חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלות לאחים – מחיר אחד, שני נהנים

מאת: simply smartהורות17/11/20111287 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


עגלות לאחים הן הכרח המציאות במקרה של תאומים או תינוקות אחים הקרובים זה לזה בגילם. בטרם רכישת עגלות לאחים ישנה חשיבות מכרעת לבירור השאלה, האם העגלה המוצעת נושאת תווי תקן של היצרן והאם ישנה אחריות של היבואן.
טיבן של עגלות לאחים בא לידי ביטוי הן באיכות שלדותיהן והן בעיצובן ובגימור המוקפד שלהן. גלגלים מגומי מוקצף מהווים ערובה לנסיעה חלקה, רצופה ורכה; בולמי זעזועים ומנגנוני נעילה מאפשרים נסיעה גם במקומות שאינם מישוריים; גלגלים קדמיים שניתנים לסיבוב של 360 מעלות מאפשרים מעבר ונגישות לכל מקום.


עגלות לאחים מוצעות לכם, הצרכנים, עם תאי אחסון גדולים ומרווחים, לרבות סל תחתון ותאים נוספים בגב המשענת, אשר קל להניח בהן ציוד ולשלוף אותו בכל רגע. מי מכם שירצו עגלה עם עריסה שניתן לשטח אותה ל-180 מעלות ובכך לאפשר לתינוק לישון בתוכה בעת הטיול בחוץ יכולים לקבל את מבוקשם ללא חיפושים מיותרים. משענות נפרדות עם מנגנוני כוונון נפרדים וכיסוי גג נפרד מאפשרים להעניק תנאים מיטביים לכל אחד מן השניים היושבים בתוך עגלות לאחים.


עגלות לאחים – חשיבות הפרטים הקטנים:
בטרם אתם מחליטים לקנות עגלות לאחים מומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע. באמצעותם תוכלו להתוודע אל המחשבה שהושקעה בייצור עגלות לאחים בכדי להעניק לתינוקות בטיחות ונוחות מרבית, בין השאר באמצעות: חגורות בטיחות אשר לכל אחת מהן יש חמש נקודות עיגון ורפידות כתפיים, על מנת להקל ולשחרר את לחצן על התינוק ולמעשה למנוע כל לחץ.
ניתן לרכוש עגלות לאחים גם במסלול של ליסינג תפעולי, המאפשר לכם לשלם רק עבור חודשי השימוש בפועל. כאשר לא תיזקקו עוד לעגלות תוכלו להחזירן. אם וכאשר תרצו לקנות אותם או להמירן בטיולונים תוכלו לעשות זאת ללא קושי.



 



תגיות המאמר: עגלות לאחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216194 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212873 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215253 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131207 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131611 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131103 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131127 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214033 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204615 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204659 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201463 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201451 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201494 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201631 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica