חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מוצאים עוד לקוחות במינימום השקעה?

מאת: מאיראימון עסקי16/02/20121722 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו מאמינים כי עסקים קטנים אין להם את הפריבילגיה לא לנצל הזדמנויות שיווקיות בטח כאשר הזדמנויות אלה הם בחינם או בעלות סמלית נמוכה. להלן כמה רעיונות שיווק שיכולים לסייע לכם להביא עוד לקוחות. האסטרטגיה הנכונה היא לפני הכול לבנות תוכנית אסטרטגית שתכלול את מאפייניו של קהל היעד, מבצעים או הטבות שתתנו במסגרת השיווק (אחוזים תמורת ליד במסגרת שיתוף פעולה או הנחה בשיווק אינטרנטי). כמו כן חייבת להיות חשיבה על תוכן השיווקי שיניע את הלקוחות הפוטנציאלים להרים טלפון. שיטות שאני אציין כאן הם מתוך דעתי וניסיוני המקצועי:

1. שיתופי פעולה עם חברות אחרות היא דרך אחת ליצור הזדמנויות ולהביא לקוחות חדשים אולם לרוב שיתופי פעולה אינם מצליחים. ולמרות זאת, אני כן ממליץ לנסות ליצור כמה שיותר מכיוון שאם נסה מספיק מעמים אחד מהם יצליח מעל המצופה וכל המאמץ היה שווה.

2. חברים ומשפחה, לעיתים קרובות אנו שוכחים כי אנו יכולים היעזר בחברים ומשפחה גם אחרי שהעסק כבר מתקדם. יש להתמיד ולבקש מחברים ומשפחה שידברו על העסק שלכם לכל מי שחפץ לשמוע.אם אתם משפחה גדולה תארו לכם כמה מעגלי הכרויות יש לכולם.

3. מדבקות לאוטו: מדבקה לאוטו על שמשה האחורית הינה אמצעי פרסום נייד ועולה לא יותר מ-300 ש"ח. אומנם היא לא תביא לכם המון לידים אבל אחד מספיק כדי לחסות השקעה קטנה כול כך כמו מדבקה. כמובן שמדבקה צריכה להיות מקצועית ובעלת מסק ברור שמניע לפעולה. זה פלייר שיווקי לכל דבר.

4. כנסים, תערוכות, מפגשים וכו': ישנם המון מפגשים ללא עלות או בעלות סמלית שניתן ללכת אליהם. אומנם כמו שאר האמצעים הם אינם מבטיחים דבר ולרוב משעממים וגוזלים זמן אבל ניתן בהחלט לנצל אותם להיכרויות חדשות שיכולות להניב עוד לקוחות פוטנציאלים.

5. שיווק אינטרנטי: מלבד האתר שיעלה כסך לבנות אותו וגם זה תלוי אצל מי (לא כל אתר חייב לעלות 6000 שח, ישנם פלטפורמות לבניית אתרים חינמיות או בעלות חודשית נמוכה, אם כי האתר לא היה הכי מקצועי.) הרי שניתן לשווק את האתר בגוגל ברוב המקרים בחינם. אפילו אני הצלחתי להגיע לעמוד ראשון ועדין לנהל עסק שוטף. נכון, זה לוקח זמן וידע אבל אני טוען שאם רוצים בחינם זה בהחלט מחיר שניתן לשלם. שיווק אינטרנטי הוא קל ופשוט ובעל עקרונות ברורים. אינדקסים עסקיים חינמים, אתרי מאמרים בחינם (כדי ליצור לינקים לאחר שלכם במילות חיפוש שרלוונטיים אליכם), אתרי פוסטים חינמיים, יוטוב ופליקס תפוז זה בחינם (ניתן להמיר מצגת לסרט ולעלות ליוטוב), רשתות חברתיות ועוד שיטות שיווק אינטרנטיים כל השיטות מופיעות באתרים שמנדבים ידע חינם. בתוך חצי שנה תוכלו גם אתם להיות בעמוד ראשון.

6. חברות שמספקות לידים חמים: ישנם חברות במשק שמספקות לידים חמים עבור מחיר סמלי מאוד ( עד 30 ₪ לליד) היתרון הוא שהליד הוא חם כלומר הוא ביקר שאת השירות או מוצר שלכם. אם הליד איננו רלוונטי בסופו של דבר כי הייתה טעות בהבחנת הצורך של הלקוח, אז הליד איננו נחשב ואין גביה של הכסף. שיטה זו יכולה להיות טוב להגביר מכירות למי שמחפש לקוחות חצי חמים , לפחות הם לא קרים לגמרי כמו דיור ישיר.

7. פליירים: אכן מכול השיטות השיווק והפרסום שאינם באינטרנט, שיטה זו היא בין הזולות ביותר אבל לא האפקטיביות. רק 1% מכל הפליירים חוזרים בתשובה. ישנם גם כאלה שאינם מגיעים ליעדם (תבדקו טוב מי עושה את הדיוור בשבילכם)

שיווק שנראה זול אבל הוא לא כזה:

1. שיווק אינטרנטי על ידי חברה מקצועית תעשה את אותה עבודה שאתם יכולים לעשות אבל היא דורשת מינימום 900 ₪ לחודש בהתחייבות למינימום חצי שנה. הבעיה היא שאחרי חצי שנה וכבר אתם נמצאים בעמוד ראשון, אם תפסיקו את השירות אתם תצנחו כאילו לא עשיתם דבר כך שאתם לקוחות שבויים או לכל הפחות קשורים.

2. דיוור ישיר: למרות שניתן להפיץ למספר רב של אנשים, ראשית צרכים להיזהר מחוק דואר זבל, שנית, לרוב כבר נשלחו לאותם מיילים מאוד פרסומות כך שהמקבל כבר איננו מסתכל על מה קיבל. שלוש, למרות ששליחה לדיוור אחד היא זולה, לרוב החברות רוצות לשלוח 2300 כתובות, תעשו את החישוב.

3. PPC - שיטה זו מעניינת, היא נועדה להבטיח כי רק לידים רלוונטיים יכנסו ויגיעו לאתר או דף נחיתה שלכם אבל בפועל אתה יכול לשלם המון כסף עד כמה אלפים טובים ושום דבר לא יקרה. אנשים נכנסים מתוך סקרנות ולא רצון לקנות באמת. ישנם גם אנשים שנכנסים לקישורים ממומנים או באנרים באתרים רק "בשביל הכיף" ולכם זה עולה כסף. יש להיזהר ולקחת בחשבון שזה יכול להיות יותר יקר ממה שציפיתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אקסלנט BD שמה לעצמה מטרה לעזור במכירות שטח לעסקים על מנת להגדיל את הרווחים.

אנו מספקים שירותי מכירות שטח במיקור חוץ על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר ולהגדיל לכם את הכנסות . 

אנו מאמינים כי כיום עסקים זקוקים יותר לעזרה מעשית. עסקים רוצים תוצאות ובצדק.

לכן אקסלנט פיתוח עסקי פיתחה שיטת עבודה שמתאימה לעסקים בצמיחה. מערך סוכני מכירות השטח שלנו

יפתחו דלתות עסקיות עבורכם, יצאו לפגישות מכירה ויחזרו עם עסקאות חתומות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/181271 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/171329 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/171288 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/171440 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/171341 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

מאת: מאירייעוץ עסקי26/06/171332 צפיות
אומנם השוק הישראלי הינו שוק קטן וזניח ברמה הגלובאלית אך כוח הקניה שלו הרבה יותר גדול מגודל השוק שהוא מחזיק. כמו כן לפעמים אינטרסים ואסטרטגיות עסקיות גלובאליות לוקחות בחשבון פרמטרים רבים חוץ מגודל שוק אלא גם השפעה על שווקים אחרים, מערכת קשרים. מינוף אזורי ועוד

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים19/02/131169 צפיות
עסקים רבים בעיקר קטנים שמתמודדים עם צמיחה עסקית עוסקים בשאלה איך אני יכול להגדיל את המכירות. ברור לכולם שגיוס איש מכירות ייעודי הוא הפתרון היעיל ביותר. אבל עובדה נוספת שקיימת בשוק שקשה למצוא איש מכירות טוב במחיר סביר שיכול להביא תוצאות. בהנחה שהמכירות אינן מבוססות רק על קשרים עסקיים אלא על הבנה עסקית, יכולת מכירה גבוהה, ורצון לעבוד קשה על מנת למצוא ליד, הרי שתפקיד המכירות הוא הקשה ביותר בעסק. ויחד עם זאת הוא הצינור ההכנסה העיקרי ולכן חשיבותו רבה

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193608 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173751 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173778 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174125 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162624 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163050 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162591 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica