חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
סטודיו לעיצוב גרפי
   
 

עולם של עיצוב גרפי

עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה. אחד המקצועות הקיימים בעולם העיצוב ומבטאים התקדמות זו בצורה הברורה ביותר, הוא תחום הקרוי עיצוב גרפי. תחום שכזה שייעודו ומטרתו העיקרית הן להביע ולשדר מסר מסוים, כלשם כך קיימות מספר אפשרויות רבות, מהן ניתן לבחור את המתאימה ביותר עבור אותה מטרה נבחרת.

ניתן לבצע עיצוב גרפי הן באופן פיזי ומוחשי, והן באופן וירטואלי, כשמדובר בעולם ומלואו, כשרשת האינטרנט האהובה והפופולארית על מרביתנו, כוללת בתוכה תוצרים רבים כתוצאה מעיצוב גרפי, המעצימים את חשיבותו ככלי חיוני לפעילותה בחיינו. בעולם הוירטואלי, ניתן לזהות עיצוב איכותי בממשקי טלוויזיה, סדרות וסרטי אנימציה וכמובן ברשת האינטרנט, כעיצובים וממשקים של אתרים רבים ברשת הם תוצר של עיצוב נכון.

לעומת זאת, בעולם המוחשי יותר, ניתן להבחין בעיצוב ממוחשב או גרפי כמעט בכל מקום בו אנו נמצאים במהלך חיי היומיום, כששלטי פרסום וחוצות, עיתונים וספרים ואריזותיהם של מוצרים שונים שאנו רוכשים, הן רק חלק מהדוגמאות המבטאות זאת. כתוצאה מכך, ניתן להסיק שמטרתו העיקרית של העיצוב הגרפי היא למזג בין טקסט מסוים לבין תמונה מסוימת ובאמצעות זאת להעביר מסר שמכוון לקהל יעד מסוים ומנסה למשוך את תשומת לבו, כשלעתים המטרה היא למכור שירות או מוצר מסוים ולעיתים אחרות מדובר במסר שתפקידו להזהיר או לחדד חוקים ונהלים מסוימים.

במקרים מסוימים, מובע עיצוב גרפי על ידי תמונות בלבד, שתפקידן להעביר מסר או סימן מסוים שיש לפעול על פיו, או שמדובר באזהרה מסוימת שיש להימנע ממנה, כשהדוגמא הבולטת ביותר לכך היא באמצעות תמרורים, שבהתאם למסרים המובעים על ידם מושפעת התנהגותנו בכבישים.

בית דפוס ועיצוב גרפי

רבים מבינים את הכח של העיצוב האיכותי וירוד בימים של הדפסות. בימים כאלו שעסקים מדפיסים פליירים ומבינים שאם העיצוב נעשה באופן איכותי בעזרת אותו בית דפוס, אפשר לראות את זה בכמות הפניות החוזרות, באם נדע לעצב את האופי שלנו ביופי של כרטיס ביקור או ביופי של פלייר כזה או אחר, בית דפוס ידפיס לנו את זה בצורה איכותית ונראה לבד את התוצאות.

עצם היכולת להעביר מסר מסוים, שעשוי להשפיע על התנהגותם ופעילותם של אנשים רבים מסבירה מדוע נחשב עיצוב גרפי לתחום מבוקש במיוחד, הן מבחינת שימוש באחד משירותיו הרבים, והן מבחינת מקצוע לחיים. כתוצאה מכך, ימשיך עיצוב גרפי להיות תחום מוביל ומשפיע יותר ויותר על חיינו, כשהתלות בו רק הולכת וגדלה מיום ליום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131116 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121078 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121046 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122323 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121132 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121235 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121312 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213636 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162300 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162006 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162393 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161963 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica