ואחת חברות שעוסקות בתחום השיווק באינטרנט. לא באמת חסר אנשים שיפרסמו מאמרים באתרי מאמרים ועוד הרבה מאוד אנשים שייצרו לינקים נכנסים. את זה כבר יש הרבה מאוד.

נכון שתמיד ניתן להוסיף מימד של יחסי ציבור בהקשר של להכניס כתבות באתרים הגדולים, אך זה ככל הנראה לא יהיה מספיק. העניין הוא שמרד יחסי ציבור רגיל לעשות הרבה מאוד דברים שהם לא רק מאמרים אלא תרומה משמעותית לתדמית החברה אותה הוא מייצג. בוא ננסה להפעיל דוגמה דווקא מתחום שלא קשור בכלל לאינטרנט. משרד יחסי ציבור שמקבל על עצמו טיפול בחברה מסוימת, יכול לתת ערך מוסף מיידי וגדול מאוד.

כבר מהתחלה ניתן לייצר תדמית בעיני הלקוח עצמו- על ידי עיצוב לוגו, כרטיסי ביקור, ניירת משרדית וכל שאר הדברים שקשורים לנושא. הרי בניית תדמית זה חלק קריטי בעניין יחסי ציבור. ברגע שאבן הדרך הראשונה נמצאת במקום- אפשר להמשיך הלאה. כבר כאן ניתן לתת ערך מוסף אמיתי. לעומת זאת אתר אינטרנט קיים כבר, קשה מאוד לייצר ערך, הרי לוגו כבר קיים, כרטיס ביקור כבר קיימים, רק ליצור מאמרים כנראה שלא יעשה הרבה תועלת עבור הלקוח.

אז יש בעיה אמיתית שקשה מאוד למצוא לה פיתרון מהיר. חלק מהמשרדים ממשיכים לדבוק באסטרטגיה המסורתית של פעילות אוף ליין בשפה המקצועית וחלק מתקרבים יותר אל אולם האינטרנט. הבעיה הגדולה היא שאלו שנכנסים לעולם האינטרנט מתחילים לאבד את הזהות כמשרדי יחסי ציבור ומתחילים להיות משרדי אינטראקטיב. לכאורה זה דבר טוב, עם בעיה קטנה- הם מתחילים לאבד את המיתוג היוקרתי שלהם כמשרדי יחסי ציבור.

מצד שני בעיה אחרת, אלו שלא נכנסים לתחום וממשיכים לשמור על מיתוג מסורתי סובלים מירידה רצינית בהכנסה, מה הולך להיות העתיד? קשה מאוד לענות. העניין הוא שהמדיה זולגת לתוך האינטרנט, כך שיהיה קשה מאוד לשמור על פעילות שלא כוללת את הנישה הזו. מצד שני עדיין צריך לשמור על מיתוג אוף לייני מסורתי. בהחלט בעיה שיהיה צריך לתת עליה מענה. כנראה שהתחום הולך להתפצל לכאלו שלא יבחרו לעשות שינוי וכאלו שכן, השאלה היא מה יהיו התוצאות?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196122 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161898 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162145 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162094 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213443 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211717 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica