חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מכינים עוגת גבינה חלומית?

מאת: Tal Zolbergמתכוני קינוחים18/12/20118361 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט ואין אחד (או אחת) בינינו שלא ישמח להתענג על עוגת גבינה נימוחה וטעימה, אם בתור קינוח מפנק לאחר ארוחה טובה או לצד כוס קפה של צהריים. מתכונים כאלה הם מהסוג המבוקש ביותר.

אכן, עוגות גבינה נמנות על אחת מן סוגי העוגות הביתיות הפופולאריות ביותר, דבר אשר נובע בעיקר מטעמן הנהדר, מרקמן הקטיפתי – כל זאת בשילוב הפשטות היחסית הגלומה בהכנתן.

אז איך מכינים עוגות גבינה בעלות מרקם קטיפתי וטעם נפלא?

צירפנו לכם מתכון קל ופשוט להכנת עוגת גבינה טעימה ופשוטה, במרק קטיפתי ומפנק.

מצרכים להכנת עוגת גבינה

· חומרי הגלם הדרושים להכנת תחתית הבצק

o 100 גרם חמאה אמיתית לא קרה (עדיף בטמפרטורת החדר)

o 1 ביצה.

o 1/2 כוס סוכר.

o כוס קמח.

o גרידת לימון – שתי כפות.

· חומרי הגלם הדרושים להכנת בלילת עוגת גבינה

o גבינה 9 אחוז -750 גרם

o קרם פרש - 200 מ"ג

o 1/2 כוס סוכר.

o 5 ביצים.

o 4 כפות קמח (תופח)

תהליך ההכנה

· תהליך הכנת בצק העוגה

o תחילה יש לערב את כלל חומרי הגלם של הבצק וללוש אותו עד לקבלת אחידות בבצק.

o רידוד הבצק על פני תחתית תבנית בעלת קוטר  של כ 26 ס"מ (פחות או יותר).

o לאחר סיום הרידוד, יש להכניס את התבנית עם הבצק לתנור שחומם מראש לחום בינוני (180 מעלות) ולאפות במשך כעשר דקות. חשוב לשים לב שהאפייה תתבצע ללא קבלת צבע (כמידת האפשר).

· תהליך הכנת הבלילה

o תחילה יש להקציף את החלבונים בצירוף הסוכר עד לקבלת קצף אחיד

( חשוב להקפיד שהקצף לא יהיה "חזק" מדי).

o לאחר מכן, מערבבים בקערה נוספת את הקמח, החלמונים, הגבינה והקרם פרש עד לקבלת תערובת אחידה.

o לאחר מכן יש לערבב את הקצף עם התערובת בתנועות עטיפה (קיפול) אחידות עד לקבלת תערובת אחידה.

o לסיום, יש לצקת את התערובת על הבצק האפוי חלקית ולהכניסו לתנור שחומם מראש לכ200 מעלות ולאפות כרבע שעה. לאחר מכן, יש להנמיך את חום התנור ל 180 מעלות ולאפות למשך 40 דקות נוספות. ניתן לבדוק האם בתום זמן האפייה אכן עוגת גבינה מוכנה על ידי שימוש בקיסם - מחדירים לבטן העוגה ובמידה והוא יוצא יבש, העוגה מוכנה. לאחר שהעוגה מוכנה יש להשאירה בתנור הכבוי לשהות נוספת של כ 20  דקות.

סיכום

עוגות גבינה מהוות פתרון טעים, חגיגי ופשוט לשלל אירועים. המתכון המצורף מהווה דרך מנצחת להכנה פשוטה של עוגה בעלת מרקם קטיפתי אשר תזכה אותך במחמאות רבות. חשוב לציין, כי ככל עוגה אחרת גם כאן ניתן ואף רצוי לשלב טאצ' אישי ולשכלל את המתכון ולשדרגו על ידי תוספות שונות, כדוגמת ציפויי פירות, קצפות ושוקולד.

 



תגיות המאמר: מתכונים, עוגות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Tal Zolberg

מאת: Tal Zolbergשוק ההון09/10/121125 צפיות
כל מי שמתעניין בתחום ההשקעות בשוק ההון בדגש על המשק הישראלי, כבר מכיר אותה. מדובר על שותפות מוגבלת לפעילות שעיקרה חיפושי נפט וגז טבעי בדגש על הפקתם בישראל. השותף הכללי בשופתות הוא רציו חיפושי נפט בע"מ והשותף המוגבל הוא רציו נאמנויות בע"מ. השותפות המוגבלת נחתמה לפני קרוב לשני עשורים, בשנת 1993 בסוף ינואר. יחידות ההשתתפות של השותפות רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

מאת: Tal Zolbergטלוויזיה01/05/121242 צפיות
אין זה סוד כי בעבר חברות הכבלים היו מתנהלות בצורה מסורבלת מעט, ונראה היה שאומנם היו להן כוונות מאוד טובות, אך היה מרחק לא קטן בין כוונות ובין מעשים.

מאת: Tal Zolbergשוק ההון27/03/121218 צפיות
בחירת בית השקעות לניהול תיק ההשקעות שלנו אינה פשוטה, במיוחד אם איננו בקיאים בהשקעות הון, ובאפיקי ההשקעה השונים. כדי להחליט את ההחלטה הנכונה ביותר עבורנו, חשוב לאמוד את יכולות בית ההשקעות מאספקטים שונים, שיקלו עלינו בשקלול כל הנתונים על בית ההשקעות ועל הבחירות הנכונות.

מאת: Tal Zolbergמתכוני מתוקים22/03/129647 צפיות
כל חובבי השוקולד פוקחים עיניים ומזילים ריר למראה טראפלס עגלגל. הטראפלס הם כדורי שוקולד איכותיים, טעימים מאוד במיוחד למי שאוהב שוקולד מריר. אבל מה ההבדל בין הטראפלס לכדורי השוקולד שכולנו מכירים עוד מילדות? איך מכינים טראפלס? האם אפשר להכין טראפלס לילדים?

מאת: Tal Zolbergשוק ההון23/02/121344 צפיות
חברת בזק, חברת התקשורת המובילה בישראל, הנה חברה שהחזיקה במשך שנים רבות במונופול על תחום הטלפוניה הנייחת בישראל. חברת בזק הייתה נותנת השירותים המרכזית בארץ אשר גזרה את נתח השוק המשמעותי ביותר בתחומה. בתחילת שנות השמונים היא הוקמה כחברה ממשלתית ומתוקף היותה כזו, היא גדלה בצורה מהירה מאוד ופרסה זרועות של שירותי טלפוניה ואינטרנט בכל הארץ.

מאת: Tal Zolbergמתכונים ואוכל - כללי22/02/121507 צפיות
לאחרונה ישנה חשיפה מוגברת של מתכונים לבישול ואפיה באמצעי התקשורת, לרבות תוכניות טלוויזיה ואתרי אינטרנט שונים. בעבר היינו רוכשים ספרי מתכונים בנושאים שונים כגון: בישול, אפייה, עוגות, בשר, פשטידות וכו'. כיום, מידע זה זמין לכל המעוניין ברשת האינטרנט ושפים רבים חושפים את המתכונים שלהם לציבור הנרחב בחינם.

מאת: Tal Zolbergיופי וטיפוח - כללי21/02/121023 צפיות
עבור כל אישה בעולם, טיפוח אישי הוא חלק משגרת היומיום. טיפוח אישי הוא כמו סעיף חובה בחייה של האישה, ועל כך היא מוציאה כסף רב ומשקיעה מאמצים רבים, הן בבחירת מוצרי הטיפוח הנכונים לה, הסתגלות לשגרת הטיפוח המתאימה עבורה ושדרוג המראה שלה, כמעט בכל יום מחדש. כאמור, נשים רבות מוציאות כסף רב על מוצרי טיפוח, אך לעיתים סוד הטיפוח הוא בדברים הקטנים, בפעולות היום – יומיות שכל אישה עושה, ואם היא תעשה אותם נכון, היא תצליח לשמור על הטיפוח האישי שלה לאורך כל חייה.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני קינוחים

שני מתכונים קלים לעוגיות שאפשר להכין יחד עם הילדים, או אפילו לאפשר לילדים להכין בעצמם.

מאת: אריאל בן-נוןמתכוני קינוחים28/04/132494 צפיות
כאשר יש מכונת קפה משרדית במשרד, אז הכנת הקפה לוקחת פרק זמן קצר מאוד. כדקה אחת. מכונת קפה משרדית בנויה בצורה מאוד מתוחכמת. יש בה טכנולוגיה מודרנית מעולה. הקפה נעשה בצורה אוטומאטית. מניחים את הקפסולה במקום המתאים. סוגרים את המכונה לוחצים על כפתור, ותוך זמן קצר הקפה ממלא את הכוס.

מאת: shmolikמתכוני קינוחים19/03/132179 צפיות
מתכון נהדר לעוגיות שוקולד צ'יפס נהדרות.

מאת: דן גולמתכוני קינוחים16/12/128219 צפיות
בימים אלו גם אתם יכולים להשפיע על טעמי שוקולד הפרה. הכוונה היא לאתר שטראוס שלי שבו אתם יכולים להציג את הרעיונות שלכם לשוקולד פרה. יש אפילו סיכוי שיום אחד תראו את המוצר שלכם על אחד המדפים בפיצוציה הקרובה. כי עלית בהחלט רוצה שזה יקרה

מאת: ורד טויןמתכוני קינוחים27/11/128468 צפיות
כיצד מכינים עוגות בצק סוכר עם טעם נפלא וחזות מרהיבה? מה השלבים השונים שיש לעשותם ועל מה חשוב להקפיד על מנת לא לבע טעויות גורליות בדרך? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני קינוחים31/10/128389 צפיות
עוגות בצק סוכר משמחות לבב אנוש וגורמות לכל אירוע להיראות צבעוני ועליז הרבה יותר. במאמר זה נציג לכם המלצות ורעיונות עיצוביים מקוריים במיוחד להעשרת האירוע שלכם עוד יותר!! מזל טוב!

מאת: משה אלוןמתכוני קינוחים02/10/1210630 צפיות
רבים חוששים לאפות בגלל דאגתם שהעוגה תצא נמוכה או שתיפול באמצע האפייה. למרות שנראה לכם שמדובר בעניין של כישרון לא כך הדבר: מדובר בעניינים טכניים של בישול ואפייה, ואפשר ללמוד אותם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica