חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בגוגל- מה זה אומר לנו?

מאת: דניאל seoקידום אתרים03/03/2012806 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במהלך השנים האחרונות תופסת רשת האינטרנט הרבה מאוד תשומת לב תקשורתית, כל קמפיין מדיה שיש מפנה אוטומטית לאתרי האינטרנט הרלוונטית, המפרסמים הגדולים על שילוט חוצות, נהיו חברות אינטרנט למעשה, לדוגמה ניתן לציין את קמפיין החוצות הענק של חברת זאפ שהולכת וכובשת כל פינה טובה בשוק הישראלי.

איך זה קורה?

למעשה יש כאן תהליך מאוד פשוט של העברת עיקר תנועת הלקוחות לרשת האינטרנט ולא לעמודי העיתון או כל מקום אחר. מה שזה אומר בגדול- קידום אתרים בגוגל הולך להיות כל הרבה יותר משמעותי ככל שהזמן ילך ויחלוף, מאשר נניח טבלת הרייטינג של ערוץ 10 בשעות הפריים טיים. זה אולי נראה עדיין רחוק, אך זה מה שהולך להיות.

מה זה קידום אתרים בגוגל?

אלפי עסקים כבר יודעים את הכח העצום המצוי בתוכו, יוצא שכמעט כל פרסומת מעביר לאתר החברה או לחילופין לעמוד הפייסבוק. האינטרנט כבש והוא כובש שטחים נרחבים בתחום הפרסומות, ויחסי ציבור באתרי האינטרנט הוא השלב החדש של יחסי הציבור.

קידום בגוגל ובעלי אתרי אינטרנט?

ניתן לומר שכל עסק בנוי על קליינטים. הם בעצם נעזרים בשירותי החברה, הם למעשה קונים את מוצרים שונים וכן הם אלו שיפרסמו את החברה שלכם ללא תשלום וזה כמובן במידה והם יחבבו את המוצרים שלכם. בדיוק בגלל זה  מומלץ לכל מנהל חנות להשיג את אמונו של הציבור וליצור לעצמו תדמית טובה. אלה שיודעים באיזו דרך לבצע את זה בצורה אפקטיבית ומנוסה אלה הם המשרדים ליחסי ציבור.

ההבדל בין יחסי ציבור לבין קידום אתרים בגוגל

המשרדים ליחסי ציבור יציגו את העסק שלכם בשיטה הטובה שיכולה להיות אשר תגרום ללקוחות שלכם לאהוב את המוצר, לקנות אותו ולתת עליו המלצות. למה הכוונה יחסי ציבור דרך האינטרנט?

אם עד לשנים האחרונות הכלי של היחצנות ועיתונים, קורה שעכשיו הצטרף עוד אלמנט חשוב - מה יוכל לשפר את אותן ביצועים של יחסי הציבור באמצעות אינטרנט?

כל עסק וחברה אשר מכירים בערך שיש באתר האינטרנט, צריכה למצוא לעצמה שירותי קידום בגוגל. ואכן, בניית אתר באינטרנט הינה בעצם שלב מאד חשוב ונחוץ בכדי לתת פירסום לעסק וכן את השירותים שהוא מציע, אך זה לא מספיק.

האתר אינו יעשה את פעולה אם לא תדאגו לקדם אותו, כאשר אתם שוכרים חברה לקידום, זה לא אומר שאתם פטורים מהעבודה, אתם מחויבים להשקיע גם כן- לכתוב מאמרים המיועדים לתוך האתר שלכם, לדאוג למאמרים נוספים לתוך אתרי מאמרים ובגדול לגלות ערנות ואיכפתיות בקשר לאיך זה יכול לעזור לחברת הקידום שלכם. אתם או חלק מהפיתרון או חלק מהבעיה- תבחרו מה אתם רוצים להיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196093 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191326 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161891 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213409 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica