חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליווי פיננסי לעסקים – יהודה פרקש

מאת: eyalfatranדיני עסקים28/11/20111904 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ליווי חברות  - כרואה חשבון מנוסה ובעל משרד רואי חשבון, יהודה פרקש ממליץ: "במהלך עבודתי אני נפגש עם בעלי חברות שנקלעו לקשיים פיננסיים. אני פוגש אותם בשלב כזה או אחר של תהליך התדרדרות, ומניסיוני, ככל שהם מטפלים בבעיה מוקדם יותר, בטרם ננקטו הליכים משפטיים - כך גדל הסיכוי להבריא את החברה. ליווי פיננסי בשלב מוקדם, מאפשר לעסק ליהנות ממגוון פתרונות, וכך גם גובר הפוטנציאל למזעור הנזק".

ליווי חברות הוא שירות שניתן על ידי רואי חשבון והוא כולל: ניתוח של המצב הפיננסי, בחינת פתרונות, וכמו כן גיבוש וניהול תוכנית הבראה. לעסקים שכבר נמצאים בהליך משפטי כגון: "הקפאת הליכים", "פירוק", או "כינוס" – ממנה בית המשפט מלווה ("מנהל מיוחד" או "נאמן").

ליווי חברות בפעילות דירקטוריון - הדירקטוריון (נקרא גם מועצת מנהלים, חבר נאמנים, או חבר מנהלים) הוא הרובד הניהולי הבכיר ביותר. סמכויותיו נגזרות מחוק החברות ומתקנון החברה. מתפקידו של הדירקטוריון להתוות את מדיניות החברה, לפקח על פעילות המנכ"ל, לקבוע תכניות פעולה, ולגבש תכנית מימונית כדי ליישם אותן.

לדירקטוריון יש תחומי אחריות נוספים, ביניהם, בדיקת  מצבה הכספי של החברה, וקביעת מסגרת אשראי. רואה חשבון יהודה פרקש: "חברי הדירקטוריון הם מנהלים מנוסים עם רקע מקצועי מתחומים שונים, כולל התחום הפיננסי.

יחד עם זאת , כמו בכל תחום, גם בתחום הפיננסי יש תתי התמחויות, ויתכן שהסיטואציה של החברה דורשת ידע מסוים שאין בדירקטוריון. בנוסף, רואה חשבון חיצוני יכול להיות יותר אובייקטיבי, וכך לאתר סוגיות שאולי היו סמויות מעיני מנהלים אחרים".

ליווי וייצוג מול גופים פיננסים - שירות זה כולל פעילויות מול גורמים כגון: בנקים, רשויות המס, ביטוח-לאומי, ועוד.

יהודה פרקש: "ישנם בעלי עסקים שרואים במערכות הללו מנגנונים רבי עוצמה. וכאשר העסק נקלע לקשיים פיננסיים, הקושי להתמודד איתם עשוי לגבור אף יותר.

כך למשל, משא ומתן עם המערכת הבנקאית יכול להפוך לאתגר, במידה ואין ללקוח (בעל העסק) הבנה מספקת של המערכת הכלכלית". בעת משא ומתן, הבנק עשוי לקבוע קריטריונים נוקשים. מתפקידו של המלווה או המייצג (רואה חשבון) לרכך את הדרישות, לנהל משא ומתן, ולהגיע לפתרונות האופטימאליים עבור הלקוח.

 



תגיות המאמר: רואה חשבון, יהודה פרקש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איל פטרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyalfatran

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171906 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: eyalfatranחקלאות06/10/171371 צפיות
אז לפני שאתם חושבים מה תרצו שיהיה בחצר, בדקו את גודל השטח ואז תוכלו להתחיל להגדיר מה אתם רוצים, כאשר האפשרויות הן רבות ומגוונות: שטח דשא, גינת תבלינים, עץ הדרים, בריכה, מפלי מים, פינת ברביקיו, בריכה, שביל אבנים, פינת ישיבה, פסלים מעוצבים ועוד.

מאת: eyalfatranנדל"ן20/07/121480 צפיות
התיקון השלישי לתמ"א 38 מביא עמו רוח חדשה ואופטימית שמציתה תקווה גדולה בנוגע להצלחת התכנית המבורכת שעד היום, למרות שיצאה לאוויר העולם לפני קרוב לשמונה שנים לא הצליחה להתרומם מן הקרקע ולהמריא. על מנת להבין לעומק את מהות התיקון השלישי לתכנית נסקר בקצרה את ההשתלשלות שלה עד לנקודת הזמן בה בוצע התיקון השלישי.

מאת: eyalfatranאדריכלות06/07/121494 צפיות
כל ילד מודע לעובדה שמדינת ישראל התברכה במיקום מעניין, לטוב ולרע. הכוונה במקרה המדובר היא לא כמדינה יהודית בגוש מדינות ערביות אלא כמדינה ששוכנת על השבר הסורי אפריקאי על כל המשתמע מכך. בעקבות רעידות אדמה שמתרחשות בעולמנו וגובות את חייהם של מאות אלפי קורבנות נראה שהדי רעשי האדמה הגיעו עד לבית המחוקקים שלנו שם הצליחו להזיז דברים

מאת: eyalfatranשוק ההון16/12/111711 צפיות
החלטתם שאתם רוצים להשקיע בבורסה? כדאי שתתייעצו עם מקצוענים. שוק המניות יכול להיות לעיתים אכזרי לאלו שלא מכירים אותו. התקופה העכשווית מאפיינת בחוסר יציבות בשווקים הפיננסים כאשר מגמות מרבות להשתנות. ישראל מאוד תלויה בשוק הבינלאומי, כרגע נראה שאירופה נמצאת במרכז הדאגות

מאמרים נוספים בנושא דיני עסקים

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים22/07/222386 צפיות
תוספת בניה היא הוספת שטח או קירוי שטח למבנה קיים ,בניית גדר, בריכה, הצבת ג'קוזי, סגירת מרפסת, פרגולה ועוד. זכויות הבניה של כל קרקע נקבעות בתכנית בניין עיר (תב"ע) והן מפרטות את היקף הבניה האפשרי במבנה. במקרים מסוימים, החוק מאפשר לבקש הקלות בהגשת בקשה לתוספת זכויות בניה וקווי בניין, הנתונות לשיקול דעת הוועדה המקומית. במידה וקיימות זכויות בניה שטרם מומשו במבנה – תוכלו לבקש מהועדה המקומית לתכנון ובניה היתר בניה לתוספת בניה, עד הגודל המותר לפי התב"ע. במידה ואין זכויות בניה לפעמים ניתן לבקש לנייד(לרכוש) זכויות בנייה מבעלי זכויות.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים22/07/222349 צפיות
מהו רישיון עסק? על פי חוק רישוי עסקים תשכ"ח-1968, כל עסק הטעון רישוי בצו רישוי עסקים חייב ברישיון עסק לפתיחתו ולניהולו. רישיון לניהול עסק הינו מסמך הניתן על ידי העירייה המתיר את פתיחתו וניהולו של עסק לפי חוקים, תקנות ותנאים מכוח חוק רישוי עסקים. הרישיון ניתן לבעלי העסק המנהלים בפועל את העסק או האחראים לניהולו (אין קשר הכרחי בין בעלי העסק ובעלי הנכס). הבעלות של העסק מוגדרת לפי הרשום בטופס הרישיון שהוצא מטעם העירייה.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים29/03/21812 צפיות
בתאריך 10.7.18 הצביעה מליאת הכנסת על תיקון 34 לחוק רישוי עסקים. הרפורמה הנוכחית ברישוי עסקים, הקרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" מטרתה ליצור: איזון בין המטרות של חוק רישוי עסקים - שמירה על הציבור מפני נזקים (בריאותיים, בטיחותיים, סביבתיים וכד') - לבין עידוד הפעילות הכלכלית במשק וצמצום הפגיעה בעסקים. רפורמה זו היא בעצם המשך ישיר לרפורמה של 2012 ומשלימה אותה. גולת הכותרת של הרפורמה ב-2012 היא ההבנה שבכדי לייצר לבעלי העסקים וודאות, שקיפות ונגישות לדרישות החלות עליהם, יש לפרסם מפרטים אחידים. הרפורמה הנוכחית שואפת לשפר ולייעל את תהליך הרישוי, ובעצם יש לומר תהליכי הרישוי, משום שהיא מגדירה תהליכי רישוי שונים המותאמים לסוגי העסקים השונים ומכאן שמה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" פעימה ראשונה של הרפורמה נכנסה לתוקף ב-1.1.19

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים04/01/211079 צפיות
מדריך אודות עבודות הפטורות מהיתר בנייה מדריך זה מפרט את סוגי העבודות והמבנים הפטורים מהיתר בנייה, על פי תקנות התכנון והבנייה (עבודות ומבנים הפטורים מהיתר), התשע"ד – 2014.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים04/01/211016 צפיות
על פי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לרישוי עסקים במבנים שאינם מוסדרים, במקביל לבדיקת גורמי הרישוי השונים, המחלקה לתכנון ולרישוי הנדסי בודקת אם הבקשה תואמת את דיני התכנון והבנייה בנושאים הבאים: חוקיות המבנה והיתר הבנייה. באם אין היתר בנייה – מידת העמידה בהגדרות המאפשרות רישיון עסק ללא היתר בנייה. התאמת השימוש בנכס לייעוד המבנה על פי היתר הבנייה ותכנית בניין עיר (תב"ע).

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201065 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201242 צפיות
ישנם אנשים רבים שמצאו הצלחה על ידי השקעה ברכוש מסחרי. אין שום קסם בלספק לך חיים מצליחים. תזדקק לידע עובד בנושא נדל"ן, להיות בעל ניסיון בשוק וניסיון בענף. מאמר זה מכיל כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל בהרפתקה שלכם ללמוד יותר על הפעלת נדל"ן מצליח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica