חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למידה שוק ההון - א' ב' של הבורסה

מאת: simply smartשוק ההון27/11/20111008 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למידה שוק ההון מהווה תנאי הכרחי לפעילות בו. עדיפה ומומלצת מסגרת לימודית, שבה תלמדו את הנושא באופן מובנה, מסודר ושיטתי; מסגרת אשר לא תשים דגש רק על לימוד עיוני, הכרחי ביותר כשלעצמו, אלא תעניק לכם מתודות וכלים יישומיים לפעילות בשוק ההון לענפיו.

למידה שוק ההון מחייבת גישה שעיקרה – ראש פתוח. גם מי מכם שאין להם רקע, קל וחומר הכשרה, בתחום זה מסוגלים בהחלט ללמוד ולהשתלט בתוך שבועות או חודשים אחדים על הגרעין הקשה של המידע החיוני למי שמתעתדים להיכנס לשוק ההון.

למידה שוק ההון יכולה להיעשות ממקורות שונים. גם אם אתם לומדים במכללה המכשירה אתכם לפעילות בשוק ההון, אל תסתפקו רק במסגרת הלימודית הרשמית. שאבו מידע מכל מקור אפשרי, לרבות מאתרי האינטרנט השונים וממדורי הכלכלה בעיתונים היומיים, אשר בכולם יש תת מדור במדור הכלכלה המיועד כולו לנעשה בשוק ההון.

למידה שוק ההון תנאי הכרחי להשתלבות בו:

מדובר בתהליך לימודי מדורג, מודולארי, שבו יש חשיבות מכרעת לתכני הלימוד ולסדר שבה הם נלמדים. כמו מבנה שחוזק יסודותיו קובע את חוזק המבנה כולו, כמו גם את מידת עמידותו בפני זעזועים שונים, כך גם למידה שוק ההון: לא ניתן להקדים את הטפחות ליסודות. את היסודות יש להניח היטב, באופן מדוד, סימטרי, כדי שייווצר בסיס ידע מוצק.

למידה שוק ההון מהווה כרטיס כניסה חיוני למי מכם שמתכוונים ומייעדים עצמם להשתלב בשוק ההון. מסגרת לימודית מסודרת מאפשרת לכם לשאול את המרצים כל שאלה. במסגרת זו תתנסו בסימולציית מסחר, אשר תאפשר לכם לבחון עצמכם בדרך של ניסוי וטעייה. כיתת הלימוד היא המקום שבו לגיטימי לשגות. עדיף שתטעו כאשר אתם פועלים 'על יבש', בתנאי מעבדה.





 



תגיות המאמר: למידה שוק ההון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216195 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212873 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215253 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131207 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131611 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131103 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131127 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214097 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193458 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193244 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910557 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193002 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182843 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181754 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica