חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר כושר ותרומתו לבריאות

מאת: רונן צורחדר כושר11/02/20121043 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין כותלי חדרי הכושר מתקיימות מגוון פעילויות ספורטיביות אשר מיטיבות עם הבריאות בכמה היבטים. חדר כושר טוב ואיכותי יכלול מתקני כושר מתוחזקים היטב, יפעיל חוגים ופעילויות ויהווה את הקרקע לפעילויות ספורטיביות מהנות ואפקטיביות. כל מה שנותר הוא לבחור את הפעילויות אשר עימן אתם מרגישים בנוח, מתאימות ליכולות הפיזיות שלכם ועונות על הצרכים הבריאותיים  שלכם בצורה הטובה ביותר. להלן ההשפעות הבריאותיות של הפעילויות השונות בחדר הכושר.

פעילות אנארובית
הדוגמה הטובה ביותר לפעילות אנארובית בחדרי הכושר היא הפעולה של הרמת ודחיקת משקולות, בין אם באופן חופשי ובין אם תוך שימוש במכשירים הנייחים השונים. חדר כושר מקצועי יכלול גם משקולות וגם מגוון מכשירים אשר אינם משאירים מקום למתאמנים לפצוע את עצמם במהלך האימון. הרמה ודחיקת משקולות חשובה ביותר לשמירה על מסת עצם תקינה ולמניעת שברים ואוסטאופורוזיס. כמו כן, הרמת משקולות חיונית ביותר לחיזוק מערכת שרירי השלד שלנו, פעולה אשר נמצאה במחקרים רבים כמונעת התפתחות של מחלות ונפילות בגיל מבוגר יותר.

פעילות אירובית
חשוב מאוד לשלב את אימון דחיקת והרמת המשקולות יחד עם אימון אירובי, אשר מביא לשיפור בסיבולת לב ריאה ולהורדה במשקל. חדר כושר משוכלל ומאובזר היטב יכלול מסלולי ריצה וחתירה, אופני כושר ושיעורי ספינינג, חוגי אירובי לעיצוב הגוף ועוד. התרומה הבריאותית של הפעילות האירובית חשובה ביותר ונמצאה כמפחיתה את הסיכון לפתח מחלות אשר מקצרות את משך ואיכות החיים כגון יתר לחץ דם (הרוצח השקט), סכרת, יתר שומנים בדם, אלצהיימר ועוד.

פעילות חברתית
מדוע אתם באים להתאמן? חדר כושר מהווה לא רק מקום לפעילות גופנית אלא גם למפגשים חברתיים אשר אף הם חיוניים לבריאות לא פחות מהאימון הגופני. מפגשים חברתיים בסביבה מלאת פעילות ספורטיבית נמצאו כבעלי השפעה חזקה מאוד במניעת התפתחות או התדרדרות של מצבים נפשיים לא רצויים שונים כגון דיכאון ועייפות כרונית.

במקום להעביר ערבים שלמים משעממים ושגרתיים אל מול המסך המרצד, מומלץ לבחור חדר כושר שמתאים לכם ולהתאמן – ההרגשה, הסיפוק מהאימון, השיפור במראה הגוף וההשפעה של האימונים על בריאותכם יהפכו את חייכם לעשירים, מהנים ובריאים יותר.

 



תגיות המאמר: חדר כושר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131191 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131032 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131910 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131146 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131564 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131997 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131111 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184822 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181918 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171519 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152579 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152265 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143114 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143170 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica