חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסלול הזהב בחיי הנישואין חלק ח' (החלק האחרון בסדרה)

8. להתאים את עצמנו

כשבני זוג מסוגלים לנהל שיחה מהנה, השיחות האלה בונות ביניהם תחושת חיבור. זוגות שונים, שונים גם בצרכי התקשורת שלהם. יש זוגות שיכולים לנהל חיי נישואין מאושרים מאוד עם כמות מינימאלית של שיחות, ויש אנשים שיש להם צורך גדול יותר לשיחות ארוכות ועמוקות יותר. הבעיה שצריך לטפל בה היא כאשר לבן זוג אחד יש צורך הרבה יותר גדול לשיחה מאשר לשני.

9. מתנות

כאשר אנחנו מעניקים מתנה לבעל או לאישה, אנחנו נותנים מעבר למתנה עצמה; אנחנו מעבירים מסר שאיכפת לנו. ככל שהמתנה מגלה מחשבה רבה יותר, כך היא תתקבל ביתר שמחה, לא משנה מה המחיר.

אם בן/בת הזוג שלכם רוצים להעניק לכם מתנה במסגרת האפשרות הכלכלית, ואתם לא זקוקים לזה, אל תמנעו מהם את התענוג. אם אתם באמת לא רוצים מתנות, ובכל זאת מניחים לו/לה לתת לכם אותן, זהו מעשה של נתינה מצדכם!

הפתיעו את בני הזוג; מדי פעם עשו משהו שיגרום לו/לה להרגיש טוב באופן בלתי צפוי.

10. חפשו פעילויות נחמדות שאתם יכולים לעשות יחד

בתחילת דרכם של זוגות נשואים, הם מבלים באופן טבעי זמן רב יחד. החתונה והשבע ברכות הם אירועים גדולים שהם חולקים, והקמתו של בית חדש כוללת המון החלטות שצריך לדון בהן ולטפל בהן. השבת הראשונה של זוג בביתו הפרטי היא חוויה בלתי נשכחת. יש הרבה על מה לדבר ויש הרבה דברים לתאם. אבל לאחר תקופה, אופייני שבני הזוג יהיו עסוקים ולא יבלו הרבה זמן איכות יחד, אלא אם כן הם מתכננים לעשות זאת. עבור זוגות רבים זאת לא בעיה בכלל, אבל אצל אחרים זאת סוגיה רצינית.

בסקר שנערך בקרב אנשים רבים נשאלה השאלה, ``מה אתם עושים כדי לחזק את הקשר הזוגי שלכם?`` והנה כמה רעיונות שנאמרו. לא כל רעיון מתאים לכל זוג, וזה תלוי בנתונים רבים (זמן, מצב כלכלי, אופי וכו`). הרשימה הזאת היא רק ההתחלה. תוכלו לערוך סיעור מוחות זוגי, או לבקש מאחרים עצות נוספות:

התחלנו לצאת יחד להליכה יומית.

פעם בשבוע אנחנו עורכים פגישה רשמית, שבה אנחנו מעלים נושא כלשהו שאם לא כן היה לנו קשה לשוחח עליו. במהלך הפגישות האלה, אנחנו לא עונים לטלפונים או מאפשרים לכל הטרדה אחרת להפריע לנו.


פעם בשבוע כל אחד מאיתנו בוחר לעצמו דמות ומשחק אותה, ואנחנו משוחחים לפחות רבע שעה בתור הדמויות האלה.


אנחנו מבקרים באופן קבוע אנשים מעניינים ומראיינים אותם. אנחנו משקיעים יחד זמן בהכנת השאלות לאנשים אלה. אנחנו נפגשים עם מומחים בנושא גידול ילדים, זוגיות, תזונה, בריאות, תכנון כלכלי, ניהול זמן ותחומים דומים.


פעם בשבועיים אנחנו יוצאים יחד למסעדה.


אנחנו יוצאים יחד לטייל במקומות מעניינים.


אנחנו יוצאים יחד לבקר אנשים שנמצאים בבתי חולים.


שנינו למדנו לנגן על כלי מוסיקלי, ואנחנו מתאמנים יחד.


פעם בחודש אנחנו עושים סיעור מוחות כדי להעלות רעיונות איך לעשות פרויקטים שיוסיפו לנו הכנסה.


מפעם לפעם אנחנו יוצאים יחד לפיקניק בגן ציבורי.


שנינו משאירים באופן קבוע פתקים וכרטיסים נחמדים אחד לשני.


אנחנו משאירים זה לזו הודעות מצחיקות על המשיבון. אנחנו אוהבים לחקות כל מיני מבטאים וטיפוסים.


לעתים קרובות אנחנו צופים יחד בשקיעה.


מדי יום כל אחד מאיתנו מברך את השני במשך דקה שלמה.


והרשימה פתוחה...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תהליך הגירושין הינו תהליך טעון רגשית, מבלבל ולעתים אף מפחיד. חשוב שליווי התהליך וניהולו ייעשה על ידי טוען רבני המתמצא במטריה המשפטית ומכיר את ההליכים המנחים את שיקול דעתם של הדיינים, אך לא פחות חשוב – שיהיה רגיש לתהליך האישי אותו עובר כל מתגרש. צוות המשרד מלווה אישית ומקצועית כל לקוח, מתחילת ההליך ועד לסיומו. אנו זמינים תמיד לכל שאלה שתעלה ונותנים מענה מיידי לכל בעיה.

טו"ר ומגשר אברג'ל נסים מתמחה בתחומי המעמד האישי על גווניו כבר מספר שנים, ניהל ביד רמה ובהצלחה יתרה מספר רב של תיקים מורכבים המצריכים מומחיות רבה, דוגל במתן שירות מסור ובלתי מתפשר ללקוחות המשרד, החל ממועד קבלת הטיפול בתיק ועד לסיומו וברוח זו עובד משרדנו..

טו"ר ומגשר אברג'ל נסים חרט על דגלו את טובתו ונוחותו של הלקוח בראש מעייניו והענקת מירב תשומת הלב ללקוח, לבקשותיו האישיות הפרטניות, תוך מתן יחס אישי ומקצועי וכל זאת תוך ייצוג משפטי הטוב ביותר וללא תנאי. הטיפול המשפטי ניתן תוך הקפדה יתרה על דיסקרטיות ונאמנות מלאה.

טו"ר ומגשר אברג'ל נסיםהינו מגשר מוסמך בתחום גישור המשפחה ומשתמש בכלי הגישורי ככל שנדרש, לפי נתוני התיק ורצון הלקוח, במגמה לחסוך ככל הניתן מהלקוח והקרובים לו מאבקים קשים ומכאיבים.

סיים את תואר לימודיו בהצטיינות והוסמך כטוען רבני על ידי "מכון לנדר", כמו כן, סיים את לימודיו בהצטיינות כמגשר מוסמך על ידי "מרכז גבים לגישור".

בקיא גדול בהליכים המנחים את שיקול דעתם של הדיינים בביה"ד הרבני.

בעל ידע נרחב במשפטים, כותב מומחה באתרי מאמרים משפטיים.

יועץ מומחה בפורומים משפטיים בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי.

משרדנו עוסק זמן רב בתחום דיני המשפחה תוך התמחות בניהול תיקים בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה, התמקדות מתמדת בצרכי הלקוח ובניית אסטרטגיה מדויקת עבורו.

משרדנו מייצג לקוחות בתחומים הבאים:

טיפול בגירושין ,מזונות, כתובה, משמורת, רכוש.

שלום בית.

ידועים בציבור.

נישואין אזרחיים.

צוואות, ירושות ועזבונות.

חטיפות ילדים.

אלימות במשפחה.

הוצאה לפועל של מזונות .

אפוטרופסויות.

גישורים.

הסכמי ממון.

צוות המשרד כולל עורכי דין מן השורה הראשונה בתחום דיני המשפחה הפועלים בשיתוף פעולה מתמיד למען הלקוח ולהצלחתו.

משרדנו נמצא ברחוב דון יוסף נשיא 8 בני ברק


לקביעת פגישה צלצלו: 050-8322672

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אברג'ל נסים - טוען רבני ומגשר משפטי



מהו אבל? איך מתמודדים עם אובדן? הזוגיות מתפרקת, אנו חשים כי אנו מאבדים את היקר מכל, מה עושים? איך ממשיכים הלאה? איך מפנימים? במאמר זה תמצאו את כל התשובות.

איך יוצרים חיי נישואין בריאים?? מהו המתכון לאהבה עולמית בין בעל לאשתו?? מהי הדרך ליצירת אמון מלא בין בעל לאשתו ובין אשה לבעלה?? האם ניתן להתאהב בבן/ת הזוג כל יום מחדש?? במדריך זה תוכלו לקבל תשובות לשאלות אלה ולשאלות רבות אחרות. לאחר קריאת המדריך חייכם ישתנו מן הקצה אל הקצה וזו הבטחה!! זהו החלק השביעי בסדרת המאמרים ומהווה חלק בלתי נפרד לחלקים הבאים.

איך יוצרים חיי נישואין בריאים?? מהו המתכון לאהבה עולמית בין בעל לאשתו?? מהי הדרך ליצירת אמון מלא בין בעל לאשתו ובין אשה לבעלה?? האם ניתן להתאהב בבן/ת הזוג כל יום מחדש?? במדריך זה תוכלו לקבל תשובות לשאלות אלה ולשאלות רבות אחרות. לאחר קריאת המדריך חייכם ישתנו מן הקצה אל הקצה וזו הבטחה!! זהו החלק השישי בסדרת המאמרים ומהווה חלק בלתי נפרד לחלקים הבאים.

איך יוצרים חיי נישואין בריאים?? מהו המתכון לאהבה עולמית בין בעל לאשתו?? מהי הדרך ליצירת אמון מלא בין בעל לאשתו ובין אשה לבעלה?? האם ניתן להתאהב בבן/ת הזוג כל יום מחדש?? במדריך זה תוכלו לקבל תשובות לשאלות אלה ולשאלות רבות אחרות. לאחר קריאת המדריך חייכם ישתנו מן הקצה אל הקצה וזו הבטחה!! זהו החלק החמישי בסדרה ומהווה חלק בלתי נפרד לחלקים הבאים.

איך יוצרים חיי נישואין בריאים?? מהו המתכון לאהבה עולמית בין בעל לאשתו?? מהי הדרך ליצירת אמון מלא בין בעל לאשתו ובין אשה לבעלה?? האם ניתן להתאהב בבן/ת הזוג כל יום מחדש?? במדריך זה תוכלו לקבל תשובות לשאלות אלה ולשאלות רבות אחרות. לאחר קריאת המדריך חייכם ישתנו מן הקצה אל הקצה וזו הבטחה!! זהו החלק הרביעי בסדרה ומהווה חלק בלתי נפרד לחלקים הבאים.

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201583 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182071 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172023 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152385 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152389 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152044 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141896 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica