חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה בארץ הכי כדאי ללמוד לגלוש?

מאת: לינקשייקתחביבים29/02/20121012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית הספר הגדול ביותר ללימוד גלישה בארץ הוא בית הספר לגלישה סרף האוס, בו ניתן ללמוד גלישה מכל הסוגים והמינים. סניף חדש של בית הספר נפתח בבת גלים אשר בו ניתן ללמוד את סוגי הגלישה השונים או לקחת חוג גלישה המתאים בעיקר לילדים ובני נוער.

בין שאר סוגי הגלישה השונים ניתן למנות את גלישת הגלים וגלישת הרוח, קייטסרפינג, גלישת SUP, קבוצות חתירה, ועוד.

מהו קייטסרפינג

קייטסרפינג הוא סוג גלישה המשלב בחובו את גלישת הגלים וגלישת הרוח. במהלכו מתבצע שימוש במצנח רחיפה אשר נמצא כ- 20-25 מטרים מעל הגולש. הציוד הנלווה לגלישה מסוג זה כולל מצנח וגלשן המגיעים בגדלים שונים, אשר מבצעים התחשבות בתנאי הרוח השונים כמו גם בגובה ומשקל הגולש ורמת הגלישה שלו. המצנח של גלישת הקייטסרפינג מחובר לטרפז המותקן על גופו של הגולש. הטרפז מחובר למצנח בעזרת מספר חוטי היגוי בהם ניתן לשלוט עליו ברמה אשר הולכת ומשתפרת ככל שמעמיקים בתרגול.

לימוד הקייטסרפינג אינו מסוגך במיוחד וההשתפרות בו מתבצעת בצורה מהירה בדרך כלל. הוא אינו נחשב למסוכן אולם יש להקפיד בצורה מושלמת על כללי הבטיחות הנלמדים בעזרת קורס מתאים.

סוגים נוספים של גלישה

בין שאר סוגי הגלישה אותם ניתן ללמוד בעזרת קורסים שונים, כמו לדוגמא של בית הספר סרף האוס, נכללים גלישת הגלים וגלישת הרוח, וגלישת פאדל בורד.

גלישת גלים היא למעשה הענף המהווה את הבסיס לתחום הגלישה כולה, ובעזרתה ניתן לקבל את הבסיס לסוגים השונים. במהלך קורס גלישת גלים לומדים בעזרת שעות רבות של אימונים את הדרכים "לתפוס פינה", או לרדת על הגל ימינה או שמאלה, או הצידה. ההרגשה אשר מקבלים מגלישת גלים היא פנטסטית, והיא מהווה למעשה את הבסיס ממנו מקבלים את האהבה לספורט.

גלישת רוח מוגדרת כשילוב בין גלישת גלים לשייט, אשר שייט הוא למעשה הבסיס אך עם מספר הבדלים. בשייט יושבים בנחת על סירה, ואילו במהלך גלישת רוח עומדים על גלשן אותו צריך לכוון בעזרת שיווי משקל ולימוד הטכניקה והקורדי נציה.

פאדל בורד היא סוג גלישה בה עומדים על הגלשן ומתקדמים בעזרת משוט, והיא נחשבת לסוג הגלישה הקל ביותר ללמידה המתאים כמעט לכל אחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128900 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121261 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121396 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121407 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121561 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121685 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121249 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161864 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162892 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162473 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162284 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162291 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152460 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152478 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica