חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חזיות הנקה מידות גדולות

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה10/12/20111721 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חזה גדול נחשב בדרך כלל לדבר חיובי בחברה שבה אנו חיים, אך מבחר החזיות שניתן למצוא במידות גדולות מצומצם הרבה יותר מחזיות בגדלים ממוצעים. חזייה במידה גדולה צריכה לתת מענה לדרישות מיוחדות של תמיכה בחזה, בנוסף לשאיפה לשמור על מראה אסתטי ומושך של החזה. וכשמגיע הרגע שבו כבר נדרשים לרכוש חזיות הנקה מידות גדולות יכולות כבר להוות קושי של ממש לנשים רבות.

בעלות חזה גדול מתקשות בדרך כלל למצוא חזיות שיתאימו להן, וכשמדברים על חזיות הנקה מידות גדולות מהוות בעיה גדולה אף יותר. לא בכל חנות המוכרת חזיות מיוחדות תוכלי למצוא את חזיית ההנקה שתתאים לך ולתינוקך, וחיפוש לא מאורגן יכול לבזבז זמן יקר ולהיות כרוך בשיטוטים והתרוצצויות רבות, בדיוק בתקופה שלאחר ההיריון, תקופה שבה חשוב לנוח ולהישאר כמה שאפשר בסביבה ביתית רגועה.

מתכוננים מראש לקניית חזיית ההנקה

כדי למנוע את כאב הראש שבחיפוש חזיות הנקה במידות גדולות כדאי להקדיש את הזמן לחיפושים לפני הלידה, כשכמובן ככל שמקדימים כך טוב יותר. לא כדאי לדחות לרגע האחרון את המשימה, כיוון שבחודש תשיעי הכוחות הפיזיים של האישה כבר אינם בשיאם. בעיקר כשמדובר בהריון ראשון ועדיין אין ניסיון בתחום של חזיות הנקה, חשוב לתכנן את הקניה מראש ולבוא מוכנים עם הידע הדרוש לגבי החזיה.

לפני שהולכים לקנות חזיות הנקה במידות גדולות חשוב מאוד לוודא מהי המידה הדרושה. בעיקר כשמדובר במידות גדולות ישנם הבדלים לא קטנים בין מידה למידה, כשחזייה במידה הלא נכונה היא לא רק בלתי נוחה אלא עלולה גם לגרום בנוסף לאי הנוחות גם לעייפות וכאבים באזור החזה. אפשר למצוא באינטרנט טבלאות מפורטות המסבירות כיצד לחשב בדיוק את מידת הקאפ וההיקף אשר מתאימים לכל אחת, ומומלץ לעשות שימוש בטבלאות אלו.

לא מתפשרים על החזיה

ישנם מספר סוגים של חזיות הנקה במידות גדולות הנבדלים זה מזה באופן התמיכה ובעיצוב. לא מעט חזיות מורכבות מברזלים אשר תומכים בחזה, אך נשים רבות מעדיפות דווקא את החזיות בהן לא נעשה שימוש בברזל כדי להגביר את התחושה הטבעית. גם אחרי הלידה עדיין מבקשות נשים רבות להמשיך ולהרגיש מושכות וחושניות, ואין שום סיבה לוותר על רצון זה. משום כך כדאי להתעקש ולחפש את החזיה שתיתן לך באופן אישי את התחושה הנעימה.

ולסיום כמה מילות עידוד. גם אם בתחום של חזיות הנקה מידות גדולות יכולות לאלץ אותך להיכנס למסע חיפושים, הרי שכיום אפשר לקיים את החלק העיקרי של חיפוש זה באמצעות אתרי אינטרנט המציעים קטלוגים של חזיות הנקה המיועדות לנשים בעלות חזה גדול. ובנוסף לאפשרות למצוא חזיות במידות גדולות אפשר למצוא באינטרנט גם אתרים בהם כותבות נשים אשר שותפות ל"צרה" זו, חולקות עצות מעשיות ובאופן כללי יגרמו לך להרגיש שאינך לבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195527 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195894 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192033 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191678 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141401 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144638 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141495 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214424 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201470 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192033 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182407 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181622 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181578 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172297 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica