חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר יומי

מסחר יומי

אחת לתקופה אנו מתחבטים בשאלה מהו אופן שבו נגיע להון כלכלי רב בדרך המהירה ביותר בהיותינו חיים את שוק ההון? האם מסחר יומי בבורסה או השקעה בבורסה (השקעה ארוכת טווח) ?

מסתבר שאין לשאלה הזאת תשובה חד משמעית, או נכון יותר יש תשובה חש משמעית אלא שהיא תלויה בגורם שאותו אנו שואלים.

הלכתי לעשות בדיקה בנושא מה עדיף מסחר יומי בבורסה או השקעה ארוכת טווח בבורסה וחזרתי עם מסקנות ברורות למדי.  שניהם טובים באותה מידה אלא שצריכים לדעת מה נכון לאותה תקופה. נשמע משפט קצת גדול אך אני מיד אפרט לכם כך שתבינו אותי בבהירות.  על פי השקפת עולמי ואני מסמך על בדיקות שעשיתי לעצמי יש תקופות ארוכות שבהם השקעה בבורסה עדיפה משמעותית על פני מסחר יומי בבורסה ויש תקופה ארוכות אחרות שבהם המסחר היומי בבורסה עדיף משמעותית על פני השקעה ארוכת טווח בבורסה.

לאחר משברים גדולים וארוכים, כאשר מחירי המניות כולם זולים מאוד (קחו לדוגמא את משבר 2001 או משבר 2008) – לא ממש משנה היכן תשקיעו, אפילו אם תזרקו כמו קוף חיצים על הלוח ותדבקו בהשקעתכם 12-24 חודשים תניבו תשואות חלומיות. באותה תקופה סוחרי היום לא יכולים להתחרות במשקיעים כי אם תסגור את בסוף כל יום את עסקאותיך ותבוא לקנות את אותן מניות מחר אזי סביר שתשלם על אותן מניות מחיר גבוה יותר מהסגירה של אתמול. על כן, במצבים אלו אין מה לחפש במסחר היומי אלא השקעות בלבד!

מנגד, אם לוקחים תקופות ארוכות אחרות שיכולות להיות אפילו פרקי זמן של חודשים ארוכים בהם בבורסה יש מצב של דשדוש או מגמת ירידה הרי שאין למשקיעים מה לחפש בבורסה אלא אך ורק לסוחרי יום. במצב של גאות, אחרי גלי עליות של חודשים ארוכים בבורסה, המחסר בבורסה מתנהל בעצבנות, הסוחרים נוטים לסגור מהר יותר עסקאות מחמת הפחד מיום המחר. העצבנות הגבוהה הזו לא מותירה למשקיעים הרבה מקום אך פותחת צוהר רחב לסוחרי היום שאגב יודעים להרוויח גם מירידות.

למסחר היומי יש מקום של כבוד רב בבורסה. נכתבו על מסחר יומי בבורסה ספרים רבים, מאמרים והוא מקבל היום במה של כבוד בכל כלי התקשורת. הבעייתיות של המסחר היומי נעוצה בדרך כלל בכך שנדרשת לכך מיומנות רבה וגבוהה ולא לכל סוחר מתחיל יש את הכלים להצלחה במסחר. זאת אגב, בניגוד להשקעה ארוכת טווח בבורסה שהיא לא דורשת מיומנות גבוהה אם ידעת לקנות כשהבורסה בשיא המשבר.

מסחר יומי | מסחר יומי בבורסה | השקעה בבורסה | סוחר יומי | סוחר יום | סוחרי יום | מסחר תוך יומי | השקעה ארוכת טווח

 



תגיות המאמר: מסחר יומי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מסחר בבורסה

שוק ההון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"ח

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חשוק ההון20/07/121524 צפיות
מסחר של אופציות בינאריות, מסחר של אופציות בינאריות מסתמן כטרנד הבא של הסוחרים. היתרונות במחסר של אופציות בינאריות רבים מאוד:

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חשוק ההון26/04/121137 צפיות
מאמר זה עוסק בתחום של מסחר עצמאי בבורסה לעומת מסחר עצמאי ב CFD

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חבורסת ת"א30/11/111114 צפיות
כל סוחר המבצע מסחר בבורסה רוצה להתחיל את צעדיו הראשונים עם סכום מזערי ולפוך תוך פרק זמן קצר ככל האפשר לפחות ל"טייקון על" או "גורו השקעות". אך האם זה באמת אפשרי?

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חבורסת ת"א11/11/111198 צפיות
מסחר עצמאי בבורסה לפני שאני מתחיל להסביר לכם משהו על מסחר עצמאי בבורסה ראשית אני רוצה לנפץ כאן כמה מיתוסים הקשורים למנהלי תיקים מקצועיים:

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חבורסת ת"א11/11/111148 צפיות
מסחר בבורסה מי רוצה להיות עשיר ? כנראה שרובנו ! אך האם אנו עושים משהו מעבר לעבודה יומיומית? כנראה שרובנו לא עושים.

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חבורסת ת"א06/11/111183 צפיות
מסחר עצמאי בבורסה אין ספק ששטף המידע והתקשורת המפותחת עושה טוב לתחום המסחר העצמאי בבורסה ומצד שני מחסירה פעימה מליבם של מנהלי התיקים והקרנות למיניהם. סודות רבים שהיו שמורים שעבר לקבוצת מיעוט נחשפים יום אחר יום בכל ערוץ תקשורתי קיים ומגיעים ללב ליבו של כל בית בקלות רבה.

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חבורסת ת"א06/11/111212 צפיות
מסחר בבורסה נחשב תמיד לאחד מהתחומים היותר נוצצים בעולם. מי לא היה רוצה "לתת את המכה", "להתעשר בזריזות", לרוץ ולספר לחברה על הרווח הגדול שעשיתי בשבוע ימים על מניה שאפילו לא הכרתי את שמה.

מאמרים נוספים בנושא מסחר יומי

מאת: שלום כהןמסחר יומי13/07/161647 צפיות
רבים מאמינים כי מסחר בבורסה מבוסס על מזל בלבד, ממש כמו מילוי של טופס לוטו. עם זאת, במציאות המצב שונה בתכלית. למעשה, לפני שסוחרים בבורסה חשוב מאוד

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161457 צפיות
כיום, בעקבות התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, התחום של מסחר בבורסה השתנה באופן משמעותי וניכר. כיום, מסחר במניות ומסחר בבורסה בארץ ובעולם הפך להיות קל יותר מאי פעם, ואת רוב הפעולות ניתן לבצע באופן עצמאי...

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161490 צפיות
בעבר, כמעט ולא הייתה אפשרות לבצע מסחר עצמאי בבורסה, וזאת כיוון שלא הייתה נגישות למסחר והוא היה צריך להתבצע פיזית ממקומות מסוימים. עם זאת, כיום המצב שונה בתכלית. עקב התפתחות הטכנולוגיה ורשת האינטרנט, כיום ניתן לבצע...

מאת: avivroyמסחר יומי03/09/152466 צפיות
תחום האופציות הבינאריות הפך למרכזי בעולם המסחר הישראלי בשנים האחרונות. הגם שמדובר בתחום הנחשב לפשוט יותר מאשר תחומים מקבילים אחרים, הוא מציע מגוון רחב מאד של אפשרויות השקעה ומסחר

מאת: מסחר בינלאומימסחר יומי08/06/151660 צפיות
רבות דובר על שוק ההון, זהו שוק גדול ובו אפשרויות השקעה רבות וכמו כן שחקנים רבים המשתתפים בו. לדוגמה בתי השקעות, בנקים, חברות ביטוח, משקיעי פורקס ואפילו אתה שקורא כרגע שורות אלו.

מאת: רן טוביהמסחר יומי29/12/141783 צפיות
למה אינך זוכה עם הניתוח הטכני להצלחה שהובטחה לך מהמרצים שלך למסחר בשוק ההון? מדוע גם כשאתה מומחה ומיומן בניתוח - עדיין אתה חווה הרבה כישלונות? אז הנה עבורך חומר למחשבה...

מאת: רן טוביהמסחר יומי22/12/141643 צפיות
האם השימוש באוסילאטורים ואינדיקאטורים בביצוע עסקאותיך יביאו לך יתרון ויניבו עבורך הצלחה, או שמא דווקא כשתסתמך עליהם במסחר... כישלון - לשם הם יובילו אותך?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica