חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי- מה צריך להבין היטב

כמו בכל בוקר שאני מתעורר אני תוהה עם עצמי לאיזה סוג של יום אני מתעורר, האם זה יום של שמחה, אושר וגאווה או מצד שני יום של עצבים והרבה מאוד מחשבות ותהיות. כך או אחרת השאלות האלו הן לא רעות בכלל, אלו השאלות שלמעשה מבדילות בין בני אדם לבין כל צורה אחרת של חיים על פני כדור הארץ האנושי. הרי המשמעות של התהיות האלו היא לחשוב ולנסות להבין את העולם שאנחנו חיים בו.

האם אנחנו רוצים לחיות את הבועה?

אחת השאלות שעוסקים בהן הכי הרבה בתהליכי אימון אישי זה נושא הבועה. האם אנחנו רוצים להמשיך לחיות בתוך הבועה שלנו?

הרי המצב הוא כזה: כל אחד מאיתנו נולד עם תובנות מסוימות על החיים, דעות וידיעות שהילדים שלנו יספגו מאיתנו וידיעות שאנחנו כילדים לקחנו מההורים שלנו. הדברים האלו יחד עם עוד הרבה מאוד דברים אחרים שספגנו בדרך, הפך אותנו לאנשים שאנחנו.

הבעיה היא באותם מצבים שאנחנו לא מרוצים מהאנשים שגדלנו להיות, או לפחות רוצים לשפר משהו שונה. הדבר הזה קורה כאשר אנשים באים לאימון אישי, במטרה לעשות משהו שונה או לפחות לנסות וללוד דבר מה שהם לא ידעו עד עכשיו. זה בדיוק מה שקרה לי כאשר פגשתי את שלמה מזרחי הקואוצ'ר.

מה הבועה שלי

גם אני כמו כל אחד אחר גדלתי בבועה מסוימת, הגעתי לבגרות עם הבנה מסוימת על החיים, על איך שהדברים מתנהלים, איך שהעולם כולו אמור לעבוד. גדלתי בין הרבה אנשים, הרבה חברים ולימים היקמתי חברת קידום אתרים בגוגל, נחמד מאוד. העניין הוא שתמיד ידעת שאני רוצה הרבה יותר מזה, שאני מעוניין להבין איך עושים את הדברים בצורה טובה יותר, גדולה יותר ומקצועית יותר. הרגשתי שכל הדברים שאני יודע על החיים האלו, הם מסיבה כזו או אחרת, פשוט לא נכונים. הרי איך הם יכולים להיות נכונים, כאשר מצד שני יש הרבה מאוד אנשים שהקימו עסקי ענק ללא בעיות מיוחדות, בלי לחשוב יותר מדי.  מה למדתי מהתובנה הזו:

הדבר הראשון שהבנתי זה שאני לא מבין משהו, כנראה שהידע הזה חסר אצלי, אני לא מליח להבין את החיים בצורה נכונה, הרי אם הם יכולים זה אומר שאין כאן שום כישוף סודי אלא סדרה של פעולות שאני פשוט לא מצליח להבין בתודעה שלי. זה דבר שצריך לתקן במהירות, כמה שיותר יסודי.

הדבר השני שאני הבנתי מתוך הדילמות האלו, זה שאנשים אחרים לא רואים את החיים בדרך שבה אני רואה אותם, הם פשוט מסתכלים על אותו עולם ורואים דבר אחר לגמרי, לא יודע איך להסביר את זה, אבל זה כמו תמונה- כולם מסתכלים ונותנים פרשנות שונה. בכל מקרה, המטרה עכשיו היא לנסות להבין מה אני חסר בתמונה הזו ולנסות להשלים את הדבר הזה. סוף שבוע נעים לכולם.

 



תגיות המאמר: אימון אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196096 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205480 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173101 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172650 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172739 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162236 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161673 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162398 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica