חפש מאמרים:
שלום אורח
31.03.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

GET REAL - ייעוץ רב ערוצי

מאת: מאיראימון עסקי10/01/2012752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בסיס ההנחה היא כי אדם מנהל את העסק שלו כמו איש פרטי ומנהל את החיים הפרטיים שלו כמו עסק. בעבר נאמר לנו להפריד בין חי העבודה לחיי העסק אבל כפי שמחקרים רבים הראו מחזור חיי העסק הוא דומה מאוד למחזור חיי האדם כפי שמצוין בדיאגראמה של אדיג'ס. ההפרדה אצל בעלי עסקים נעשית כה דיכוטומית שהם שכחו כי דומים הם. שילוב מוצלח בהתנהלות בין שני מרכיבים אלה יכולה להביא להצלחה כפולה בשני המישורים הללו.

על מנת לחבר בין שניהם יש כמה שלבים שחייבים לעבור. הראשון והחשוב בין כולם הוא נקרא במונחים עסקיים/פסיכולוגיים – GET REAL.

ייעוץ עסקי רב ערוצי הינה שיטת ייעוץ חדישה המשלבת מספר עולמות תוכן שביחד עוזרים למנהל להבין טוב יותר את הסביבה העסקית הפנימית וחיצונית שבו הוא נמצא. שיטה זו מטפלת ב"צוואר הבקבוק" האישי והארגוני שמונע צמיחה עסקית. אחד השלבים הראשונים שיש להתמודד איתם נקרא GET REAL"".

מה המשמעות של המושג GET REAL?

המושג מאפיין את הסביבה העסקית הפנימית וחיצונית האמיתית של החברה. כלומר, איפה אנחנו ביחס למתחרים שלנו, האם התפיסה של הסביבה העסקית את החברה שלנו תואמת את התפיסה שלנו על עצמנו? האם אנחנו מנהלים נכון? האם האנשים בחברה שלנו הם האנשים הנכונים? מה חסר לנו כדי לצמוח (לא כל הזמן התשובה היא לקוחות), מה היית משפר/משנה/משאיר? האם אני מצליח כמו שאני חושב או שזו רק תפיסה עצמית? בקבלת החלטות אני לרוב פועל מ:פחדים,ביטחון עצמי, יהירות, תחושות, רציונאל? האם אני יודע לזהות אותם בזמן קבלת ההחלטות? כלומר, תבין מה מצבך באמת!. מסגרת GET REAL אנו חוקרים בצורה כנה את העסק ונותנים תשובות יעילות שניתנות ליישום.

השפעת שיטת GET REAL על פיתוח העסקי?

לרוב, פיתוח עסקי נכון נעשה כאשר ישנה מוכנות ארגונית לשינוי וצמיחה. מוכנות זו חייבת להיות בכל רובד עסקי קיים. קודם כל, צרים לקבל החלטה אסטרטגית שהעסק מוכן להשקיע את המשאבים כדי ליצור צמיחה. לאחר קבלת ההחלטה יש לבחון את העסק על כל היבטיו כפי שתואר בשיטת GET REAL. משזה בוצע יש להכין תוכנית אסטרטגית שתכלול אבני דרך אסטרטגיים. עבודה שיטתית על מוכנות עסקית, בניית תוכנית אסטרטגית ויישומה ההדרגתית יאפשרו פיתוח עסקי נכון ובר קימה לאורך זמן מבלי שהעסק יצטרך להתמודד עם סיכונים גדולים מדי.

בסוף יוצאים עם תוכנית אסטרטגית בעלת מספר מטרות ויעדים לטווח הבינוני והארוך. הגדרת היעדים יחד עם הבנת הסביבה העסקית, שינויים ארגוניים ושחרור חסמי "צוואר בקבוק" כל אלה מסייעים לצמיחה עסקית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אקסלנט BD שמה לעצמה מטרה לעזור במכירות שטח לעסקים על מנת להגדיל את הרווחים.

אנו מספקים שירותי מכירות שטח במיקור חוץ על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר ולהגדיל לכם את הכנסות . 

אנו מאמינים כי כיום עסקים זקוקים יותר לעזרה מעשית. עסקים רוצים תוצאות ובצדק.

לכן אקסלנט פיתוח עסקי פיתחה שיטת עבודה שמתאימה לעסקים בצמיחה. מערך סוכני מכירות השטח שלנו

יפתחו דלתות עסקיות עבורכם, יצאו לפגישות מכירה ויחזרו עם עסקאות חתומות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/18551 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/17598 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17705 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17845 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/17940 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

מאת: מאירייעוץ עסקי26/06/17909 צפיות
אומנם השוק הישראלי הינו שוק קטן וזניח ברמה הגלובאלית אך כוח הקניה שלו הרבה יותר גדול מגודל השוק שהוא מחזיק. כמו כן לפעמים אינטרסים ואסטרטגיות עסקיות גלובאליות לוקחות בחשבון פרמטרים רבים חוץ מגודל שוק אלא גם השפעה על שווקים אחרים, מערכת קשרים. מינוף אזורי ועוד

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים19/02/13804 צפיות
עסקים רבים בעיקר קטנים שמתמודדים עם צמיחה עסקית עוסקים בשאלה איך אני יכול להגדיל את המכירות. ברור לכולם שגיוס איש מכירות ייעודי הוא הפתרון היעיל ביותר. אבל עובדה נוספת שקיימת בשוק שקשה למצוא איש מכירות טוב במחיר סביר שיכול להביא תוצאות. בהנחה שהמכירות אינן מבוססות רק על קשרים עסקיים אלא על הבנה עסקית, יכולת מכירה גבוהה, ורצון לעבוד קשה על מנת למצוא ליד, הרי שתפקיד המכירות הוא הקשה ביותר בעסק. ויחד עם זאת הוא הצינור ההכנסה העיקרי ולכן חשיבותו רבה

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/19533 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/172783 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/172826 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/173109 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/161702 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/162017 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/161604 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica