חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינדיקטורים - בניתוח טכני למחסר בבורסה ומסחר במט"ח

אינדיקטורים שימושיים
יש לציין כי האינדיקטורים המוצגים כאן הינם אינדיקטורים סטטיסטיים ולכן מאחרים בתגובה שלהם. לכן את הפרמטרים הקובעים לצורך קבלת החלטה לגבי כניסה או יציאה מעסקה כדאי לקבל על סמך שימוש בנרות יפניים, תבניות גרפיות ושימוש בקווי תמיכה והתנגדות. האינדיקטורים יכולים לעזור ולחזק אך לא לתת תמונה מדוייקת שעל בסיסה נכנס או נצא מעסקה.(האינדיקטורים משמשים גם למסחר בבורסה וגם למסחר במט"ח )

ממוצעים נעים (פשוט)- Moving av e rages simple
כלי עזר סטטיסטי שימושי ובסיסי מאוד המבצע חישוב מתמטי של ממוצע מחירי הסגירה לאורך תקופת זמן מסויימת. לדוגמא :אם נעבוד בגרף יומי (daily) עם ממוצע נע של 14 ימים, הממוצע הנע יחבר את כל מחירי הסגירה של 14 הנרות האחרונים ואז יחלק ב-14 המחיר המתקבל מציין נקודת מחיר ממוצעת. כאשר יתחיל יום חדש ויפתח הנר הבא, הממוצע יתחשב בנר החדש ויזנח את הנר האחרון. כך מקבלים ממוצע נע.
סוחרים רבים משתמשים בממוצעים נעים ע"מ לזהות מגמות בשוק ומחזיקים בפוזיציה המתאימה Long/Short בהתאם לקו הממוצע הנע, לדוגמא: כל עוד המחירים בגרף נסגרים מעל לקו הממוצע הנע מחזיקים בפוזיציית Long ולהיפך.

קיימים גם סוגי ממוצעים נעים נוספים כגון ממוצע נע משוכלל או "אקספוננציאלי" - (Moving averages exponential ). 

  • השוני בין הממוצע הפשוט לממוצע ה"אקספוננציאלי" הינו משקל היתר שהממוצע ה"אקספוננציאלי" נותן לימים האחרונים (החדשים יותר) ביחס לימים הראשונים (הותיקים).

אינדיקטורים נוספים יעלה במאמר הבא - אני מזכיר שוב מתאים גם למסחר מט"ח וגם מסחר בבורסה.

למעוניינים ללמוד עוד כנסו ל - פורום שוק ההון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מסחר בבורסה

שוק ההון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"ח

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חשוק ההון20/07/121524 צפיות
מסחר של אופציות בינאריות, מסחר של אופציות בינאריות מסתמן כטרנד הבא של הסוחרים. היתרונות במחסר של אופציות בינאריות רבים מאוד:

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חשוק ההון26/04/121137 צפיות
מאמר זה עוסק בתחום של מסחר עצמאי בבורסה לעומת מסחר עצמאי ב CFD

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חבורסת ת"א30/11/111111 צפיות
כל סוחר המבצע מסחר בבורסה רוצה להתחיל את צעדיו הראשונים עם סכום מזערי ולפוך תוך פרק זמן קצר ככל האפשר לפחות ל"טייקון על" או "גורו השקעות". אך האם זה באמת אפשרי?

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חבורסת ת"א11/11/111198 צפיות
מסחר עצמאי בבורסה לפני שאני מתחיל להסביר לכם משהו על מסחר עצמאי בבורסה ראשית אני רוצה לנפץ כאן כמה מיתוסים הקשורים למנהלי תיקים מקצועיים:

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חבורסת ת"א11/11/111148 צפיות
מסחר בבורסה מי רוצה להיות עשיר ? כנראה שרובנו ! אך האם אנו עושים משהו מעבר לעבודה יומיומית? כנראה שרובנו לא עושים.

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חבורסת ת"א06/11/111183 צפיות
מסחר עצמאי בבורסה אין ספק ששטף המידע והתקשורת המפותחת עושה טוב לתחום המסחר העצמאי בבורסה ומצד שני מחסירה פעימה מליבם של מנהלי התיקים והקרנות למיניהם. סודות רבים שהיו שמורים שעבר לקבוצת מיעוט נחשפים יום אחר יום בכל ערוץ תקשורתי קיים ומגיעים ללב ליבו של כל בית בקלות רבה.

מאת: Best Trader - מסחר בבורסה , מסחר במט"חבורסת ת"א06/11/111210 צפיות
מסחר בבורסה נחשב תמיד לאחד מהתחומים היותר נוצצים בעולם. מי לא היה רוצה "לתת את המכה", "להתעשר בזריזות", לרוץ ולספר לחברה על הרווח הגדול שעשיתי בשבוע ימים על מניה שאפילו לא הכרתי את שמה.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181561 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171703 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161595 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica